Z201646048
OF-115062
zrušená
17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
Nákup kancelárskej techniky-s príslušenstvom
vizualizér, tlačiareň
Tovar, Služba
1. Nákup kancelárskej techniky-s príslušenstvom
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Vizulalizér | ks | 1 | ||
rozlíšenie: | pixel | 1920*1080 | ||
rozmery š*v*h: | mm | 270*447*317 | ||
váha: | kg | 3 | ||
rýchlosť snímania: | fps | 30 | ||
oblasť záberu: | mm | A3 297*420 | ||
2.Tlačiareň | ks | 1 | ||
rýchlosť tlače: | str/min | 25 | ||
rozlíšenie tlače: | dpi | 600*600 | ||
čas vytlačenia prvej strany: | sekundy | 6 | ||
rozmery š*h*v: | mm | 379/293/243 | ||
váha: | kg | 7 | ||
zaťaženie tlače: | str./mesiac | 8000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technické požiadavky na kvalitu sú minimálne: | |
1.vizualizér:priblíženie: | Optické 12, digitálne 10 |
senzor: | CMOS |
rameno vizualizéra: | ohybné |
rozhranie: | HDMI, D-SUB, USB |
2.tlačiareň:metóda tlače: | čiernobiela, laserová |
formát tlače: | A4 |
rozhranie tlače: | USB, LAN, Wi-fi |
duplex: | automatická obojstranná tlač |
farba: | biela |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia-v cene zákazky. |
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru. |
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou ( záručný list...) v slovenskom jazyku. |
Dodávateľ do 2 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou špecifikáciou konfigurácie jednotlivých zariadení a uvedie ich značku a číslo. |
Objednávateľ do 2 dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Zostava nemôže byť vyskladaná dodávateľom, musí sa jednať o značkovú zostavu. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Na tovar sa požaduje záruka minimálne 24 mesiacov ak nie je uvedené inak. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne nepoužívané náhradné diely) počas záručnej doby-v cene zákazky. Nastúpenie servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy na emailovú adresu dodávateľa. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) -Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Ul. 17 novembra 15, PU v Prešove-Pedagogická fakulta, miestnosť č. 418, 3. poschodie, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
21.12.2016 14:00
2,00 ks
712,74
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2016 15:59
12.12.2016 16:00
12.12.2016 16:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: