00655341
"VEK NÁDEJE", Zariadenie sociálnych služieb Nové Zámky
Šoltésovej 2 , Nové Zámky , 94059, SVK
44791712
SINAKO SK, s.r.o.
Na Graniari 6019/17 , Banská Bystrica, 97401, SVK
Nákup a dodanie kancelárskeho nábytku
regál so skrinkou, troj-policový regál, päť-policový regál, kancelársky nábytok
Tovar, Služba
1. Nákup a dodanie kancelárskeho nábytku
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie nábytku do spoločenských miestností |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2-policový regál so skrinkou | ks | 3 | ||
3-policový regál | ks | 3 | ||
5-policový regál | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2-policový regál so skrinkou | farebné prevedenie: dub sonoma/biela, materiál: DTD laminovaná, rozmery: (v/š/h) (cm) 186/72,5/34, skrinka je so zámkom |
3-policový regál | farebné prevedenie: dub sonoma, materiál: DTD laminovaná, rozmery: (v/š/h) (cm) 115,5/72,5/33,5 |
5-policový regál | farebné prevedenie: dub sonoma, materiál: DTD laminovaná, rozmery: (v/š/h) (cm) 186/72,5/33,5 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii |
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien pre jednotlivé položky bez DPH, výška DPH a cena s DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Splatnosť faktúry 30 dní |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra |
Požadujeme dodanie tovaru do 15.12.2016 |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Šoltésovej č.2, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
20.12.2016 07:00 — 20.12.2016 15:00
1,00 súbor
597,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2016 15:29
10.12.2016 15:40
12.12.2016 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.12.2016 14:40 - Vstupná ponuka | 594,00 | € | Cena s DPH |
10.12.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 588,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: