Z201646012
OF-113468
zrušená
00738409
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK
Molitan, poťahová látka
molitan, jadro matraca, poťahová látka
Tovar, Služba
1. Molitan, poťahová látka
|
|
---|---|
Funkcia |
Položka č. 1 - molitan /jadro matraca/ - 75x195x10 /ŠxVxH/ + látkový poťah |
Položka č. 2 - molitan /jadro matraca/ - 85x195x10 /ŠxVxH/ + látkový poťah |
Podhlavník (klin) Podhlavník veľký – rozmer 80 x 50 x 20 + látkový poťah |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 - množstvo | ks | 10 | ||
Položka č. 2 - množstvo | ks | 10 | ||
Položka č. 3 - množstvo | ks | 20 | ||
Položka č. 1,2 - nosnosť | kg | 120 | ||
Položka č. 1,2 - objemová hmotnosť | kg/m3 | 37,5 | 40,5 | |
Položka č. 1,2 - trvalá deformácia | % | 6 | ||
Položka č. 1,2 - odrazová pružnosť | % | 35 | ||
látkový poťah - zloženie | % | 38 polypropylén, 62 polyester | ||
látkový poťah- gramáž | g/m2 | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1,2,3 - zloženie : | polyuretanová (polyeterová) pena |
látkový poťah - druh: | matracovina látka /ALASKA podšité alebo ekvivalent/ |
Názov |
Dodávateľ je do 3 dní od uzatvorenia "rámcovej dohody" povinný predložiť doklady preukazujúce požadovanú kvalitu /minimálne Karty produktov, technicky list/ |
Nepredloženie dokladov preukazujúcich požadovanú kvalitu podľa návrhu plnenia "Objednávkového formulára" v zmysle bodu III. Technická špecifikácia predmetu zákazky je dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa návrhu plnenia "Objednávkového formulára" v zmysle bodu III. Technická špecifikácia predmetu zákazky respektíve nebude korešpondovať s predloženou požadovanou dokumentáciou, nebude verejným obstarávateľom odobratý. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 13:00 hod.. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ pre dodaním tovaru odošle vzorku poťahovej latky na odsúhlasenie. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody zaslať katalóg tovaru / prospekty, resp. zoznam výrobkov a zoznam a vzorky ekvivalentov, ktoré chce dodať. |
V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok so zložením, vlastnosťami a koncentráciou jednotlivých zložiek ako má požadovaný výrobok/tovar v rovnakej alebo lepšej kvalite podľa techn. špecifikácie, čo je dodávateľ povinný preukázať. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu |
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar |
Doba trvania rámcovej dohody je do 30.4.2017 |
Tovar bude objednávaný na základe samostatných písomných objednávok, po zadaní objednávky žiadame tovar dodať do 10dní, objednávka bude zadaná ihneď po začatí platností rámcovej dohody. Dodávateľ musí byť schopný dodať tovar do konca roka 2016 v plnom rozsahu. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo žiadať certifikáty a technické listy na vybrané položky, z dôvodu kontroly technickej špecifikácie produktov, dodaných výrobkov. |
V prípade dodania ekvivalentu si objednávateľ vyhradzuje právo dať daný ekvivalent na chemický rozbor výrobku, v prípade nedodržania požadovaných hodnôt u dodaného tovaru bude dodávateľ povinný zaplatiť rozbor a poskytnúť požadovaný tovar. |
Ak dodávateľ dodá tovar, ktorý nespĺňa technické špecifikácie objednávateľa, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% z predpokladanej hodnoty zákazky. |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
kpt. Nálepku 15, Sabinov, Sabinov, Prešovský, Slovenská republika
4
1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky
1 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2016 14:28
12.12.2016 14:30
12.12.2016 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: