00605760
Gymnázium Alberta Einsteina
Einsteinova 35, Bratislava, 85203, SVK
34242228
Lindák Rastislav - NILTEX
Budovateľská 1224/14, Sládkovičovo, 92521, SVK
Výmena svietidiel
svietidlo, montáž
Tovar, Služba
1. Výmena svietidiel
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie všetkých dodávok a uskutočnenie všetkých prác súvisiacich s výmenou svietidiel v mieste plnenia v nasledovnom rozsahu: |
a) zabezpečenie demontáže pôvodných svietidiel (neónové trubicové svietidla, vrátane krytov, lustre, kruhové nástenné svietidlá a pod.) |
b) zabezpečenie dodávky a montáže nových svietidiel v chodbách, učebniach, kanceláriách, kabinetoch, v jedálni, v telocvični |
c) zabezpečenie úprav-vysprávok stien, t.j zabezpečenie opráv všetkých poškodených častí stien, ktoré vznikli pri výmene svietidiel |
d) zabezpečenie odvozu a likvidácie sute a starých svietidiel |
e) zabezpečenie revízie elektroinštalácie a revíznej správy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
POLOŽKA č.1: Prenájom pracovnej plošiny pre montáž 16ks svietidiel v telocvični výšky do 6,0m, vrátane dopravy plošiny na miesto + odvozu | ks | 1 | ||
POLOŽKA č.2: Dodávka a montáž ochranného krytu svietidla rozm. 345x215mm v telocvični proti rozbitiu | ks | 16 | ||
POLOŽKA č.3: Presun hmôt pre kovové stavebné doplnkové konštrukcie v objektoch výšky do 6 m | súbor | 1 | ||
POLOŽKA č.4: Demontáž svietidiel | ks | 540 | ||
POLOŽKA č.5: Dodávka a montáž svietidla typu "A" | ks | 347 | ||
POLOŽKA č.6: Dodávka a montáž svietidla typu "B" | ks | 82 | ||
POLOŽKA č.7: Dodávka a montáž svietidla typu "C" | ks | 47 | ||
POLOŽKA č.8: Dodávka a montáž svietidla typu "D" v telocvični výšky do 6,0m | ks | 16 | ||
POLOŽKA č.9: Odvoz a likvidácia suti a pôvodných svietidiel | súbor | 1 | ||
POLOŽKA č.10: Revízia elektroinštalácie a revízna správa | kpl | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Špecifikácia svietidla typu "A" | |
- charakteristika: | Prisadené svietidlo LED, dĺžka 1270mm, 3550lm, 33W (102lm/W), 4000K, CRI80+, s elektronickym predradníkom, životnosť 50.000h/L80 |
- referenčne: | TORNADO II ECO LED s opalovým krytom 33W alebo "ekvivalent" |
Špecifikácia svietidla typu "B" | |
- charakteristika: | Prisadené svietidlo LED dĺžka 1270mm, 1750lm, 17W (103lm/W) 4000K, CRI80+, s elektronickym predradníkom, životnosť 50.000h/L80 |
- referenčne: | TORNADO II ECO LED s opálovým krytom 17W alebo "ekvivalent" |
Špecifikácia svietidla typu "C" | |
- charakteristika: | Prisadené (nástenné/stropné) LED svietidlo, opalový difuzor, pätica E27, zdroj ekvivalent 75W + Led žiarovka E27, ekvivalent 75W |
- možnosť alternatívneho riešenia svetelného zdroja: | svetelný zdroj – LED žiarovka E27, ekvivalent 75W |
Špecifikácia svietidla typu "D" | |
- charakteristika: | Prisadené/závesné LED svietidlo s optikou, 94W (CREE XP-L), 7727lm, 115lm/W, 4200K, CRI80+, rozmer 345x215mm. |
- referenčne: | Ledco GALA FLOOD Light 58090HB alebo "ekvivalent" |
Názov |
1. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie pri splnení nasledovných podmienok: |
a) typ referenčného svietidla môže byť zamenený za iný typ svietidla pri zachovaní požadovaných vlastností |
b) v prípade zámeny za iný typ svietidla musia byť rovnako dodržané tabuľkové hodnoty normy STN EN 12464-1 a požiadavky hygieny |
2. Celková zmluvná cena zahŕňa cenu nových svietidiel, práce na realizácii zákazky, pomocný materiál na realizácii zákazky, náklady na likvidáciu starých svietidiel, náklady na odstránenie prípadných odpadových materiálov, dopravu na miesto dodania a všetky ďalšie poplatky a výkony súvisiace s celkovou realizáciou zákazky bez potreby realizácie ďalších dokončovacích prác. Celková zmluvná cena je maximálna a neprekročiteľná. |
3. Dodávateľovi bude najneskôr v nasledujúci pracovný deň odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy predložený nenacenený rozpočet predmetu zákazky. Požaduje sa od dodávateľa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. V prípade ekvivalentného plnenia sa požaduje predložiť aj presné typové označenie tovaru a názov výrobcu. |
4. Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO, a to dokladmi podľa § 32 ods.2, v lehote do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
5. Požaduje sa predložiť platný doklad (kópia osvedčenia) o odbornej spôsobilosti dodávateľa vykonávať odborné práce súvisiace s plnením zmluvy (montáž svietidiel, revízia elektroinštalácie). Požadovaný doklad predloží dodávateľ objednávateľovi v elektronickej forme najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
6. Dodávateľ je povinný písomne predložiť Objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať pre Dodávateľa časť plnenia podľa zmluvy. Dodávateľ je povinný spolu s návrhom subdodávateľa predložiť doklady, ktorými subdodávateľ preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. |
7. O riadnom splnení predmetu zákazky zmluvné strany vyhotovia zápisnicu – preberací protokol o prevzatí a odovzdaní predmetu zákazky , v ktorej môžu uviesť aktuálne skutočnosti, požiadavky a možné nedostatky s termínom ich odstránenia. |
8. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
9. Dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu zákazky počas prevádzky na škole a preto je povinný zabezpečiť bezpečnosť zamestnancov, žiakov a návštevníkov školy. |
10. Dodávateľ zabezpečí plnenie predmetu zákazky počas prevádzky na škole podľa požiadaviek Objednávateľa a v súlade s realizačným harmonogramom prác, ktorý bude prerokovaný a schválený Objednávateľom. |
11. Predmet zákazky dodá Dodávateľ podľa týchto zmluvných podmienok a v rozsahu minimálnej špecifikácie uvedenej v technických a osobitných požiadavkách v tejto zmluve. |
12. Dodávateľ je povinný do piatich (5) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy zložiť na určený bankový účet Objednávateľa peňažnú zábezpeku vo výške 15% z celkovej ceny zákazky vrátane DPH dohodnutej v tejto zmluve. Túto zábezpeku použije Objednávateľ na úhradu prípadných zmluvných pokút a škôd, na zaplatenie ktorých mu vznikne právo z titulu tejto zmluvy. |
13. Pokiaľ sa Dodávateľ s povinnosťou zloženia zábezpeky dostane do omeškania dlhšieho ako tri pracovné dni, je Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. V takom prípade má Objednávateľ právo uplatniť si voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu jednorazovo vo výške 15% z celkovej ceny zákazky vrátane DPH dohodnutej v tejto zmluve, pričom toto právo mu vznikne dňom zániku tejto zmluvy odstúpením. |
14. Ak je Dodávateľ v omeškaní s dodaním zákazky podľa lehoty v stanovenej v tejto zmluve, má Objednávateľ právo uplatniť si voči nemu zmluvnú pokutu vo výške jednorazovo 15% z celkovej ceny zákazky vrátane DPH dohodnutej v tejto zmluve už pri jednodňovom meškaní a zároveň 0,1% z celkovej ceny zákazky vrátane DPH dohodnutej v tejto zmluve za každý aj začatý deň omeškania. Uvedené zmluvné pokuty a môžu kumulovať. |
15. Zábezpeku, resp. jej zostávajúcu časť vráti Objednávateľ Dodávateľovi na základe písomnej žiadosti, so splatnosťou ku dňu, v ktorom Objednávateľ vykoná úplnú úhradu ceny zákazky. |
16. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 5 000 ,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v častiach Funkčná špecifikácia predmetu zákazky, Technická špecifikácia predmetu zákazky a Osobité požiadavky na plnenie predmetu zákazky a to za ktorékoľvek porušenie uvedené vo všetkých bodoch. |
17. Zmluvné pokuty uvedené v Osobitých požiadavkách na plnenie sú splatné na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote troch (3) pracovných dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi. |
18. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Einsteinova 35, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
10.01.2017 08:00 — 31.03.2017 15:00
1,00 celok
79 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2016 14:01
13.12.2016 10:00
13.12.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.12.2016 11:49 - Vstupná ponuka | 76 800,00 | € | Cena s DPH |
13.12.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 64 129,38 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: