35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
35739347
PricewaterhouseCoopers Slovensko, s.r.o.
Karadžičova 2, Bratislava, 81532, SVK
Audítorské služby - štatutárny audit riadnej individuálnej účtovnej závierky
audit, štatutárny audit, riadna individuálna účtovná závierka,
Služba
1. Audítorské služby - štatutárny audit riadnej individuálnej účtovnej závierky
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je výkon audítorských služieb t.j. štatutárneho auditu riadnej individuálnej účtovnej závierky objednávateľa (subjekt verejného záujmu podľa § 2 ods. 16 zákona č. 423/2015 Z. z. o štatutárnom audite a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov) za roky končiace k 31.12.2016 a k 31.12.2017. |
Ďalej je predmetom zákazky overenie súladu údajov z účtovníctva uvedených vo Výročných správach objednávateľa za roky 2016 a 2017 s vecne a časovo príslušnou auditovanou riadnou individuálnou účtovnou závierkou. |
Plnenie predmetu zákazky musí byť v súlade so zákonom č. 423/2015 Z. z. o štatutárnom audite a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ je subjektom verejného záujmu podľa § 2 ods. 16 tohto zákona. Výška aktív objednávateľa k 31.10.2016 bola 563 556 655 eur. |
Požadované termíny na plnenie: |
Termíny dodania: od 01/2017 do 31.5.2018 |
• štatutárny audit riadnej individuálnej účtovnej závierky k 31.12.2016 – do 28.4.2017 |
• overenie Výročnej správy za rok 2016 s údajmi riadnej individuálnej účtovnej závierky k 31.12.2016 – do 31.5.2017 |
• štatutárny audit riadnej individuálnej účtovnej závierky k 31.12.2017 – do 23.3.2018 |
• overenie Výročnej správy za rok 2017 s údajmi riadnej individuálnej účtovnej závierky k 31.12.2017 – do 10.5.2018 |
Názov |
- Objednávateľ požaduje platnú licenciu oprávňujúcu uchádzača na poskytovanie audítorských služieb štatutárneho auditu v súlade so zákonom č. 423/2015 Z. z. o štatutárnom audite a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. Túto podmienku uchádzač preukáže predložením neoverenej kópie platnej licencie najneskôr do troch pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
- Objednávateľ požaduje výkon minimálne 5 štatutárnych auditov v oblasti poisťovníctva za posledné 3 roky, z toho aspoň 3 zákazky v minimálnej hodnote ročného plnenia 50 tis.€/ subjekt. Zoznam požaduje Objednávateľ predložiť do troch pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy, pričom k jednotlivým prezentovaným zákazkám uvedie za zmluvný subjekt obchodné meno, jeho sídlo, predmet zákazky (zmluvy) a kontaktnú osobu na overenie uvádzaných skutočností. |
- Objednávateľ požaduje predložiť zoznam členov audítorského tímu, v ktorom musia byť minimálne členovia spĺňajúci nasledovné požiadavky: |
1. člen – štatutárny audítor s minimálne 15 ročnými skúsenosťami s vedením audítorského tímu, z toho 10 rokov s licenciou na výkon štatutárneho auditu. Minimálne 3 zákazky vykonávané tímom pod jeho vedením, musia byť v objeme vyššom ako 50 tis.€/rok/subjekt a z toho minimálne 1 zákazka musí byť v oblasti zdravotného poistenia. |
Splnenie podmienky (štatutárny audítor) uchádzač preukáže profesijným životopisom s uvedením plnenia stanovených požiadaviek Objednávateľa a to do troch pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy, pričom k jednotlivým prezentovaným zákazkám uvedie za zmluvný subjekt obchodné meno, jeho sídlo, predmet zákazky (zmluvy) a kontaktnú osobu na overenie uvádzaných skutočností. |
2. člen – kvalifikovaný aktuár – člen Slovenskej spoločnosti aktuárov s minimálne 5 ročnou skúsenosťou so štatutárnym auditom a participáciou (ako člen audítorského tímu) aspoň na 3 zákazkách zameraných na audit technických rezerv, z toho aspoň 1 zákazky v oblasti poisťovníctva. |
Splnenie podmienky (kvalifikovaný aktuár) uchádzač preukáže profesijným životopisom s uvedením plnenia stanovených požiadaviek Objednávateľa a to do troch pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy, pričom k jednotlivým prezentovaným zákazkám uvedie za zmluvný subjekt obchodné meno, jeho sídlo, predmet zákazky (zmluvy) a kontaktnú osobu na overenie uvádzaných skutočností. Zároveň predloží dokument potvrdzujúci členstvo kvalifikovaného aktuára/ aktuárov v Slovenskej spoločnosti aktuárov. |
3. člen – certifikovaný audítor informačných systémov (CISA – „Certified Information system Auditor“) s certifikátom vydávaným Asociáciou ISACA, alebo s obdobným medzinárodne uznávaným certifikátom, s minimálne 5 ročnou skúsenosťou s výkonom IT podpory štatutárneho auditu; účasť aspoň na 3 zákazkách štatutárneho auditu (ako člen audítorského tímu), z toho aspoň na 1 z nich v oblasti poisťovníctva. |
Splnenie podmienky (certifikovaný audítor informačných systémov) uchádzač preukáže profesijným životopisom s uvedením plnenia stanovených požiadaviek Objednávateľa a to do troch pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy, pričom k jednotlivým prezentovaným zákazkám uvedie za zmluvný subjekt obchodné meno, jeho sídlo, predmet zákazky (zmluvy) a kontaktnú osobu na overenie uvádzaných skutočností. Zároveň v tomto termíne predloží kópiu certifikátu za jednotlivých certifikovaných audítorov informačných systémov . |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy vtedy, ak bude úspešný uchádzač odmietnutý v zmysle zákona č. 581/2004 Z. z. v platnom znení. Zmluva zaniká dňom doručenia písomného odstúpenia úspešnému uchádzačovi, bez predchádzajúceho písomného upozornenia a lehoty na odstránenie závadného stavu. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak zistí, že úspešný uchádzač je zverejnený v zozname osôb, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie dane z pridanej hodnoty podľa § 81 ods. 4 písm. b) druhého bodu zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, ktorý v zmysle § 69 ods. 15 tohto zákona zverejňuje Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky na portáli Finančnej správy Slovenskej republiky. |
Zmluva (v zmysle predchádzajúceho bodu) zaniká dňom doručenia písomného odstúpenia úspešnému uchádzačovi, bez predchádzajúceho písomného upozornenia a lehoty na odstránenie závadného stavu. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
V prípade plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá poskytovateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet zmluvy sám. V prípade plnenia predmetu prostredníctvom subdodávateľov poskytovateľ do 3 prac. dní objednávateľovi písomne oznámi, že predmet zmluvy bude zabezpečovať prostredníctvom subdodávateľov a zároveň uvedie podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom a uvedie navrhovaných subdodávateľov. |
Subdodávateľ musí spĺňať podmienky pre plnenie predmetu zmluvy, týkajúce sa osobného postavenia a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. |
Panónska cesta 2, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
16.12.2016 08:00 — 16.12.2018 12:00
1,00 súbor podľa špecifikácie
246 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2016 12:49
10.12.2016 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.12.2016 14:33 - Vstupná ponuka | 213 600,00 | € | Cena s DPH |
09.12.2016 20:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 213 528,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: