31908969
Nemocnica s poliklinikou Brezno, n.o.
Banisko č. 1, Brezno, 97742, SVK
35815256
Slovenský plynárenský priemysel, a.s.
Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK
Dodávka elektrickej energie pre rok 2017
elektrina, dodávka elektrickej energie
Tovar, Služba
1. Dodávka elektrickej energie pre rok 2017
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávať elektrickú energiu po dobu 12 mesiacov do 3 odberných miest (OM) špecifikovaných odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS. |
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení (zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z. z.) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za OM č. 1, č. 2, č. 3 na rok 2017 | kWh | 965000 | ||
Predpokladaná spotreba OM č. 1 na rok 2017 | kWh | 961000 | ||
Vysoký tarif (VT) OM č. 1 | kWh | 700000 | ||
Nízky tarif (NT) OM č. 1 | kWh | 261000 | ||
Rezervovaná kapacita | kW | 312 | ||
Maximálna rezervovaná kapacita | kW | 324 | ||
OM č. 1 - hlavný istič | Ampér | 500 | ||
Predpokladaná spotreba OM č. 2 na rok 2017 | kWh | 500 | ||
Rezervovaná kapacita, max. rezervovaná kapacita | kW | 3 | ||
OM č. 2 - hlavný istič | Ampér | 250 | ||
Predpokladaná spotreba OM č. 3 na rok 2017 | kWh | 3500 | ||
OM č. 3 - hlavný istič | Ampér | 3x24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odberné miesto č. 1 | OM 684491 |
EIC kód | 24ZSS9100755001K |
Distribučná sadzba | VN SSE-D |
Produkt | KOMFORT (jednotarif) |
Napäťová úroveň | VN 22 kV |
Typ merania | B |
polopriame NN | áno |
Odberné miesto č. 2 | OM 684611 |
EIC kód | 24ZSS9100522000W |
Distribučná sadzba | VN SSE-D |
Produkt | KOMFORT |
Napäťová úroveň | VN 22 kV |
Typ merania | B |
Polopriame NN | áno |
Odberné miesto č. 3 | OM 684597 |
EIC kód | 24ZSS1209155000X |
Vyúčtovacie obdobie | Kalendárny rok |
Distribučná sadzba | C1, SSE-D |
Produkt | INDIVIDUAL KLASIK |
Napäťová úroveň | NN 0,4 kV |
Typ merania | C, priame |
Názov |
Miestom plnenia je sídlo Objednávateľa |
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie v trvaní 12 mesiacov, a to od 1.1.2017 00:00 hod do 31.12.2017 24:00 hod. do 3 odberných miest Objednávateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie právnych predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať Objednávateľovi dohodnuté množstvo elektriny v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu vo všetkých odberných miestach uvedených odberateľom. |
Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ bol držiteľom systému manažérstva kvality podľa ISO 9001, systému environmentálneho manažérstva podľa ISO 14001. |
Požiadavky na predmet zákazky - "Zákaznícky servis": |
1. Elektronická faktúra, ktorá je daňovým dokladom podľa § 71 ods. 1 písm. b) zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty |
2. Faktúra (v papierovej a elektronickej podobe), obsahujúca QR kódy, ktoré umožňujú uhradiť a zaúčtovať faktúru cez účtovný systém - dôvod požiadavky č. 2 - zvýšenie efektivity pri účtovaní faktúr |
3. Zákaznícky portál so zabezpečeným prístupom, ktorý poskytne: |
a) elektronickú službu s možnosťou sledovania úhrady faktúr - dôvod požiadavky: kontrola uhradených záväzkov, |
b) elektronickú službu umožňujúcu vytvoriť sekundárne prístupy s nastavením práv pre viacerých užívateľov - dôvod požiadavky: umožniť prístup k dátam viacerým užívateľom v rovnakom čase, |
c) elektronickú službu poskytujúcu grafické a dátové porovnanie spotreby - dôvod požiadavky: možnosť porovnávania spotrieb, |
d) elektronickú službu zabezpečujúcu zadávanie, evidenciu a správu požiadaviek obstarávateľa, ktorá obsahuje minimálne: On-line komunikáciu, možnosť priloženia príloh k požiadavke, notifikáciu stavu požiadavky, zobrazenie stavu a riešiteľa požiadavky - dôvod požiadavky: efektívne sledovanie evidencie požiadaviek Objednávateľa. |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
Cena za dodávku elektriny pozostáva: |
a) z ceny silovej zložky vrátane zodpovednosti za odchýlku, |
b) z ceny za služby súvisiace s distribúciou dodaného množstva elektriny a dohodnutej rezervovanej kapacity v súlade s platnými cenovými rozhodnutiami ÚRSO, vzťahujúcimi sa na príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy, |
c) spotrebnej dane. |
Jednotková cena elektrickej energie a celková cena plnenia je vrátane spotrebnej dane. V prípade, že dodávky elektrickej energie v čase dodania budú zaťažené inou aplikovateľnou daňou, dodávateľ upraví celkovú fakturovanú sumu bez DPH o čiastku zodpovedajúcu takejto dani v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Cena za dodávku elektriny môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí URSO. |
DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
Cena bude uhradená v mene euro. |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne: |
- zabezpečiť distribučné služby do odberných miest Objednávateľa do výšky ich maximálnej rezervovanej kapacity, |
- zabezpečiť rezervované kapacity (RC, MRC) pre všetky odberné miesta Objednávateľa, |
- zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesta Objednávateľa na žiadosť Objednávateľa, |
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odberných miestach Objednávateľa, |
- zabezpečiť služby súvisiace s revíziou rozvodov a siete, spolu so zabezpečením ich prevádzkyschopnosti, |
- zabezpečiť všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa, |
- zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť Objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa. |
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje. |
Dodávateľ nestanovuje žiadnu sankciu za odobratie vyššieho alebo nižšieho množstva elektrickej energie než zmluvne dohodnutého. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektrickej energie. |
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude Objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne. |
Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej a plynulej dodávky elektrickej energie do OM Objednávateľa. Akékoľvek prerušenie dodávky v rozpore so zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky bude dôvodom k zrušeniu zmluvy. |
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku elektriny chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú Objednávateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala. |
Dodávateľ musí umožniť Objednávateľovi kontrolu spotreby a ďalšie informácie o odbernom mieste Objednávateľa min. za OM č. 1 na WEB stránke Dodávateľa. |
Prípadné spory budú riešiť miestne príslušné všeobecné súdy. |
Upresnenie: Deň začiatku dodávky 01.01.2017 00:00 hod. |
Deň skončenia: 31.12.2017 24:00 hod. |
Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom nasledovne: |
OM č. 1 - OM 684491 - osobitná fakturácia pre OM č. 1 |
Fakturačné obdobie: kalendárny mesiac |
Úhrada za dodanú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom najneskôr do 12. dňa nasledujúceho mesiaca po uplynutí mesiaca dodávky na základe skutočnej spotreby. |
Splatnosť faktúry - 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla Objednávateľa. |
OM č. 2 - OM 684611 - osobitná fakturácia pre OM č. 2 |
Fakturačné obdobie - kalendárny mesiac |
Úhrada za dodanú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom najneskôr do 12. dňa nasledujúceho mesiaca po uplynutí mesiaca dodávky na základe skutočnej spotreby. |
Splatnosť vyúčtovacej faktúry - 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla Objednávateľa. |
OM č. 3 - OM 31209155 - osobitná fakturácia pre OM č. 3 |
Fakturačné obdobie - kalendárny rok |
Realizácia platby na základe predpokladanej spotreby - až po dodaní 1/12 predpokladaných ročných nákladov (zálohovo mesačne), so splatnosťou 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla Objednávateľa |
Dodávateľ má povinnosť: |
Predložiť DOKLADY na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 10 dní od uzatvorenia zmluvy s Objednávateľom, na adresu Objednávateľa v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - ELEKTRICKÁ ENERGIA 2017", a to: |
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov. |
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky: tel. číslo kontaktnej osoby, e-mail kontaktnej osoby. |
3. V súlade s požiadavkami uvedenými v Objednávkovom formulári zákazky zaslať Prílohu k tejto zmluve, ktorej obsahom bude rozčlenenie víťaznej výšky jednotkovej ceny (určenej ako podiel celkovej ceny za predmet zákazky a predpokladaného množstva) na jednotlivé činnosti za každé odberné miesto (podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek), a to: |
a) cenu za silovú zložku vrátane zodpovednosti za odchýlku (max. 36,80 €/MWh bez DPH), |
b) cenu za služby súvisiace s distribúciou dodaného množstva elektriny a dohodnutej rezervovanej kapacity v súlade s platnými cenovými rozhodnutiami Úradu pre reguláciu sieťových odvetví vzťahujúcimi sa na príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy v čase predloženia ponuky a v prípade zmien tohto cenníka počas trvania zmluvy podľa takto zmeneného cenníka, |
c) cenu spotrebnej dane. |
Porušenie tejto povinnosti a nerešpektovanie maximálnej ceny silovej zložky vrátane zodpovednosti za odchýlku sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa. |
4. Originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území Slovenskej republiky podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky, predložením povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
5. Originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu. |
6. Čestné prehlásenie Dodávateľa, že má uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu na rok 2017 s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území Stredoslovenského regiónu. |
7. Čestné vyhlásenie Dodávateľa, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia. |
8. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti predloží Dodávateľ Zoznam dodávok tovaru, ktorý spĺňa požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od zverejnenia zákazky v EKS min. 2 korporátnym odberateľom (nie domácnostiam) v celkovom objeme minimálne 10 GWh. Zoznam dodávok musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
a) obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania odberateľa, |
b) meno, priezvisko a tel. číslo kontaktnej osoby odberateľa, ktorá potvrdenie vystavila, |
c) obdobie plnenia od - do, |
d) hodnotu skutočne vyfakturovanej ceny plnenia v EUR bez DPH za uvedené obdobie plnenia, |
e) prílohou Zoznamu dodávok musí byť odberateľom potvrdený doklad o plnení (z ktorého Dodávateľ dopĺňal informácie do Zoznamu dodávok tovaru), ktorý musí obsahovať povinné náležitosti v súlade § 12 ods. 2 zákona o VO. |
9. Podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona o VO - v prípade ak má Dodávateľ v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám (ak Dodávateľ NEMÁ v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, Vyhlásenie NEPREDKLADÁ): |
9.1 Vyhlásenie uchádzača o podiele zákazky, ktorý má v úmysle zadať tretím osobám a o navrhovaných subdodávateľoch s uvedením informácií: a) o výške podielu zákazky, ktorý má v úmysle zadať tretím osobám; b) o navrhovaných subdodávateľoch, v min. rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo; c) predmety subdodávok. |
9.2 Čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 ZVO. |
9.3 Písomná zmluva uzavretá so subdodávateľom, platná k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk, obsahujúca záväzok subdodávateľa, že bude k dispozícii uchádzačovi na plnenie predmetu zákazky počas celej doby jej realizácie. |
V momente uzavretia zmluvy musí mať Dodávateľ zapísaných konečných užívateľov výhod v Registri konečných užívateľov výhod v zmysle príslušných ustanovení ZVO. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky uvedenej v tomto Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a bude dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa. |
Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika
01.01.2017 00:00 — 31.12.2017 23:59
965,00 MWh
100 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2016 12:01
12.12.2016 14:00
12.12.2016 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.12.2016 13:56 - Vstupná ponuka | 99 939,82 | € | Cena bez DPH |
12.12.2016 13:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 99 843,32 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: