00215783
Krajský súd v Košiciach
Štúrova 29, Košice - Staré Mesto, 04151, SVK
36212466
Datacomp s.r.o.
Moldavská cesta II. 49/2413, Košice, 04011, SVK
PC technika - multifunkčné zariadenia
PC technika
Tovar, Služba
1. PC technika - multifunkčné zariadenia
|
|
---|---|
Funkcia |
PC technika - nová, nepoužívaná, na kancelárske účely v rozsahu : |
Tlačiareň HP Color LaserJet Pro MFP M477fdw alebo ekvivalent podľa technickej špecifikácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tlačiareň | ks | 2 | ||
Tlačiareň - rýchlosť tlače - čierna/farebná | str/min | 27/27 | ||
Tlačiareň - mesačná zaťažiteľnosť | strana A4 | 50000 | ||
Rozlíšenie pri tlači | dpi | 600 x 600 | 38400 x 600 | |
Tlačiareň - optické rozlíšenie skenovania | dpi | 1200 x 1200 | ||
Tlačiareň - rýchlosť skenovania čierna/farebná | str/min | 47/30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tlačiareň - štandardné možnosti pripojenia | 1x USB 2.0, 1x Fast Ethernet 10/100Base-TX, 1x bezdrôtový WiFi adaptér 802.11b/g/n, 1x hostiteľský USB port |
Tlačiareň - duplexná tlač | automaticky, 2 podávače papiera |
Tlačiareň - jazyky tlače | HP PCL 6, HP PCL 5c, emulácia HP PL 3, PCLm, PDF, URF, Native Office |
Tlačiareň - skener | ADF na obojstranné skenovanie na jeden prechod |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvantitatívne i kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Tovar musí byť nový, originálny, neporušený a neopravovaný. Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných alebo alternatívnych zariadení, tovarov. |
Tovar bude dodaný s kompletnou dokumentáciou a návodom na použitie v štátnom jazyku Slovenskej republiky, certifikátmi, záručnými listami, preberacím protokolom a faktúrou za celý predmet zákazky, ktorej splatnosť bude 30 dní od jej doručenia a schválenia objednávateľom. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok dodávateľovi. |
Tovar bude dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 hodiny do 14,00 hodiny v sídle objednávateľa, termín dodania je do 10 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov, pričom záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácii a vlastností tovaru, značku a typ. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvného vzťahu objednávateľovi predložiť zoznam kontaktných údajov pre nahlasovanie porúch a prihlasovacie údaje a adresu na bezplatný Helpdesk a zároveň dodávateľ je povinný pre objednávateľa zaistiť bezplatný Helpdesk od 08:00 do 18:00 hodiny v čase trvania záruky. |
Úspešný dodávateľ musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET čl. XVIII bod 18.2 písm. v) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v Momente uzatvorenia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy. |
Porušenie akýchkoľvek uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
Štúrova 29, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
15.12.2016 08:00 — 22.12.2016 14:00
1,00 súbor
900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2016 11:04
12.12.2016 11:00
12.12.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.12.2016 11:22 - Vstupná ponuka | 900,00 | € | Cena s DPH |
12.12.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 817,63 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: