30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
44473214
MGU s. r. o.
Snežienková 74, Prievidza, 97101, SVK
Energetický audit budov
energetický audit, audit, audítor, zákon č. 321/2014 Z. z. o energetickej efektívnosti
Služba
1. Energetický audit budov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je spracovanie povinného energetického auditu pre objekty verejného obstarávateľa - objednávateľa, v zmysle platného zákona č. 321/2014 Z. z. o energetickej efektívnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Energetický audit musí byť spracovaný v súlade s vyhláškou Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky č. 179/2015 o energetickom audite. |
Energetický audit musí byť spracovaný v súlade s "Odporúčaniami na spracovanie energetického auditu verejnej budovy SIEA", ktoré sú zverejnené na webovom sídle SIovenskej inovačnej a energetickej agentúry. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Objekt 1 Rožňava | |
zastavaná plocha(m2)/obostavaný priestor(m3)/počet podlaží podzemných/počet podlaží nadzemných | 441/4407/1/2 |
kotolňa | plynová |
nosná konštrukcia/obvodový plášť | murovaná/nezateplený |
Objekt 2 Spišská Nová Ves | |
zastavaná plocha(m2)/obostavaný priestor(m3)/počet podlaží podzemných/počet podlaží nadzemných | 684/9576/0/4 |
kotolňa | plynová |
nosná konštrukcia/obvodový plášť | murovaná/nezateplený |
Objekt 3 Zvolen | |
zastavaná plocha(m2)/obostavaný priestor(m3)/počet podlaží podzemných/počet podlaží nadzemných | 430/4644/0/3 |
kotolňa | plynová |
nosná konštrukcia/obvodový plášť | skelet/nezateplený |
Objekt 4 Čadca | |
zastavaná plocha(m2)/obostavaný priestor(m3)/počet podlaží podzemných/počet podlaží nadzemných | 427/7110/1/5 |
kotolňa | plynová |
nosná konštrukcia/obvodový plášť | murovaná/nezateplený |
Objekt 5 Dolný Kubín | |
zastavaná plocha(m2)/obostavaný priestor(m3)/počet podlaží podzemných/počet podlaží nadzemných | 281/3872/1/3 |
kotolňa | plynová |
nosná konštrukcia/obvodový plášť | murovaná/nezateplený |
Názov |
I. MIESTO, ČAS A SPÔSOB PLNENIA ZMLUVY |
1.1 Miestom plnenia zmluvy je Rožňava, Zvolen, Spišská Nová Ves, Čadca, Dolný Kubín. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi presné adresy miest plnenia do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy . |
1.2 Lehota poskytnutia služby je do 40 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
1.3 Oprávnená osoba objednávateľa a e-mailová adresa pre účely komunikácie, dodania a prevzatia služby bude dodávateľovi upresnená do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy . |
1.4 Termín poskytnutia služby pre každé miesto plnenia dodávateľ oznámi objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na e-mailovú adresu podľa bodu 1.3 Osobitných požiadaviek na plnenie. |
1.5 Správa a súhrnný informačný list bude vyhotovená v štyroch vyhotoveniach. Písomná správa z energetického auditu a súhrnný informačný list budú dodané objednávateľovi aj na elektronickom nosiči (napr. CD, DVD, USB). |
1.6 Súčasťou poskytnutia služby je povinne protokol o energetickom audite, ktorý obsahuje najmä súpis objektov, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy. |
1.7 Počas výkonu energetického auditu v areáli verejného obstarávateľa (objednávateľa) musí audítor a s ním spolupracujúce právnické a fyzické osoby rešpektovať interné predpisy auditovaného subjektu. |
1.8 Energetickému audítorovi bude poskytnutá potrebná súčinnosť a umožnená obhliadka. |
1.9 Energetický audítor, resp. energetickí audítori, pokiaľ energetické audity budú vykonávané viacerými osobami, musí/ia byť zapísaný/í v zozname energetických audítorov, ktorý vedie Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky min. 3 roky (garantovaná prax v energetike), čo každý audítor preukáže dokladom o odbornej spôsobilosti vydaným príslušnou autoritou, resp. rovnocenným dokladom o odbornej spôsobilosti osôb podľa predpisov členských štátov Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore. |
1.10 Spracovateľ predmetu zákazky - energetický audítor, resp. energetickí audítori, pokiaľ energetické audity budú vykonávané viacerými osobami, musí/ia mať absolvovanú aktualizačnú odbornú prípravu pre energetických audítorov v súlade s § 12 ods. 10 zákona č. 321/2014 Z. z. o energetickej efektívnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. rovnocenným dokladom podľa predpisov členských štátov Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore. |
1.11 Dodávateľ predloží zoznam min. 10 realizovaných a odovzdaných energetických auditov s kontaktom na odberateľa vykonaných energetickým audítorom, resp. energetickými audítormi, pokiaľ energetické audity budú vykonávané viacerými osobami do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
1.12 Dodávateľ v nadväznosti na body 1.9, 1.10 a 1.11 Osobitných požiadaviek na plnenie predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópie dokladov o odbornej spôsobilosti a kópie dokladov o absolvovaní aktualizačnej odbornej prípravy pre energetického audítora, resp. energetických audítorov, pokiaľ energetické audity budú vykonávané viacerými osobami v súlade s § 12 ods. 10 zákona č. 321/2014 Z. z. o energetickej efektívnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
1.13 Uchádzač predloží do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy meno energetického audítora, resp. energetických audítorov, pokiaľ energetické audity budú vykonávané viacerými osobami, ktorí budú k dispozícií uchádzačovi počas celej doby výkonu energetického auditu a tiež uvedie ich právny vzťah (napr. zamestnanec, zmluvný vzťah) v prípade, ak energetickým audítorom nie je uchádzač sám. |
II. CENA |
2.1 Objednávateľ požaduje predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu jednotlivých úkonov/položiek v členení jednotková cena v EUR bez DPH a v EUR s DPH do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
2.2 Dodávateľ, ktorý nie je platcom DPH predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy prehlásenie, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH. |
2.3 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
III. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
3.1 V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
3.2 Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
IV. FAKTURÁCIA |
4.1 Úhrada za predmet zmluvy bude realizované formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
4.2 Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia do podateľne objednávateľa. |
4.3 Fakturácia nákladov bude vykonaná na základe objednávateľom akceptovaných protokolov o energetickom audite podľa bodu 1.6 Osobitných požiadaviek na plnenie. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. K faktúre je dodávateľ povinný priložiť potvrdený dodací list. |
4.4 Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky na e-mailovú adresu objednávateľa podľa bodu 1.3 Osobitných požiadaviek na plnenie, a to bezodkladne po jej vystavení. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. |
V. PODMIENKY ÚČASTI: |
5.1 Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z. z. došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
5.2 Podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy je zápis údajov o dodávateľovi v registri konečných užívateľov výhod podľa § 159 zákona o verejnom obstarávaní. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
5.3 Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 v) VZP OPET/. |
5.4 Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5.5 Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
VI. SANKCIE |
6.1 V prípade omeškania dodávateľa s poskytnutím služby má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
6.2 V prípade, ak energetické audity nebudú spracované v súlade s vyhláškou Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky č. 179/2015 o energetickom audite a v súlade s Odporúčaniami na spracovanie energetického auditu verejnej budovy SIEA, objednávateľovi vznikne nárok na dodatočnú náhradu škody súvisiacu s takto spracovanými energetickými auditmi. |
6.3 Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie aj nárok na zmluvnú pokutu. |
VII. ĎALŠIE USTANOVENIA |
7.1 Objednávateľ dodávateľa upozorňuje, že výdavky vyplývajúce zo zmluvy budú alebo môžu byť spolufinancované zo zdrojov nadobudnutých objednávateľom z prostriedkov Európskych štrukturálnych a investičných fondov. V prípade, ak predmet zákazky bude spolufinancovaný zo zdrojov nadobudnutých objednávateľom z prostriedkov Európskych štrukturálnych a investičných fondov, na zadávanie tejto zákazky sa budú vzťahovať aj Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedené vo Všeobecných zmluvných podmienkach Obchodných podmienkok elektronického trhoviska. |
7.2 V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
7.3 Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Slovenská republika
14.12.2016 07:00 — 09.02.2017 15:30
1,00 cena celkom
13 749,99
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2016 10:59
12.12.2016 11:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.12.2016 16:27 - Vstupná ponuka | 13 749,00 | € | Cena s DPH |
12.12.2016 11:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 300,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: