Z201645910
OF-114420
zrušená
00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
Softvér JIRA
Softvér, licencia, server
Tovar, Služba
1. Softvér JIRA
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup novej softvérovej licencie JIRA SOFTWARE pre server 1 ks pre 25 používateľov, novej softvérovej licencie JIRA CONFLUENCE pre server 1 ks pre 25 používateľov od spoločnosti Atlassian, a novej softvérovej licencie prídavného modulu Outlook To JIRA-OTJ (add-on) pre JIRA SOFTWARE licencia pre server 1 ks pre 25 používateľov. Všetky licencie sú určené pre verejnú správu. Dodávateľ musí byť registrovaný partner alebo predajca produktov spoločnosti Atlassian. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať požadované nové nepoužívané originálne softvérové licencie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. JIRA SOFTWARE - počet licencií typu server | ks | 1 | ||
1.1 JIRA SOFTWARE - počet používateľov na 1 server | ks | 1 | 25 | |
2. JIRA CONFLUENCE - počet licencií typu server | ks | 1 | ||
2.1 JIRA CONFLUENCE - počet používateľov na 1 server | ks | 1 | 25 | |
3. Outlook To JIRA-OTJ - počet licencií typu server | ks | 1 | ||
3.1 Outlook To JIRA-OTJ - počet používateľov na 1 server | ks | 1 | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Platnosť licencií | Licencie sú požadované ako trvalé, bez časového obmedzenia. |
2.1 JIRA SOFTWARE, JIRA CONFLUENCE, Outlook To JIRA–OTJ | Licencia elektronická alebo pevná, inštalačné súbory na pevnom nosiči údajov alebo poskytovaná elektronickými komunikačnými nástrojmi, |
2.2 JIRA SOFTWARE, JIRA CONFLUENCE, Outlook To JIRA–OTJ | licencia nie je viazaná so zakúpením zariadenia, na ktorom bude nainštalovaná – prenosná, nie OEM. |
2.3 JIRA SOFTWARE, JIRA CONFLUENCE, Outlook To JIRA–OTJ | Licencia určená pre verejnú správu. |
3. Variantné riešenie /JIRA SOFTWARE, JIRA CONFLUENCE, Outlook To JIRA–OTJ/ | Variantné riešenie sa nepripúšťa. |
4. Technická podpora /JIRA SOFTWARE, JIRA CONFLUENCE , Outlook To JIRA – OTJ/ | Všetky licencie sú bez služby technickej podpory. |
5. Záruka | Na tovary 24 mesiacov. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. |
1.2 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN. |
1.3 Dodávateľ predloží doklad, že je spoločnosťou Atlassian registrovaným partnerom alebo predajcom produktov, ktoré sú predmetom zákazky. |
1.4 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.3 osobitných požiadaviek na plnenie (ďalej len „OPNP“) do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy zaslaním elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
1.5 Nesplnenie povinnosti podľa odseku 1. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. |
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy po nadobudnutí účinnosti zmluvy najneskôr do 16.12.2016. |
2.3 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
3. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
3.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo, ...). |
4. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
4.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy na miesto plnenia. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
5. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
5.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom. |
5.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, názov tovaru, výrobné číslo tovaru, zoznam úkonov vykonaných pri plnení predmetu zmluvy, objednávateľ preberá/nepreberá zariadenie *, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za objednávateľa. |
5.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
5.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu bez výhrad objednávateľa. |
6. OSOBITNÉ LICENČNÉ PODMIENKY (OLP) |
6.1„Softvér“ (ďalej „SW“) znamená (i) štandardizovaný počítačový program alebo počítačové programy špecifikované v OLP, ktorý nie je upravovaný, tj. customizovaný pre konkrétneho Objednávateľa, (ii) obsah diskov, CD-ROM, DVD médií, správ elektronickej pošty a ich všetkých prípadných príloh, alebo iných nosičov dát na ktoré sa vzťahujú tieto OLP, vrátene SW dodaného vo forme objektového spustiteľného kódu na CD-ROM, DVD médiu, iných nosičoch dát, |
elektronickou poštou cez počítačovú sieť internet, (iii) so SW súvisiace vysvetľujúce materiály a akákoľvek dokumentácia, najmä akýkoľvek popis SW, jeho špecifikácia, popis vlastností, popis ovládania, popis operačného prostredia v ktorom sa SW používa, návod na použitie alebo inštaláciu SW alebo akýkoľvek popis správneho používania SW (ďalej len „Dokumentácia“) a (iv) kópie SW a ak sú dodané Objednávateľovi aj opravy prípadných chýb SW, dodatky k SW, update, upgrade, nové verzie SW a všetky aktualizácie súčastí SW, na ktoré Výrobca SW udeľuje Licenciu (ďalej len „Dodávateľ“). |
6.2 LICENCIA. Dodávateľ udeľuje Objednávateľovi, a to aj nepriamo prostredníctvom siete svojich distribútorov a resellerov, odplatné, nevýhradné a neprevoditeľné právo na používanie SW vrátane jeho prípadných aktualizácií za podmienok stanovených týmito OLP (ďalej len „Licencia“), čo znamená právo nainštalovať SW na pevný disk počítača alebo na iné podobné médium slúžiace na trvalé ukladanie dát, inštaláciu a ukladanie SW do pamäte počítačového systému, na vykonávanie, na ukladanie a na zobrazovanie SW na počítačových systémoch. |
Licencia podlieha obmedzeniam, ktoré sú uvedené v OLP. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností, poskytnutím Licencie Objednávateľ za žiadnych okolností nenadobúda k SW vlastnícke práva, jedná sa výlučne o odplatné, územne a časovo obmedzené právo používať SW po dohodnutú dobu. |
6.3 ZÁRUKY A OBMEDZENIA. |
6.3.a) Dodávateľ zaručuje, že má právo udeliť Licencie na používanie SW Objednávateľovi. |
6.3.b) Dodávateľ zaručuje, že každý SW má v zásade také vlastnosti, aké sú popísané v dokumentácií a jej prípadných aktualizáciách a že média, na ktorých bol SW dodaný Objednávateľovi sú čitateľné a neobsahujú škodlivé programy. V prípade porušenia záruk uvedených v tomto odseku má Objednávateľ právo na (i) odstránenie vady SW; (ii) dodanie SW bez vady alebo ukončenie Licencie pre príslušný softvérový produkt a vrátenie Licenčného poplatku zaplateného za takýto SW za príslušné obdobie. |
6.3.c) Dodávateľ zodpovedá za škody, ktoré by mohli vzniknúť využívaním SW maximálne do výšky odplaty zaplatenej Objednávateľom za SW za obdobie, v ktorom vznikla škoda. Zmluvné strany spoločne vyhlasujú, že s prihliadnutím na všetky skutočnosti, nemožno predvídať, že prípadná škoda, ktorá by mohla vzniknúť používaním SW prevýši výšku sumy, ktorú Objednávateľ zaplatí Dodávateľovi ako odplatu za SW za obdobie v ktorom vznikla škoda. |
6.3.d) Dodávateľ poskytuje záručnú dobu na predmet obstarávania 24 mesiacov. Záručný servis poskytuje dodávateľ v sídle objednávateľa. |
6.4 Podrobnosti k osobitným licenčným podmienkam ustanovuje „End User Licence Agreement“ („EULA“), ktorú Objednávateľ akceptuje pri inštalácii SW. |
7. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY. |
7.1 Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy. |
7.2 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo zmluvy, číslo preberacieho protokolu, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
7.3 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.2 OPNP. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
7.4 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
7.5 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov, licenčných podmienok výrobcu softvérových licencií, ktoré sú predmetom zmluvy alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
7.6 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
7.7 Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní. |
8. OSOBITNÉ USTANOVENIA. |
8.1 Nedodržaním osobitných požiadaviek na plnenie podľa tejto zmluvy dodávateľom bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok predmetu zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
19.12.2016 15:00
3,00 ks
4 320,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2016 10:45
12.12.2016 13:00
12.12.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: