00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
45402582
BISMONT, s. r. o.
Cintorínska 330, Vranov nad Topľou, 09303, SVK
Záložná klimatizačná jednotka
klimatizačná jednotka, chladiaca jednotka, vonkajšia, vnútorná klimatizačná jednotka
Tovar
1. Záložná klimatizačná jednotka
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom obstarávania je dodanie novej originálnej nerozbalenej a nepoužívanej záložnej nástennej klimatizácie do serverovne verejného obstarávateľa pozostávajúcej z dvoch častí s názvom Toshiba RAV-SM806KRT-E a RAV-SM804ATP-E alebo ekvivalent (ďalej len „zariadenia“). |
V priestoroch verejného obstarávateľa je zabudovaná vzduchotechnická predpríprava potrubí spájajúcich budúcu vnútornú a vonkajšiu klimatizačnú jednotu. |
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať, nainštalovať, sfunkčniť, nastaviť, otestovať požadované zariadenia v podmienkach verejného obstarávateľa a zaškoliť zamestnancov verejného obstarávateľa na nastavovanie a obsluhu zariadení a upratať pracovisko verejného obstarávateľa od vzniknutého odpadu spojeného s inštaláciou zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Toshiba RAV-SM806KRT-E + RAV-SM804ATP-E alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
Rozloha miestnosti | m2 | 46 | 60 | |
Rozmery vonkajšej klimatizačnej jednotky - šírka | mm | 780 | ||
Rozmery vonkajšej klimatizačnej jednotky - výška | mm | 550 | ||
Rozmery vonkajšej klimatizačnej jednotky - hĺbka | mm | 290 | ||
Rozmery vnútornej klimatizačnej jednotky - šírka | mm | 1050 | ||
Rozmery vnútornej klimatizačnej jednotky - výška | mm | 320 | ||
Rozmery vnútornej klimatizačnej jednotky - hĺbka | mm | 228 | ||
Chladiaci výkon | kW | 6,70 | ||
Hmotnosť vnútornej klimatizačnej jednotky | kg | 11 | 12 | |
Príkon chladenia | kW | 2,85 | ||
Účinnosť chladenia | SEER | 5,62 | ||
Vykurovací výkon | kW | 6,70 | ||
Účinnosť kúrenia | SCOP | 4,01 | ||
Príkon kúrenia | kW | 3,42 | ||
Akustický tlak | dB | 36 | 47 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technické vlastnosti | Všetky technické vlastnosti zariadenia sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne parametre jednotlivých technických vlastností ak nie je je uvedené inak |
Režim | Chladenie, vykurovanie, odvlhčovanie |
Prevedenie | nástenná |
Filtračný systém | 3-stupňový, umývateľné prachové filtre, filtračné pásy super-oxi deo, super-sterilné filtračné pásy |
Filtračný systém | 3-stupňový, umývateľné prachové filtre, filtračné pásy super-oxi deo, super-sterilné filtračné pásy |
Technológia | INVERTEROVO vektorová IPDU-technológia |
Energetická trieda pre kúrenie | A+ |
Vzduchový výkon | 1020 m3/h |
Diaľkový ovládač | Áno, k vnútornej klimatizačnej jednotke, bezdrôtový, dosah 7m |
Prevádzková doba | 24 hodín denne, 7 dní v týždni - nepretržitá prevádzka |
Ostatné technické vlastnosti | automatický reštart po výpadku elektrickej energie, prevádzka s vysokým výkonom – HI POWER spustí mimoriadne silné prúdenie vzduchu pre rýchle ochladenie, |
Ostatné technické vlastnosti | funkcia protimrazovej ochrany zabezpečuje konštantné temperovanie na 8 °C, nastavenie automatickej prevádzky, prevádzky s časovačom, |
Ostatné technické vlastnosti | nastavenie rôznych smerov prúdenia vzduchu – vertikálne nastavované diaľkovým ovládaním, horizontálne nastavované manuálne |
Zariadenia musia spĺňať kritéria v zmysle ustanovení | Smernica 2006/42/ES, EN 378-2:2008+A1:2009, EMC 2004/108/EC |
Napájanie | 220V – 240V-1ph-50Hz |
Výrobná značka | Vnútornú aj vonkajšiu klimatizačnú jednotku požadujeme jednej výrobnej značky |
Príslušenstvo | Batérie do diaľkového ovládača |
Záruka | Na zariadenie 36 mesiacov v sídle verejného obstarávateľa |
Umiestnenie vnútornej klimatizačnej jednotky | V serverovni budovy v sídle objednávateľa. |
Umiestnenie vonkajšej klimatizačnej jednotky | Na streche budovy v sídle objednávateľa, protisnehová a protiveterná ochrana zariadenia, spôsob umiestnenia a ukotvenia zariadenia bez porušenia a poškodenia |
Umiestnenie vonkajšej klimatizačnej jednotky | strešného plášťa (strešnej izolácie) budovy (konzoly pripevnené na betónovej platni – ochranné podložky pod betónové platne). |
Umiestnenie vonkajšej klimatizačnej jednotky | fotodokumentácia uvedená v prílohe |
Zapojenie potrubí | Predpríprava v sídle 2 objednávateľa - je vykonaná chladiacim vedením o priemere 10 mm a 15 mm a elektrickým vedením zodpovedajúcim záťaži zariadenia |
Zapojenie potrubí | fotodokumentácia uvedená v prílohe |
Názov |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. |
1.2 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN. |
1.3 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, oprávnenie dodávateľa dodávať tovary a služby, ktoré sú predmetom zákazky a súčasne predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy, minimálne predmet činnosti „Inštalácia a opravy chladiarenských zariadení“. |
1.4 Dodávateľ predloží vyhlásenie o zhode s technickými špecifikáciami na dodávané zariadenia alebo iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody. |
1.5 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi doklady (certifikát, absolvovanie školenia, osvedčenie a pod.) preukazujúce odbornosť zamestnancov pre plnenie predmetu zmluvy. |
1.6 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 1.3 až 1.5 OPNP zaslaním na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa skenu originálov dokladov nie starších ako 3 mesiace alebo skenov úradne overených kópií takýchto originálov. |
1.7 V prípade nejasností si objednávateľ vyhradzuje právo požiadať dodávateľa o predloženie originálu dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo úradne overenej kópie takéhoto dokladu v papierovej forme. |
1.8 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.5 OPNP do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy zverejnenej na http://www.crz.gov.sk/ elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
1.9 Nesplnenie povinnosti podľa odseku 1. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
2.1 Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. |
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy najneskôr do 16.12.2016 |
2.3 Ak je dodávateľ v časovom omeškaní s dodávkou predmetu zmluvy, je povinný písomne informovať objednávateľa na e-mailovú adresu kontaktnej osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy o neskoršom termíne dodania predmetu zmluvy. Objednávateľ vyjadrí súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k novému termínu dodania premetu zmluvy. |
2.4 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
3. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
3.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy zverejnenej na http://www.crz.gov.sk/ predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
3.2 Kontaktné údaje osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy budú poskytnuté bezodkladne dodávateľovi. |
4. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
4.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia zmluvy v jednej ucelenej časti, ktorá bude realizovaná na základe tejto zmluvy v termíne podľa bodu 2.2 OPNP tejto zmluvy. |
4.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi jednu ucelenú časť plnenia predmetu zmluvy na miesto plnenia v sídle objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
4.3 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na zariadenia 36 mesiacov v sídle verejného obstarávateľa. |
4.4 Nesplnenie povinnosti podľa odseku 4. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
5. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
5.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom. |
5.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, názov zariadenia, model zariadenia, výrobné číslo zariadenia, zoznam úkonov vykonaných pri plnení predmetu zmluvy, objednávateľ preberá/nepreberá zariadenie *, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za objednávateľa. |
5.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. Ak dodávateľ dodá ekvivalent zariadení, na preberacom protokole objednávateľ vyznačí prevzatie predmetu zmluvy s výhradami s textom – Testovanie zariadení maximálne 30 dní. |
5.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu bez výhrad objednávateľa. |
6. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
6.1 Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent tovarov v prípade, ak je niekde požadované konkrétne zariadenie. Ekvivalentom sa chápe tovar, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadované zariadenie bez obmedzení, má všetky vlastnosti rovnaké alebo lepšie ako požadované konkrétne zariadenie. |
6.2 V prípade, ak dodávateľ navrhne objednávateľovi ekvivalent zariadení, je dôkazné bremeno preukázania požadovaných vlastností ekvivalentu podľa bodu 1.3. Technická špecifikácia predmetu zákazky na strane dodávateľa. Dodávateľ povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi technický popis ekvivalentu tovarov na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach zmluvy minimálne v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácií podľa zmluvy. |
6.3 Ak doručená technická špecifikácia ekvivalentu tovarov nebude spĺňať požadované technické parametre podľa bodu 1.3 Technická špecifikácia predmetu zákazky podľa zmluvy, dodávateľ je povinný dodať po oznámení objednávateľa o nesplnení požadovaných technických vlastností ekvivalentu podľa bodu 1.3 Technická špecifikácia predmetu zákazky presne požadované tovary alebo objednávateľ má právo odstúpiť od zákazky (zmluvy). |
6.4 Objednávateľ pri protokolárnom preberaní predmetu zákazky vyznačí na preberacom protokole s výhradami/bez výhrad* – a uvedie, že sa jedná o ekvivalent požadovaných zariadení. |
6.5 Dodávateľ pri plnení predmetu zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou a s dôrazom na zabránenie poškodenia zariadení, jeho príslušenstva a majetku štátu v správe objednávateľa. |
6.6 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú objednávateľovi v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
6.7 Objednávateľ umožní zamestnancom dodávateľa prístup do objektov a priestorov v mieste plnenia potrebných pre plnenie predmetu zmluvy. Zamestnanci dodávateľa sa v mieste plnenia predmetu zmluvy budú pohybovať výhradne v sprievode poverených zamestnancov objednávateľa. Všetky poskytnuté a získané informácie pri plnení predmetu zmluvy sa považujú za dôverné a dodávateľ uvedené informácie nemôže poskytovať tretím stranám. |
6.8 Zamestnanci dodávateľa sú povinní riadiť sa záväzným právnym predpisom o ochrane zdravia a bezpečnosti pri práci. |
6.9 Ekologickú likvidáciu vzniknutých odpadov je dodávateľ povinný realizovať v zmysle príslušných právnych predpisov upravujúcich nakladanie s odpadmi. |
7. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
7.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. |
7.2 Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy. |
7.3 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo zmluvy, číslo preberacieho protokolu, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
7.4 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.2 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
7.5 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda Objednávateľovi, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
7.6. Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
7.7 Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní. |
7.8 Predložená kontraktačná cena sa považuje ako celková cena predmetu zmluvy s DPH a je konečná a nemenná. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
16.12.2016 15:00
1,00 sada uvedená v špecifikáciách
3 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2016 12:59
12.12.2016 13:00
12.12.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.12.2016 17:17 - Vstupná ponuka | 3 000,00 | € | Cena s DPH |
12.12.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 900,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: