• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2016 15:00
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2016 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2016 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2016 11:50

Detail zákazky Z201645712

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2016 15:00
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2016 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2016 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2016 11:50

Základné údaje

Z201645712

OF-70504

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2735141

Objednávateľ

17331927

Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát

Bajkalská 21/A, Bratislava - Ružinov, 82799, SVK

Dodávateľ

31628605

Xepap, spol. s r. o.

Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier

papier do fotokopírky, papier na písanie, papier do tlačiarní

  • 30197620-8 - Písací papier
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier
Funkcia
papier do tlačiarenských zariadení (kancelárske laserové a atramentové tlačiarne), formát A4 a A3
papier do rozmnožovacích zariadení (kancelárske laserové a atramentové kopírky), formát A4 a A3
papier na účely vyhotovenia a archivácie písomnej dokumentácie, formát A4 a A3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
formát A4 mm 297 x 210
plošná hmotnosť (podľa ISO 536) g/m2 77 83
hrúbka (podľa ISO 534) nanometer 100 110
bielosť CIE (podľa ISO 11475) CIE 143
drsnosť (podľa ISO 8791-2) ml/min 150 250
opacita (podľa ISO 2471) % 90
jas s UV D65 (podľa ISO 2470) % 105
tuhosť pozdĺžna MD (podľa ISO 2493) mN 110 140
tuhosť priečna CD (podľa ISO 2493) nM 50 70
počet hárkov papiera v balení hárok 500
počet kusov balení v kartóne ks 5
ročný odber formát A4 balenie 500 hárkov 2 000 3 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papier musí byť označený niektorou z environmentálnych značiek EU. Ecolabel, Modrý anjel, Ekologicky šetrný výrobok, ...
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Rámcová dohoda nadobúda účinnosť od 01.01.2017.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia do skladu strediska odberateľa.
Súčasťou dodávky je rozvoz na jednotlivé strediská objednávateľa, ktoré sú umiestnené vo všetkých sídelných mestách krajských VUC.
Zoznam s presnými adresami miest dodania bude prílohou uzatvorenej rámcovej dohody, ktorý objednávateľ predloží dodávateľovi do 5 dní od uzatvorenia dohody.
Počet stredísk objednávateľa - miest dodania je 8 v rámci celého Slovenska.
Rozvoz je v mesačných intervaloch v prvom týždni každého mesiaca, v pracovný deň v čase medzi 08:00 - 14:00 hod.
Predmet zákazky bude fakturovaný mesačne podľa reálne dodaných množstiev papiera na jednotlivé strediská objednávateľa na základe potvrdených dodacích listov.
Vlastnosti papiera sa musia zmestiť do určeného rozmedzia technických vlastností predmetu zákazky vrátane povolenej odchýlky, ktorú stanovuje technický list daného výrobku.
Dodávateľ predloží odberateľovi technický list výrobcu naceneného papiera do 3 dní od uzatvorenia dohody.
Dodávateľ predloží odberateľovi vzorku naceneného papiera do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia dohody. Pod pojmom vzorka sa rozumie kvalitná fotografia originálneho kartónu a 1 balíka naceneného papiera formátu A4.
Písomné schválenie predloženej vzorky a technického listu zo strany odberateľa je podmienkou platnosti uzatvorenej dohody.
Odoberaný bude papier formátu A4 aj A3. Cena balenia papiera formátu A3 bude 2-násobok ceny balenia formátu A4.
Papier musí byť označený niektorou z environmentálnych značiek EU (Ecolabel, Modrý anjel, Ekologicky šetrný výrobok, ...).
Cena za balenie zahrňuje všetky náklady spojené s dodávkou tovaru vrátane dopravy a vyloženia do skladu na jednotlivých strediskách objednávateľa.
Názov Upresnenie
Orientačný mesačný odber Bratislava formát A4 90 balení po 500 hárkov
Orientačný mesačný odber Trnava formát A4 20 balení po 500 hárkov
Orientačný mesačný odber Nitra formát A4 15 balení po 500 hárkov
Orientačný mesačný odber Trenčín formát A4 15 balení po 500 hárkov
Orientačný mesačný odber Žilina formát A4 20 balení po 500 hárkov
Orientačný mesačný odber Banská Bystrica formát A4 25 balení po 500 hárkov
Orientačný mesačný odber Prešov formát A4 15 balení po 500 hárkov
Orientačný mesačný odber Košice formát A4 25 balení po 500 hárkov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

podľa rozpisu IV. Osobitné požiadavky na plnenie, Slovenská republika

12

3 000,00 balenie formát A4

9 552,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.12.2016 15:00

16.12.2016 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.12.2016 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 540
 8
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.12.2016 19:28 - Vstupná ponuka 9 469,20 € Cena s DPH
16.12.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka 6 660,23 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS