Z201645690
OF-112399
zrušená
00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
Doplnenie a kompletizácia existujúceho systému infúznej techniky
lineárny dávkovač, infúzna pumpa, infúzna technika, dokovacia stanica, enetrálna pumpa, transfúzna pumpa, príslušenstvo, dokovacia stanica MRI, MRI box,
Tovar, Služba
1. Doplnenie a kompletizácia existujúceho systému infúznej techniky
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompletný systém infúznej techniky na presné kontinuálne a bolusové podávanie liekov, roztokov, enterálnej výživy, transfúzie, anestézie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dávkovač - rýchlosť dávkovania | ml/h | 0,01 | 999,9 | |
Dávkovač/infúzna pumpa -celkový požadovaný objem | ml | 0,1 | 9999 | |
Dávkovač/infúzna pumpa - hmotnosť vrátane batérie | kg | 1,45 | ||
Dávkovač - presnosť dávkovania | % | -2 | 2 | |
Dávkovač/infúzna pumpa - čas dávkovania | min | 1 | 5999 | |
Dávkovač - rýchlosť bolusu | ml/h | 1 | 1800 | |
Dávkovač/infúzna pumpa - objem bolusu | ml | 99,99 | ||
Dávkovač/infúzna pumpa -stupne nastavenia tlakového alarmu | stupeň | 9 | ||
Dávkovač/infúzna pumpa -počet záznamov v histórii udalostí | počet | 1000 | ||
Dávkovač - objem použiteľných striekačiek | ml | 2 | 60 | |
Dávkovač/infúzna pumpa - počet liekov v knižnici liekov | počet | 700 | ||
Dávkovač - doba napájania z batérie | hod | 8 | ||
Dávkovač/infúzna pumpa - režim Standby | hod | 23 | ||
Výrobcom odporúčaný interval pravidelnej technickej prehliadky | rok | 2 | ||
Infúzna pumpa - rýchlosť dávkovania | ml/h | 0,1 | 1200 | |
Infúzna pumpa - presnosť dávkovania | % | -5 | 5 | |
Infúzna pumpa - rýchlosť bolusu | ml/h | 1 | 1200 | |
Infúzna pumpa - doba napájania z batérie | hod | 4 | ||
Dokovacia stanica - možný počet púmp v stanici | ks | 4 | ||
Dokovacia stanica - hmotnosť | kg | 4 | ||
Kryt dokovacej stanice - počet farebných svetiel | ks | 3 | ||
1. Lineárny dávkovač - počet kusov | ks | 18 | ||
2. Infúzna pumpa - počet kusov | ks | 9 | ||
3. Dokovacia stanica - počet kusov | ks | 9 | ||
4. Kryt dokovacej stanice - počet kusov | ks | 9 | ||
5. Držiak infúznej techniky - počet kusov | ks | 10 | ||
6. Napájacie trafo - počet kusov | ks | 10 | ||
7. Softvér TCI | ks | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dávkovač/infúzna pumpa - jazyk softvéru | slovenčina |
možnosť použitia režimu PCA v dávkovači aj v infúznej pumpe | áno |
možnosť použitia režimu TCI v dávkovači aj v infúznej pumpe | áno |
Dávkovač/infúzna pumpa - s príslušenstvom možnosť použitia v prostredí MRI | áno |
Dávkovač/infúzna pumpa - bolus manuálny aj automatický | áno |
Dávkovač/infúzna pumpa - možnosť výpočtu rýchlosti dávky v rôznych jednotkách | áno |
Dávkovač/infúzna pumpa - textové hlásenie príčiny alarmu | áno |
Dávkovač/infúzna pumpa - aktívne podsvietené jednotlivé tlačidlá | áno |
Dávkovač/infúzna pumpa - možnosť zablokovania prístroja pomocou PIN kódu | áno |
Dávkovač/infúzna pumpa - nastavenie úrovne kontrastu a osvetlenia displeja | áno |
Dávkovač/infúzna pumpa - nemožnosť úplne vypnúť prístroj ak je vložený spotrebný materiál | áno |
Dávkovač/infúzna pumpa - profil priebehu dávkovania - Nábeh/pokles | áno |
Dávkovač/infúzna pumpa - profil priebehu dávkovania - opakovaný bolus | áno |
Dávkovač/infúzna pumpa - profil priebehu dávkovania - automatická zmena rýchlosti | áno |
Dávkovač/infúzna pumpa - možnosťou vzájomného uchytenia min. 3 prístrojov, bez prídavného zariadenia | áno |
Dávkovač - možnosť rozšírenia o režim Take over mode (automatické prepnutie na spárovanú pumpu) | áno |
Dávkovač - automatické znehybnenie piestu striekačky pri výmene (zabránenie nežiadúcemu bolusu) | áno |
Dávkovač/infúzna pumpa - program pre údržbu batérie (úplné vybitie a nabitie) | áno |
Dokovacia stanica - každá pozícia v stanici vhodná pre infúznu pumpu aj lineárny dávkovač | áno |
Dokovacia stanica - spoločné elektrické napájanie prístrojov na jeden kábel | áno |
Dokovacia stanica - systém pre uchytenie hadičiek na obidvoch stranách stanice | áno |
Dokovacia stanica - možnosť rozšírenia o napojenie do počítačovej siete pomocou kábla aj WiFi | áno |
Dokovacia stanica - odnímateľný držiak pre uchytenie na infúzny stojan a eurolištu | áno |
Infúzna pumpa - použiteľná aj ako enterálna pumpa | áno |
Infúzna pumpa - použiteľná aj ako transfúzna pumpa | áno |
Infúzna pumpa - automatické zasvorkovanie súpravy pri otvorení dvierok | áno |
Kryt dokovacej stanice - vizuálne centrálne zobrazenie alarmov s rozlíšením ich závažnosti | áno |
Kryt dokovacej stanice - centrálne nastavenie hlasitosti alarmu | áno |
Kryt dokovacej stanice - integrovaný reproduktor | áno |
Kryt dokovacej stanice - možnosť prevádzky aj na záložnú batériu | áno |
Kryt dokovacej stanice - integrovaná rukoväť na uchopenie rukou a prenos | áno |
Kryt dokovacej stanice - možnosť uzamknutia s dokovacou stanicou - prevencia odpojenia | áno |
Kovový držiak - bezpečnostná poistka proti náhodnému uvoľneniu pumpy | áno |
Kovový držiak - otočiteľný o 90 stupňov v obidvoch smeroch | áno |
Napájacie trafo - kompatibilné pre infúznu pumpu aj dávkovač | áno |
Napájacie trafo - možnosť fixácie na držiak infúznej techniky | áno |
Softvér TCI - protokol Marsch a Schnieder | áno |
Softvér TCI - použiteľný pre dávkovač aj infúznu pumpu | áno |
Názov |
1.Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Inštalácia, odskúšanie a uvedenie do prevádzky prístroja v mieste plnenia. |
3. Prístroj musí byť dodaný nový - nepoužívaný a nerepasovaný. |
3.1. Dodávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak, nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových časti predmetu zákazky. |
4. Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa inštalácie prístroja, s menným zoznamom zaškolených pracovníkov s ich podpismi. |
4.1. V prípade potreby opakované zaškolenie personálu počas prvých dvoch mesiacov od inštalácie prístroja. |
5. Lehota dodania je najneskôr do 15.12.2016 z dôvodu financovania predmetu zákazky z kapitálových výdavkov Ministerstva zdravotníctva SR, určených na čerpanie v rozpočtovom roku 2016. |
6. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom. |
7. Splatnosť faktúry je 30 dní od vystavenia faktúry. |
8. Financovanie kúpnej ceny je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľom finančných prostriedkov je Ministerstvo zdravotníctva SR. |
8.1. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
9. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska (ET), teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky sa požaduje predložiť od Dodávateľa na adresu Objednávateľa - Referát zdravotníckej techniky: |
9a) prospektový materiál ponúkaného tovaru (v listinnej podobe alebo na CD/DVD nosiči), ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. |
9b) CE certifikát a Declaration of conformity vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia ako neoverené kópie. |
9c) Vyhlásenie o zhode. |
9d) Potvrdenie, že dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zmluvy. Ak je toto potvrdenie vydané v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, vyžaduje sa jeho úradný preklad do jazyka slovenského. |
9e) Certifikát - osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy na konkrétny prístroj. |
9f) Kód ŠÚKL, overený prostredníctvom databázy, ak je to uplatniteľné. |
9g) Rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba, v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
10. Dodávateľ je povinný do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom ET predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky. |
11. Dodávateľ je povinný predložiť do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom ET doklady podľa § 32 ods.2 k preukázaniu, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov, uchádzač predloží ako originál, alebo ich úradne overenú kópiu. |
12. Dodávateľ dodá predmet zákazky podľa lehoty uvedenej v zmluvnej špecifikácii "Lehota plnenia" po predložení dokladov podľa bodu 9a) až 9g) Osobitných požiadaviek na plnenie, najneskôr do 15.12.2016. |
12.1. Dodávateľ je povinný najmenej 2 pracovné dni pred dňom dodania v čase od 08:00 do 15:00 h. kontaktovať Objednávateľa - Referát zdravotníckej techniky o dodaní predmetu zmluvy. |
12.2. Dodaním predmetu zmluvy sa rozumie dodanie so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať návod na použitie v slovenskom alebo českom jazyku, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. |
13. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa jeho inštalácie. |
14. Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby predmetu zmluvy počas trvania záručnej doby. |
15. Nástup na servis je do 48 h. od nahlásenia poruchy v rámci záručného servisu. |
15.1. Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 h. od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby výmeny náhradných dielov. |
16. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými požiadavkami pre plnenie predmetu zákazky. |
17. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 700 ,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobitných požiadaviek na plnenie u všetkých bodov, okrem bodov 15. a 15.1.. |
17.1. Zmluvná pokuta je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi. |
18. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 ,- EUR za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v bodoch 15. a 15.1. Osobitých požiadaviek pre plnenie. |
19. Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvného vzťahu mal Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. Ak v momente uzavretia Kúpnej zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, Kúpna zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. |
19.1. Objednávateľ je oprávnený od Kúpnej zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Kúpnej zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO ak zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Kúpnej zmluvy. |
20. Ukončenie zmluvy, podmienky jej ukončenia, forma a dôvody ukončenia zmluvy Objednávateľom: |
20a) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré ako podstatné porušenie označil v zmluve Objednávateľ v bode 26. Osobitných požiadaviek na plnenie, |
20b) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka. |
21. Ukončenie zmluvy z dôvodu podľa bodov 20a) a 20b) nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme. |
22. V prípade pochybnosti sa má za to, že odstúpenie - ukončenie zmluvy je účinné na tretí deň po odoslaní oznámenia o odstúpení od zmluvy, tak ako to stanovujú podmienky OPET-u, VZP OPET-u. |
23. Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: |
23a) vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy písomne v listinnej forme, |
23b) aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín/dátum ukončenia zmluvy. |
24. Ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení, inak ku dňu jej podpísania a zverejnenia podľa príslušných predpisov. |
25. V dokumente o ukončení zmluvy musia byť uvedené podstatné náležitosti: |
25a) dôvody ukončenia zmluvy, |
25b) termín/dátum ukončenia zmluvy, |
25c) platnosť a účinnosť dokumentu zakladajúceho ukončenie zmluvy, |
25d) vzájomné vysporiadanie finančných a iných záväzkov, ktoré vznikli medzi zmluvnými stranami sú oprávnené ku dňu ukončenia zmluvy. |
26. Porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa uvedenej v článkoch "Zmluvné strany", „Predmet zmluvy“, „Zmluvné podmienky“ alebo v článku „Zmluvná cena“ sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
14.12.2016 12:00 — 21.12.2016 12:00
80,00 ks
55 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2016 11:48
09.12.2016 12:00
09.12.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: