36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Multifunkčné zariadenie
laserová tlačiareň, skener, kopírovací stroj, multifunkčné zariadenie
Tovar, Služba
1. Multifunkčné zariadenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie multifunkčného zariadenia OKI MC873dn alebo ekvivalentu, určeného na kancelársku prácu (administratíva) zamestnancov objednávateľa. |
funkcie: skenovanie, faxovanie, farebná/čiernobiela tlač, kopírovanie, formát papiera min. A4, A3, duplex |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Multifunkčné zariadenie OKI MC873dn alebo ekvivalent | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát papiera | min. A3, A4 |
Rozhranie | min. USB, LAN |
Funkcia | Kopírovanie a skenovanie, Automatická obojstranná tlač (duplex), Fax |
Tlač | technológia tlače – laser, farebná tlač, rozlíšenie tlače min. 600 x 600 DPI, rýchlosť čiernobielej a farebnej tlače min. 35 strán/min. |
Skenovanie | rozlíšenie min. 600 x 600 DPI, možnosť skenovania do e-mailu lokálne PC a USB, rýchlosť skenovania min. 50 strán/min., formát skenovania – PDF/High compression PDF/Secure PDF, TIFF, JPEG, XPS, |
Kopírovanie | rýchlosť kopírovania min. 35 strán/min. – farebne/čiernobielo, rozlíšenie kopírovania min. 600 x 600 DPI |
Skenovanie/kopírovanie | podávanie dokumentov – automatický duplexný podávač dokumentov na min. 100 listov |
Kompatibilita s OS | Windows 7 Profesional (32/64-bit) a vyšším |
Užívateľské rozhranie (ovládací panel) | LCD dotykový panel |
Prevádzková hlučnosť | max. 54 dB(A), pohotovostný stav max. 37 dB(A) |
Záruka | min. 24 mesiacov, servisné zásahy bude vykonávať len autorizované servisné stredisko výrobcu |
Názov |
Vrátane dopravy, oživenia a uvedenia do prevádzky na mieste plnenia. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
V cene budú zahrnuté aj prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zmluvy do miesta plnenia. |
Predmet zákazky musí byť novy, nerepasovaný, nepoužitý, od značkového výrobcu. |
Servisné zásahy bude vykonávať len autorizované servisné stredisko. |
Dodávateľ zabezpečí detekciu problému u zákazníka do 12h od nahlásenia problému v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 16:00 hod. |
Všetky náklady, poplatky a úhrady pri servisnom zásahu bude znášať dodávateľ. |
Zákazka je financovaná zo zdrojov EÚ. |
Požadujeme predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy vrátane položkového rozpočtu do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Súčasťou položkového rozpočtu a faktúry dodávateľa bude číslo súvisiaceho projektu a presný názov projektu v rámci ITMS2014+, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s Dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi Objednávateľom a Dodávateľom. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
12.12.2016 09:00 — 19.12.2016 16:00
1,00 ks
2 851,38
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2016 11:37
09.12.2016 12:00
09.12.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.12.2016 08:58 - Vstupná ponuka | 2 736,31 | € | Cena s DPH |
09.12.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 759,34 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: