00738409
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK
36569194
MASO J+L, s.r.o.
Herlianska 20, Košice, 04014, SVK
Mäsové výrobky
Klobása, párky, sekaná, tlačenka, saláma,
Tovar, Služba
1. Mäsové výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka mäsových výrobkov pre kuchyňu spoločného stravovania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Klobása bravčová údená /bravčové, hovädzie a hydinové mäso min. 40 %/ | kg | 2000 | ||
Obyčajné párky/ bravčové, hovädzie a hydinové mäso min 30% | kg | 3400 | ||
Sekaná bravčová/pečený mäsový výrobok, bravčové, hovädzie a hydinové mäso min.30%/ | kg | 600 | ||
Špekáčky /mäkký mäsový výrobok, bravčové, hovädzie a hydinové mäso min. 35% | kg | 1800 | ||
Tlačenka bravčová/varený bravčový výrobok, mäso z bravčových hláv min.35% | kg | 1100 | ||
Pečeňový syr/varený bravčový výrobok, mäso z bravčových hláv min. 20%, bravčová pečeň min 10% | kg | 1300 | ||
Údená bravčová krkovička bez kosti | kg | 1000 | ||
Mäkká saláma/ bravčové, hovädzie a hydinové mäso min 40% | kg | 1500 | ||
Trvanlivá saláma/bravčové a hovädzie mäso min 80% | kg | 2800 | ||
Šunková saláma/bravčové a hovädzie mäso min. 35% | kg | 2200 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Interval opakovaných plnení na základe objednávky pri rámcovej dohode |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 48 hodín |
Dodanie tovaru bude na dve miesta. |
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť. |
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne podľa jednotlivých miest plnenia. |
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 48 hodín od uplatnenia telefonickej objednávky zo strany obstarávateľa v pracovných dňoch od 7.00 h do 14.00 h. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. |
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar. |
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie. |
Faktúra má splatnosť 30dní. |
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 12 mesiacov. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č.1187/2004-100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky
41 420,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2016 11:22
09.12.2016 12:15
09.12.2016 12:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.12.2016 14:41 - Vstupná ponuka | 41 376,00 | € | Cena s DPH |
09.12.2016 12:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 41 100,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: