00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
44062192
SKILLmed s.r.o.
Fraňa Kráľa 1780/38, Vrbové, 922 03, SVK
Operačná lampa
operačná lampa
Tovar, Služba
1. Operačná lampa
|
|
---|---|
Funkcia |
Osvetlenie operačného poľa počas operačných výkonov. |
Operačná lampa s dvoma svietidlami (kupolami) - jedným hlavným a jedným satelitným. |
Operačné lampy pre potreby centrálneho operačného traktu a operačnej sály chirurgickej kliniky nemocnice. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Operačná lampa - počet | ks | 3 | ||
Počet svietidiel na operačnej lampe | ks | 2 | ||
Výkon hlavného svietidla | lux | 130 000 | ||
Výkon satelitného svietidla | lux | 120 000 | ||
Regulácia intenzity v rozsahu z max. výkonu | % | 20 | 100 | |
Nastavenie teploty farby | K | 3 900 | 5 100 | |
Rozsah nastavenia osvetlenia pracovnej plochy | cm | 215 | 250 | |
Index farebného podania Ra | číslo | 95 | ||
Hĺbka iluminácie L1+L2 | mm | 1100 | ||
Výkon v režime okolitého osvetlenia: "endoskopické svetlo" | lux | 500 | ||
Životnosť LED zdrojov | hod | 40 000 | ||
Rozsah otočenia obidvoch ramien svietidla (bez obmedzenia) | stupeň | 360 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ľahko ovládateľná lampa v zložení hlavné a satelitné svietidlo. | áno |
Hlavne svietidlo operačnej lampy- možnosť integrácie HD kamery. | áno |
Satelitné svietidlo operačnej lampy - možnosť integrácie HD kamery. | áno |
Možnosť prepnutia svietidiel do tzv. režimu endoskopického módu. | áno |
Diaľkový bezdrôtový ovládač stola s displejom zobrazujúci stav polohy stola. | áno |
LED technológia zdrojov svetla s pripravenosťou pre integrovania HD kamery s bezdrôtovým prenosom signálu pre neobmedzené umiestnenie prijímača v rámci operačnej sály, ako aj mimo priestorov operačnej sály. | áno |
Operačná lampa vybavená systémom pre automatickú kompenzáciu straty výkonu spôsobenú prekážkou vo svetelnom toku (hlavou personálu). | áno |
Kupola svietidla musí umožňovať doplnenie o systém detekujúci a regulujúci množstvo odrazeného svetla ku chirurgovi pre predídenie oslepovania chirurga počas operačného výkonu. | |
Ovládanie výkonu a parametrov na dotykovom ovládacom paneli priamo na lampe s možnosťou doplnenia o diaľkový ovládač s dotykovou obrazovkou | áno |
Vo výbave s resterilizovateľnými rúčkami s možnosťou využitia aj jednorázových rúčok | áno |
Názov |
1. Doprava na miesto plnenia. |
2. Inštalácia, odskúšanie a uvedenie do prevádzky prístroja v mieste plnenia. |
3. Prístroj musí byť dodaný nový - nepoužívaný a nerepasovaný. |
3.1. Dodávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak, nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových časti predmetu zákazky. |
4. Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa inštalácie prístroja, s menným zoznamom zaškolených pracovníkov a ich podpismi. |
4.1. V prípade potreby opakované zaškolenie personálu počas prvých dvoch mesiacov od inštalácie prístroja. |
5. Lehota dodania je najneskôr do 15.12.2016 z dôvodu financovania predmetu zákazky z kapitálových výdavkov Ministerstva zdravotníctva SR, určených na čerpanie v rozpočtovom roku 2016. |
6. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom. |
7. Splatnosť faktúry je 30 dní od vystavenia faktúry. |
8. Financovanie kúpnej ceny je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľom finančných prostriedkov je Ministerstvo zdravotníctva SR. |
8.1. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
9. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska (ET), teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky sa požaduje predložiť od Dodávateľa na adresu Objednávateľa - Referát zdravotníckej techniky: |
9a) prospektový materiál ponúkaného tovaru (v listinnej podobe alebo na CD/DVD nosiči), ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. |
9b) CE certifikát a Declaration of conformity vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia ako neoverené kópie. |
9c) Vyhlásenie o zhode. |
9d) Potvrdenie, že dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zmluvy. Ak je toto potvrdenie vydané v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, vyžaduje sa jeho úradný preklad do jazyka slovenského. |
9e) Certifikát - osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy na konkrétny prístroj. |
9f) Kód ŠÚKL, overený prostredníctvom databázy, ak je to uplatniteľné. |
9g) Rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba, v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
10. Dodávateľ je povinný do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom ET predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky. |
11. Dodávateľ je povinný predložiť do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom ET doklady podľa § 32 ods.2 k preukázaniu, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov, uchádzač predloží ako originál, alebo ich úradne overenú kópiu. |
12. Dodávateľ dodá predmet zákazky podľa lehoty uvedenej v zmluvnej špecifikácii "Lehota plnenia" po predložení dokladov podľa bodu 9a) až 9g) Osobitných požiadaviek na plnenie, najneskôr do 15.12.2016. |
12.1. Dodávateľ je povinný najmenej 2 pracovné dni pred dňom dodania v čase od 08:00 do 15:00 h. kontaktovať Objednávateľa - Referát zdravotníckej techniky o dodaní predmetu zmluvy. |
12.2. Dodaním predmetu zmluvy sa rozumie dodanie so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať návod na použitie v slovenskom alebo českom jazyku, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. |
13. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa jeho inštalácie. |
14. Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby predmetu zmluvy počas trvania záručnej doby. |
15. Nástup na servis je do 48 h. od nahlásenia poruchy v rámci záručného servisu. |
15.1. Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 h. od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby výmeny náhradných dielov. |
16. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými požiadavkami pre plnenie predmetu zákazky. |
17. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 700 ,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobitných požiadaviek na plnenie u všetkých bodov, okrem bodov 15. a 15.1.. |
17.1. Zmluvná pokuta je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi. |
18. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 ,- EUR za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v bodoch 15. a 15.1. Osobitých požiadaviek pre plnenie. |
19. Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvného vzťahu mal Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. Ak v momente uzavretia Kúpnej zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, Kúpna zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. |
19.1. Objednávateľ je oprávnený od Kúpnej zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Kúpnej zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Kúpnej zmluvy. |
20. Ukončenie zmluvy, podmienky jej ukončenia, forma a dôvody ukončenia zmluvy Objednávateľom: |
20a) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré ako podstatné porušenie označil v zmluve Objednávateľ v bode 26. Osobitných požiadaviek na plnenie, |
20b) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka. |
21. Ukončenie zmluvy z dôvodu podľa bodov 20a) a 20b) nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme. |
22. V prípade pochybnosti sa má za to, že odstúpenie - ukončenie zmluvy je účinné na tretí deň po odoslaní oznámenia o odstúpení od zmluvy, tak ako to stanovujú podmienky OPET-u, VZP OPET-u. |
23. Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: |
23a) vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy písomne v listinnej forme, |
23b) aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín/dátum ukončenia zmluvy. |
24. Ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení, inak ku dňu jej podpísania a zverejnenia podľa príslušných predpisov. |
25. V dokumente o ukončení zmluvy musia byť uvedené podstatné náležitosti: |
25a) dôvody ukončenia zmluvy, |
25b) termín/dátum ukončenia zmluvy, |
25c) platnosť a účinnosť dokumentu zakladajúceho ukončenie zmluvy, |
25d) vzájomné vysporiadanie finančných a iných záväzkov, ktoré vznikli medzi zmluvnými stranami sú oprávnené ku dňu ukončenia zmluvy. |
26. Porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa uvedenej v článkoch "Zmluvné strany", „Predmet zmluvy“, „Zmluvné podmienky“ alebo v článku „Zmluvná cena“ sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Názov
Operačná lampa
Operačná lampa
Požadujeme umožniť predloženie ekvivalentu.
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
14.12.2016 12:00 — 22.12.2016 12:00
3,00 ks
88 796,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2016 10:50
09.12.2016 12:00
09.12.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.12.2016 12:33 - Vstupná ponuka | 88 590,00 | € | Cena bez DPH |
09.12.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 84 200,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: