00738409
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Mlieko a mliečné výrobky alebo ekvivalent
Mlieko, syry, jogurt, tvaroh, bryndza
Tovar, Služba
1. Mlieko a mliečné výrobky alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka mlieko a mliečne výrobky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tvrdý syr 1kg (tuk min. 45%) | kg | 1200 | ||
Syr tavený roztierateľný, 140g (8ks balenie) | bal | 1400 | ||
Syr tavený črievko 100g | ks | 10000 | ||
Syr tavený roztierateľný, 150g (3ks balenie) | bal | 1400 | ||
Tofu biele, 1kg | kg | 200 | ||
Jogurt ochutený 125g - 150g | ks | 18000 | ||
Tvaroh hrudkový 1kg | kg | 800 | ||
Bryndza plnotučná | kg | 300 | ||
Mlieko trvanlivé 1,5%, 1l | ks | 30000 | ||
Maslo čerstvé 82% tuku | kg | 1200 | ||
Mini maslo 40% tuku 10g | ks | 12000 | ||
Mini maslo 40% tuku 20g | ks | 18000 | ||
Rastlinné maslo 400g - 500g (60% tuku) | ks | 1400 |
Názov |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Interval opakovaných plnení na základe objednávky pri rámcovej dohode |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 48 hodín |
Dodanie tovaru bude na dve miesta. |
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť. |
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne podľa jednotlivých miest plnenia. |
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 48 hodín od uplatnenia telefonickej objednávky zo strany obstarávateľa v pracovných dňoch od 7.00 h do 14.00 h. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. |
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar. |
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie. |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. |
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č.1187/2004-100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu |
Dodanie tovaru: tovar bude dodávaný vozidlom ktoré, nesmie byť vyššie ako tri metre. Taktiež nesmie to byť auto s návesom alebo prívesom. |
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Rámcová dohoda platí do 31.12.2017 |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Tvaroh hrudkový 1kg | kg | 800 | ||
Navrhnutá hodnota | Tvaroh hrudkový 1kg - 3kg | kg | 800 |
ekvivalentné balenie
Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky
44 460,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2016 10:43
09.12.2016 11:00
09.12.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.12.2016 16:04 - Vstupná ponuka | 44 460,00 | € | Cena s DPH |
09.12.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 42 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: