36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Notebooky a diskové polia
notebook
Tovar, Služba
1. Notebooky a diskové polia
|
|
---|---|
Funkcia |
Notebook a diskové polia (Synology RS815RP+) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Notebook | ks | 10 | ||
2. Diskové polia (Synology RS815RP+) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Notebook | |
a) Procesor | Intel Core i5 7200U |
b) Operačná pamäť | 4 GB DDR4 |
c) Displej | 14" |
d) Rozlíšenie | 1366x768 pixelov |
e) WiFi | 802.11ac |
f) Grafická karta | integrovaná |
g) Pevný disk | 128 GB SSD |
h) USB | 3.0 3x |
ch) LAN | RJ-45 |
i) VGA | Áno |
j) Čítačka SD kariet | Áno |
l) Podsvietená klávesnica | Áno |
k) HDMI | Áno |
m) Váha | do 1,6 kg |
2. Diskové polia | Synology RS815RP+ |
a) Rackové prevedenie | 1U |
b) Počet diskov | 4 Hot-Swap |
c) USB | 3.0 2x |
d) Procesor | min. 4 jadrový 2,4 GHz |
e) Operačná pamäť | min. 2 GB |
f) LAN | 4x RJ-45 (Link Aggregation, Failover Support) |
g) Napájací zdroj | 2x Hot-Plug |
h) Podporované typy RAID | RAID 0, RAID 1, RAID 5 |
ch) Podporované služby | SAMBA, HFS, CIFS, FTP, iSCSI, RSYNC |
i) Pevné disky | 4x Seagate 6 TB ST6000NM0024 alebo ekvivalentný kompatibilný s dodaným diskovým polom a MTBF na úrovni 1,4M hodín |
Názov |
Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť technickú špecifikáciu/podrobný popis predmetu zákazky objednávateľovi na posúdenie kvality, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak. |
Kontaktná osoba objednávateľa posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 3 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie a oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky: |
- preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
- nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy. |
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
V kúpnej cene bude zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb (doprava, vyloženie predmetu zákazky na miesto dodania určené objednávateľom - v rámci SR a pod.). |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktným osobám objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy podrobný rozpis ceny s DPH, ceny bez DPH a vyčíslenie DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. Rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj v preberacom protokole, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, nedodržanie termínu dodania je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Predmet zákazky (vrátane všetkých súčastí) musí byť originál, nový, nepoužívaný, nevystavovaný, neopravovaný. |
Predávajúci sa zaväzuje dodať predmet zákazky najneskôr do 20.12.2016. |
Miesto dodania predmetu zákazky bude na miesto určené objednávateľom v rámci Slovenskej republiky. |
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. |
Záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zákazky objednávateľom. |
V súlade s čl. VIII bod 8.2 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska môže dodávateľ dodať predmet zákazky aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy. |
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Bratislavský, Slovenská republika
27.12.2016 10:00 — 28.12.2016 10:00
1,00 celá zákazka
10 026,96
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2016 10:47
12.12.2016 09:00
12.12.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.12.2016 08:59 - Vstupná ponuka | 10 026,14 | € | Cena s DPH |
12.12.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 586,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: