00606979
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Banskej Bystrici
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97556, SVK
36403008
Stredoslovenská energetika, a.s.
Pri Rajčianke 8591/4B, Žilina, 010 47, SVK
Dodávka elektrickej energie
Elektrina, elektrická energia
Tovar, Služba
1. Dodávka elektrickej energie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávať elektrickú energiu 12 mesiacov na 1 odberné miesto (OM) špecifikované odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS. |
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z.). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rezervovaný kapacita za 12 mesiacov | kW | 43 | ||
Nízky tarif (NT) OM | kWh | 12000 | ||
Vysoký tarif (VT) OM | kWh | 47000 | ||
Elektrická energia -predpokladaná spotreba za 12 mesiacov | kWh | 59000 | ||
Rezervovaný výkon | kW | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odberné miesto | OM9107756 |
EIC kód | 24ZSS9107756000Z |
Vyúčtovacie obdobie | Kalendárny mesiac |
Distribučná sadzba | DVN-VN-Tarifa pre napäťovú hladinu VN |
Produkt u existujúceho dodávateľa | Klasik |
Napäťová úroveň | VN |
Toleranciu mesačnej/ročnej odchýlky skutočnej spotreby od objednaného množstva bez uplatnenia sankcie v prípade neodobratia ako aj prekročenia zazmluvneného množstva | +30% - 30% |
Názov |
Združená dodávka elektrickej energie |
Miestom plnenia je sídlo kupujúceho |
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie na odberné miesto odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektriny v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu vo všetkých odberných miestach uvedených odberateľom. |
Cena musí obsahovať všetky náklady vrátane distribúcie, nákladov spojených so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, poplatkov za odberné miesta. Cena nebude navyšovaná ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. |
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí URSO. |
DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
Cena bude uhradená v mene euro. |
Dodávateľ sa zaväzuje: |
- upraviť dohodnuté množstvo elektrickej energie pre príslušný kalendárny štvrťrok na žiadosť odberateľa, bez postihu, |
- zabezpečiť distribučné služby na odberné miesto odberateľa do výšky ich maximálnej rezervovanej kapacity, |
- zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesto odberateľa, |
- upraviť dohodnutú rezervovanú kapacitu pre odberné miesto odberateľa na žiadosť odberateľa, bez sankcií, |
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odbernom mieste odberateľa, |
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektriny. |
Predávajúci je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho predávajúceho. |
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje. |
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod. , majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala. |
Dodávateľ musí umožniť odberateľovi kontrolu spotreby a ďalšie informácie o odbernom mieste odberateľa na WEB stránke dodávateľa. |
- zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa. |
Názov | Upresnenie |
Deň začiatku dodávky | 1.1.2017 00:00 hod |
Deň skončenia dodávky | 31.12.2017 24:00 hod |
OM 9107756 | – fakturácia pre OM |
Fakturačné obdobie | jeden mesiac |
Realizácia platby | –až po dodaní elektriny a služieb s tým súvisiacich vrátane spotrebnej dane a DPH na základe faktúry |
Vystavenie faktúry | –najneskôr do 15. dňa nasled. mesiaca za skutočne odobraté množstvo za predchádz. kalendárny mesiac |
Splatnosť faktúry | – 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa |
Vystavenie faktúry | – v prípade nižšej ako predpokladanej spotreby na odbernom mieste |
Splatnosť vyúčtovacej faktúry | – 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Doklad o oprávnení podnikať v energetike – dodávka elektrickej energie na území Slovenskej republiky podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky, | |
Pokračovanie: predložením povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (originál alebo overenú kópiu). | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Rozhodnutie o pridelení EIC kódu (originál alebo overenú kópiu). | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Čestné prehlásenie uchádzača, že má uzatvorenú na rok 2016 rámcovú distribučnú zmluvu s prevádzkovateľom distribučnej sústavy | |
Pokračovanie: o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území Stredoslovenského regiónu. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek. | |
Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátov vydaných nezávislou inštitúciou, ktorými sa potvrdzuje splnenie požadovaných noriem uchádzačom, a to: ISO 9001 – systém manažérstva kvality, ISO 14001:2004 – systém environmentálneho manažérstva |
Cesta k nemocnici 25, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.01.2017 00:00 — 01.01.2018 00:00
1,00 Komplet - technická špecifikácia zákazky
13 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2016 10:07
09.12.2016 12:00
09.12.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.12.2016 11:13 - Vstupná ponuka | 9 887,54 | € | Cena s DPH |
09.12.2016 11:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 144,96 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: