00603520
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Nám. sv. Františka 8, Bratislava, 84262, SVK
00604127
GastroMarket - Linorex s.r.o.
Štefana Králika 7, Bratislava, 84108, SVK
Elektrická smažiaca panvica, kombinovaný sporák
elektrická smažiaca panvica, kombinovaný sporák
Tovar, Služba
1. Elektrická smažiaca panvica, kombinovaný sporák
|
|
---|---|
Funkcia |
Elektrická smažiaca panvica pre potreby MŚ |
Kombinovaný sporák pre potreby MŠ |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. ELEKTRICKÁ SMAŽIACA PANVICA | ks | 1 | ||
Obsah panvice | l | 80 | 85 | |
Napätie | V | 400 | ||
Príkon | kw | 12 | ||
Ovládanie teploty v rozsahu | ºC | 50 | 315 | |
2. KOMBINOVANÝ SPORÁK | ks | 1 | ||
Výkon rúry | kW | 6 | 7 | |
Horáky | ks | 6 | ||
Napätie | V | 400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. ELEKTRICKÁ SMAŽIACA PANVICA | |
- vyrobená z nerezovej ocele | |
- celoliatinová vaňa | |
- kľukový zdvíhací systém | |
- vyvážené sklápacie veko | |
- opláštené výhrevné telesá | |
- ovládanie termostatom | |
- kontrolka činností | |
- kohút pre napúšťanie vody | |
2. KOMBINOVANÝ SPORÁK | |
- plynové horáky, elektrická teplovzdušná rúra | |
- výkon horákov (kW) | 3,5 + 5 + 5 + 7 + 7 + 9 |
- rozmer (š x h x v) | 120 cm x 700 cm x 850 cm |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Vrátane zaškolenia personálu odborníkom. |
Vrátane záručného a pozáručného servisu do 24 hod. od nahlásenia poruchy. |
Požaduje sa poskytnutie bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne počas 24 mesiacov odo dňa podpísania odovzdávajúceho / preberacieho protokolu. |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými STN EN normami týkajúcimi sa predmetu zákazky. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky , e-mailom) minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru presný termín dodania tovaru. |
Dodávateľ je povinný pred doručením a samotnou inštaláciou oboznámiť objednávateľa s podmienkami montáže, t.j. predprípravou miesta pred montážou. |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa v zmysle Čl. VI Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska a bude vyhotovený písomný protokol o odovzdaní a prevzatí tovaru, ktorý bude následne prílohou faktúry. |
Objednávateľ doručí dodávateľovi elektronicky alebo písomne (e-mailom, poštou) do 5 dní od uzavretia zmluvy presné určenie miesta dodania tovaru vrátane kontaktnej osoby zodpovednej za prevzatie predmetu zákazky (povereného zástupcu objednávateľa). |
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi elektronicky alebo písomne (e-mailom, poštou): |
a) kontaktnú osobu zodpovednú za odovzdanie predmetu zákazky, |
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien predmetu zákazky bez DPH, sadzbou DPH a jednotkovú cenu s DPH. Nedodržanie tejto povinnosti sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy podľa článku XVIII. OPET časť VZP, |
c) fotografie, obchodný názov jednotlivých položiek, resp. ich presnú technickú špecifikáciu za účelom overenia splnenia technických požiadaviek na predmet zákazky, |
d) vlastný návrh na plnenie zmluvy. |
Vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenia akejkoľvek technickej alebo osobitnej požiadavky sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ neodoberie tovar a vystaví negatívnu referenciu. |
Dodávateľ odovzdá objednávateľovi návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku, vyhlásenie o zhode a doplňujúce doklady, resp. certifikát vydaný autorizovanými osobami. |
Verejný obstarávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Dĺžka splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nám. sv. Františka 8, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
23.12.2016 10:00
2,00 ks
6 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2016 09:59
09.12.2016 10:00
09.12.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.12.2016 10:24 - Vstupná ponuka | 6 000,00 | € | Cena s DPH |
09.12.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 160,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: