00603520
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Nám. sv. Františka 8, Bratislava, 84262, SVK
46887920
Bella Casa s.r.o.
Kalinov 1493, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK
Detská jedálenská súprava
taniere, šálky
Tovar, Služba
1. Detská jedálenská súprava
|
|
---|---|
Funkcia |
Dovybavenie jedální materských škôl |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jedálenská detská súprava (sada: tanier plytký, tanier hlboký, hrnček) | sada | 220 | ||
- tanier plytký - priemer | cm | 19 | 20 | |
- tanier hlboký - priemer | cm | 19 | 20 | |
- hrnček - objem | ml | 200 | 210 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál - keramika | |
Možné umývať v umývačke riadu | |
Možno ohrievať v mikrovlnnej rúre | |
Súprava musí byť dekorovaná | - detské motívy - rozprávky, zvieratká a pod. (napríklad viď. vzor priložený v prílohe) |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky , e-mailom) minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru presný termín dodania tovaru. |
Požadujeme aby všetky tovary boli dodané nové, nepoužité v originálnom balení. Balenie musí zabezpečiť adekvátnu ochranu pred rozbitím a iným poškodením. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záruku k predmetu kúpy predávajúcemu v dĺžke trvania 24 mesiacov odo dňa dodania predmetu kúpy, ak nie je uvedené inak. |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa v zmysle Čl. VI Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska a bude vyhotovený písomný protokol o odovzdaní a prevzatí tovaru, ktorý bude následne prílohou faktúry. |
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi elektronicky alebo písomne (e-mailom, poštou): |
a) kontaktnú osobu zodpovednú za odovzdanie predmetu zákazky, |
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien predmetu zákazky bez DPH, sadzbou DPH a jednotkovú cenu s DPH. Nedodržanie tejto povinnosti sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy podľa článku XVIII. OPET časť VZP, |
c) fotografie - obrázky jednotlivých položiek, resp. ich špecifikáciu za účelom overenia splnenia požiadaviek a parametrov na predmet zákazky. |
Vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenia akejkoľvek technickej alebo osobitnej požiadavky sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ neodoberie tovar a vystaví negatívnu referenciu. |
Verejný obstarávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Dĺžka splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Nám. sv. Františka 8, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
23.12.2016 10:00
220,00 ks
1 540,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2016 09:48
09.12.2016 12:00
09.12.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.12.2016 11:59 - Vstupná ponuka | 1 499,50 | € | Cena s DPH |
09.12.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 305,79 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: