50086821
Úrad vládneho auditu
T. G. Masaryka 10, Zvolen, 96001, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Čistiace a hygienické prostriedky
čistiace prostriedky, hygienické prostriedky, dezinfekčné prostriedky, prostriedky na odstraňovanie vodného kameňa, utierky, vrecia na odpad, filter do kávovaru
Tovar, Služba
1. Čistiace a hygienické prostriedky
|
|
---|---|
Funkcia |
čistiace a hygienické pomôcky, prostriedky na zabezpečenie čistoty a osobnej hygieny |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tork Basic papierová utierka 2-vrstvová do zásobníka M2. Dĺžka rolky: 160 m Šírka kotúča: 20 cm, Priemer kotúča: 18,7 cm, Počet útržkov: 457, dĺžka listu: 35 cm, (1 kartón=6 roliek) | kartón | 20 | ||
Čistič sifónov Sifo Extra silné granule, 500 g | ks | 5 | ||
Kuchynské utierky Cedric (mimoriadne savé, hygienické, všestranné použitie, antibakteriálne), 1 bal.= 5 ks | balenie | 8 | ||
LUXON, rýchlorozpúšťač vodného kameňa, 100 g | ks | 20 | ||
Tablety do umývačky riadu Calgonit Finish Quantum Lemon, 1 balenie=60 tabliet | balenie | 5 | ||
Calgonit Finish - soľ do umývačky riadu, 4 kg | ks | 4 | ||
Vrecia na odpad LDPE zosilnené, rozmer: 700×1100 mm, hrúbka fólie: 100 mic., 1 rolka =10 ks vriec. Farba: čierna | rolka | 15 | ||
Filter do kávovaru JURA, JURA filter CLARIS plus WHITE, pre IMPRESSA F8 | ks | 15 | ||
Tablety na odvápnenie kávovaru JURA, 1 bal. = 9 ks | balenie | 5 |
Názov |
Výška konečnej ceny (v EUR s DPH) za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu a dodanie na miesto určené objednávateľom vrátane vyloženia predmetu plnenia na miesto plnenia a vynesenia na 8. poschodie administratívnej budovy (budova s výťahom), kde sídli objednávateľ . |
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh dodávateľa na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet podľa časti Technická špecifikácia predmetu zákazky s uvedením jednotkových cien (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Predmet plnenia bude dodaný v celom objeme naraz a v termíne určenom objednávateľom. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 h. do 14:30 h. |
Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. |
Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste dodávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané v spotrebiteľskom balení, boli nové a nepoužité. Pri čistiacich výrobkoch doba expirácie nesmie byť kratšia ako do 08/2017. |
Na predmet zákazky bude vystavená faktúra, ktorej prílohou bude dodací list potvrdený objednávateľom. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Celková cena bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu, je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, bude vrátená dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným spôsobom. |
Záruka na predmet zákazky a uplatňovanie reklamácií - podľa platných právnych noriem SR. |
Ak dodávateľ využije možnosť tovar uvedený v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky s odkazom na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ nahradiť ekvivalentným výrobkom, musí objednávateľovi preukázať, že ekvivalentný výrobok bude mať rovnaké zloženie a percentuálny podiel hlavných účinných látok a rovnaké alebo lepšie kvalitatívne vlastnosti ako výrobok uvedený objednávateľom. Nedodržanie rovnakých alebo vyšších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie objednávateľa od zmluvy. |
Za podstatné porušenie zmluvy dodávateľom sa považuje: a) omeškanie dodávateľa s včasným dodaním alebo poskytnutím Plnenia, b) porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa vyplývajúcej z Osobitných požiadaviek na plnenie, c) nepravdivosť akéhokoľvek vyhlásenia dodávateľa o splnení Osobitných požiadaviek na plnenie, d) zistenie, že v momente vzniku zmluvy a/alebo počas trvania platnosti zmluvy dodávateľ nespĺňa Osobitné požiadavky na plnenie. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Drieňová 34, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
14.12.2016 08:30 — 20.12.2016 14:30
1,00 súbor všetkých položiek
926,46
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2016 09:24
09.12.2016 09:45
09.12.2016 10:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.12.2016 23:40 - Vstupná ponuka | 926,39 | € | Cena s DPH |
09.12.2016 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 922,82 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: