00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
46729429
Unique Medical s. r. o.
Stará Vajnorská 1367/4, Bratislava, 83104, SVK
Ultrazvukový prístroj najvyššej triedy pre špecializované vyšetrenia v rádiológii a gastroenterológii.
ultrazvukový prístroj najvyššej triedy
Tovar, Služba
1. Ultrazvukový prístroj najvyššej triedy pre špecializované vyšetrenia v rádiológii a gastroenterológii.
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Ultrazvukový prístroj najvyššej triedy pre vyšetrenia v rádiológii |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Monitor | palec | 21 | ||
2. Aktívne sondové konektory | ks | 4 | ||
3. Konvexná sonda, spodná hranica frekvenčného pásma | MHz | 1 | ||
4. Konvexná sonda, horná hranica frekvenčného pásma | MHz | 5 | ||
5. Lineárna sonda pre vyšetrenie malých častí, spodná hranica frekvenčného pásma | MHz | 5 | ||
6. Lineárna sonda pre vyšetrenie malých častí, horná hranica frekvenčného pásma | MHz | 18 | ||
7. Lineárna sonda pre vyšetrenie malých častí, veľkosť vyšetrovacej plochy | mm | 40 | ||
8. Lineárna sonda, spodná hranica frekvenčného pásma | MHz | 4 | ||
9. Lineárna sonda, horná hranica frekvenčného pásma | MHz | 13 | ||
10. Lineárna sonda, veľkosť vyšetrovacej plochy | mm | 50 | ||
11. Nastavenia výšky ovládacieho panelu v rozsahu | cm | 25 | ||
12. Možnosť zobrazenia do hĺbky | cm | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Prístroj | dotykový displej pre úpravu zobrazenia a pre meranie |
1.2. Pristroj | Automatická jednotlačidlová optimalizácia B obrazu a dopplerovského signálu |
1.3. Prístroj | Automatická optimalizácia dopplerovského signálu- base line, uhlová korekcia, škála rýchlostí |
1.4. Prístroj | výškovo a stranovo nastaviteľný ovládací panel |
1.5. Pracovné režimy | Možnosť úpravy rýchlosti šírenia vlnenia v tkanive |
1.6. Pracovné režimy | Compound zobrazenie |
1.7. Pracovné režimy | Funkcia na odfiltrovanie šumu v obraze |
1.8. Pracovné režimy | Farebné dopplerovské mapovanie (CFM) |
1.9. Pracovné režimy | Software pre kontrastné vyšetrenia |
1.10. Pracovné režimy | možnosť dopplerovského záznamu z dvoch miest súčasne |
1.11. Pracovné režimy | Možnosť elastografie v lineárnom a konvexnom serktore |
1.12. Pracovné režimy | trapezoidálne zobrazenie |
1.13. Pracovné režimy | Možnosť panoramatického scanovania |
1.14. Pracovné režimy | B/Farebné mapovanie prietokov, B/Pulzný dopler,B/M-mód, B/Tkanivový doppler, B/Energetický doppler, B/kontinálny doppler |
1.15. Pracovné režimy | B/Pulzný Doppler/Tkanivový doppler, B/Pulzný doppler/kontinuálny doppler |
1.16. Pracovné režimy | možnosť zmeny dominantnej frekvencie min. v 4 stupňoch |
1.17. Pracovné režimy | harmonické zobrazenie min.v 4 stupňoch |
1.18. Meranie, software a vyhodnocovanie | Základný software pre maranie dĺžok, plôch, objemov, uhlov a rýchlostí |
1.19. Meranie, software a vyhodnocovanie | Automatické trasovanie dopplerovskej krivky v reálnom čase s výpočtom EDV, PSV, PI a RI indexov |
1.20. Archivácia a možnosti ďalšieho rozšírenia | Videoprinter |
1.21. Archivácia a možnosti ďalšieho rozšírenia | USB port |
1.22. Archivácia a možnosti ďalšieho rozšírenia | Ukladanie snímok a slučiek vo formáte *.jpg, *.avi, možnosť uloženia vo formáte RAW data a DICOM |
1.23. Archivácia a možnosti ďalšieho rozšírenia | Možnosť rozšíriť o 3D elastografiu |
1.24. Archivácia a možnosti ďalšieho rozšírenia | online fúzia obrazu s CT/MRI |
Názov |
1. Doprava na miesto plnenia. |
2. Inštalácia, odskúšanie a uvedenie do prevádzky prístroja v mieste plnenia. |
2.1. Prístroj musí byť dodaný nový – nepoužívaný. |
2.2. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
3. Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa inštalácie prístroja. |
3.1. Opakované zaškolenie personálu počas prvých 2 mesiacov po inštalácii prístroja. |
4. Lehota dodania 4-6 týždňov od dňa od písomného doručenia "Výzvy na dodanie - Ultrazvukový prístroj najvyššej triedy" najneskôr však do 15.12.2016 z dôvodu financovania predmetu zákazky z kapitálových výdavkov Ministerstva zdravotníctva SR, určených na čerpanie v rozpočtovom roku 2016. |
5. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. |
6. Platba: Financovanie kúpnej ceny je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo MZ SR - Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky/. Splatnosť faktúry 30 dní od vystavenia faktúry. |
6.1. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
7. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť od Dodávateľa na adresu Objednávateľa: |
7.a) prospektový materiál ponúkaného tovaru (v listinnej podobe alebo na CD/DVD nosiči), ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. |
7.b) CE certifikát a Declaration of conformity vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia ako neoverené kópie. |
7.c) vyhlásenie o zhode. |
7.d) potvrdenie výrobcu, že dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zmluvy. Ak je toto potvrdenie vydané v cudzom jazyku, vyžaduje sa jeho úradný preklad do jazyka slovenského. |
7.e) certifikát - osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy na konkrétny prístroj, vydaný výrobcom ponúkaného tovaru. Ak je certifikát vydaný v cudzom jazyku, je potrebný jeho preklad do slovenského jazyka. |
7.f) SUKL kód, overený prostredníctvom databázy, ak je to uplatniteľné, |
7.g) Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO, a to dokladmi podľa § 32 ods.2, v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
7.h) predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
8. V čase od 09:00 do 15:00 hod. Dodávateľ je povinný najmenej 1 pracovný deň pred dňom dodania predmetu zmluvy vyzvať zodpovednú osobu objednávateľa na dodanie predmetu zmluvy. |
9. Dodanie predmetu zmluvy sa rozumie dodanie so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať: návod na použitie v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy. |
10. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia. |
11. Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby predmetu zmluvy počas trvania záručnej doby. |
12. Nástup na servis do 48 hod. od nahlásenia poruchy vrámci záručného servisu |
13. Odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hod. od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby výmeny náhradných dielov. |
14. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
15. Dodávateľ dodá predmet zákazky "Ultrazvukový prístroj najvyššej triedy" objednávateľovi najneskôr do 4-6 týždňov odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie - Ultrazvukový prístroj najvyššej triedy", ktorá bude dodávateľovi zaslaná Objednávateľom. "Výzva na dodanie - Ultrazvukový prístroj najvyššej triedy", bude Dodávateľovi zaslaná po splnení požiadaviek Objednávateľa definovaných v bodoch |
pokračovanie 15: 7., 7.b), 7.c), 7.d), 7.e), 7.f), 7.g), 7.h) po kontrole predložených dokladov Dodávateľom Objednávateľovi, najneskôr však do 15.12.2016 z dôvodu financovania predmetu zákazky z kapitálových výdavkov Ministerstva zdravotníctva SR, určených na čerpanie v rozpočtovom roku 2016. |
16. Dodací termín dodania predmetu zákazky začína plynúť dodávateľovi odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie - Ultrazvukový prístroj najvyššej triedy" zo strany objednávateľa. Pod písomným doručením sa rozumie aj emailová "Výzva na dodanie - Ultrazvukový prístroj najvyššej triedy" podľa OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa bodu 19.4 písm b). Táto lehota má prednosť pred údajom znázornením v Zmluvnej špecifikácii "Lehota plnenia" v Objednávkovom formulári ešte pred vyhlásením resp. pri vyhlasovaní zákazky v EKS. |
17. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 700 ,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie vo všetkých bodoch. |
18. Zmluvná pokuta v bodoch Osobitých požiadavkách na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi. |
19. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, že pri nedodržaní podmienky a požiadavky v bode 12, 13, v Osobitých požiadaviek pre plnenie je oprávnený uplatniť Objednávateľ voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 ,- EUR za každé jedno porušenie. |
20. Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvného vzťahu mal Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. Ak v momente uzavretia Kúpnej zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, Kúpna zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. |
pokračovanie 20. : Objednávateľ je oprávnený od Kúpnej zmluvy odstúpiť, ak v Momente uzavretia Kúpnej zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Kúpnej zmluvy. |
21. Ukončenie zmluvy, podmienky jej ukončenia a forma a dôvody ukončenia zmluvy Objednávateľom: |
21.1. odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré ako podstatné porušenie označil v zmluve Objednávateľ |
21.2 odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka. |
22. Ukončenie zmluvy z dôvodu podľa bodov 21.1 a 21.2 nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme. |
23. V prípade pochybnosti sa má za to, že odstúpenie - ukončenie zmluvy je účinné na tretí deň po odoslaní oznámenia o odstúpení od zmluvy, tak ako to stanovujú podmienky OPET-u, VZP OPET-u. |
24. Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: |
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne v listinnej forme |
- aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín ukončenia zmluvy |
25. Ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení, inak ku dnu jej podpísania a zverejnenia podľa príslušných predpisov. |
26. V dokumente o ukončení zmluvy musia byť uvedené podstatné náležitosti: |
- dôvody ukončenia zmluvy |
- termín ukončenia zmluvy |
- platnosť a účinnosť dokumentu zakladajúceho ukončenie zmluvy |
- vzájomné vysporiadanie finančných a iných záväzkov, ktoré vznikli medzi zmluvnými stranami sú oprávnené ku dňu ukončenia zmluvy |
27. Dodávateľ je povinný do siedmich dní od uzatvorenia zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky. |
28. Porušenie povinností dodávateľa a ustanovení uvedených v tejto zmluve v častiach „Predmet zmluvy“, „Zmluvné podmienky“ a „Zmluvná cena“ sú podstatným porušením zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Názov
Ultrazvukový prístroj najvyššej triedy pre špecializované vyšetrenia v rádiológii a gastroenterológii.
Ultrazvukový prístroj najvyššej triedy pre špecializované vyšetrenia v rádiológii a gastroenterológii, alebo ekvivalent s ktorým je možné vykonávať všetky požadované vyšetrenia v požadovanej "High End" kvalite. Akceptovateľné ekvivalenty: LOGIQ E9 XD Clear E6 od výrobcu General Electric, Epiq 7 od výrobcu Philips, ACUSON S3000 Touch Control od výrobcu Siemens Healthcare, Arietta V70 od výrobcu Hitachi Aloka, Aplio i800 od výrobcu Toshiba
Opisný formulár je diskriminačný, a znemožňuje ponúkať prístroje od iných výrobcov, ktorí ponúkajú prístroje v rovnakej triede a kvalite. Takýto formulár bráni reálnej hospodárskej súťaži a v prípade, že bude súťaž uskutočnená podľa toho formulára bez akceptovania ponuky od vyššie uvedených výrobcov budecelý proces postúpený na preskúmanie MZSR a UVO.
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
15.12.2016 11:00 — 22.12.2016 11:00
1,00 ks
105 830,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2016 09:50
09.12.2016 11:00
09.12.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.12.2016 11:58 - Vstupná ponuka | 105 820,00 | € | Cena bez DPH |
09.12.2016 10:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 105 600,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: