37957937
Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica
Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK
36473685
IMUNA PHARM, a.s.
Jarková 269/17, Šarišské Michaľany, 08222, SVK
Lieky ATC skupiny č. B05AA01
albumín ľudský, B05AA01
Tovar, Služba
|
1. Lieky ATC skupiny č. B05AA01
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| ATC skupina | B05AA01 |
| Názov účinnej látky | albumín ľudský |
| Cesta podania | i.v. (intravenózne albumíny) |
| Aplikačná forma | SOL INF - Infúzny roztok |
| Množstvo účinnej látky v mernej jednotke | 20,00 g/100 ml |
| Požadované veľkosti balenia a ich predpokladané množstvo na obdobie 12 mesiacov: | |
| Všetky lieky musia byť registrované v ŠUKL a musia mať pridelený ŠUKL kód. | |
| 1. sol inf 1x100 ml (liek. skl.) - infúzny roztok | 550 (liek. skl.) |
| 2. sol inf 1x50 ml (liek. skl.) - infúzny roztok | 300 ks (liek. skl.) |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| 2. Vrátane služieb spojených s manipuláciou, naložením a vyložením tovaru v mieste plnenia |
| 3. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
| 4. Zmluvné strany sa dohodli a súhlasia, že jednotková cena tovaru musí byť pri každom čiastkovom plnení : |
| - v súlade s aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, |
| - v súlade so zákonom č. 362/2011 Z. z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, |
| - nižšia ako úradne určená cena podľa Zoznamu liekov s úradne určenou cenou platnou v čase dodania tovaru, |
| - nižšia alebo rovnaká ako maximálna úhrada zdravotnou poisťovňou stanovená v Zozname kategorizovaných liekov platných v čase dodania tovaru. Uvedené neplatí pre lieky kategorizované so spôsobom úhrady "S", |
| - nižšia alebo rovnaká ako cena rovnakých alebo porovnateľných liekov, ktoré Dodávateľ predáva tretím osobám. |
| 5. Pokiaľ by v dôsledku akýchkoľvek zmien po uzatvorení tejto Zmluvy bola jednotková zmluvná cena tovaru vyššia ako určujú vyššie uvedené podmienky, je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi tovar za zníženú cenu tak, aby bola v súlade s týmito zmluvnými podmienkami, a to bez potreby osobitného upozornenia zo strany objednávateľa, či potreby uzatvorenia dodatku k tejto Zmluve, inak je objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť a uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške dvojnásobku sumy presahujúcej cenu tovaru podľa týchto podmienok, ktorá je nezávislá od nároku na náhradu škody. |
| 6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar objednávateľovi tovar s dobu exspirácie nie kratšou ako 12 mesiacov odo dňa dodania tovaru. |
| 7. Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
| 8. Objednávateľ požaduje do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť rozpis jednotlivých položiek, kde dodávateľ uvedie obchodný názov ponúkaného tovaru, jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzu DPH, cenu položky s DPH, objednávacie číslo (katalógové číslo) jednotlivých položiek. |
| 9. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme neoverenú kópiu platného povolenia MZ SR na veľkodistribúciu liekov a zdravotníckych pomôcok v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z.o liekoch a zdravotníckych pomôckach v znení neskorších predpisov. V prípade, ak Dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, Objednávateľ uzná aj ekvivalentné doklady vydané podľa právnych noriem členského štátu. |
| 10. Objednávateľ požaduje sa dodanie tovaru: |
| - do 24 hodín od doručenia čiastkovej písomnej objednávky dodávateľovi, |
| - do zmluvnej lekárne zdravotníckeho zariadenia, zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), |
| - v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
| - v čase od 7:30 hod do 14:00 hod., |
| - s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, |
| 11. Dodávateľ je povinný: |
| - dodať tovar bez ohľadu na to, či sa tovar nachádza na slovenskom alebo zahraničnom trhu; |
| - v prípade, ak tovar nie je dostupný na slovenskom a zahraničnom trhu, a teda nie je v možnostiach predávajúceho tovar kupujúcemu dodať, o tejto skutočnosti bez zbytočného odkladu písomne informovať kupujúceho; |
| - v prípade avizovaného výpadku tovaru na slovenskom alebo zahraničnom trhu o tejto skutočnosti bez zbytočného odkladu písomne informovať kupujúceho, aby mal kupujúci možnosť zabezpečiť si zásoby tovaru; |
| - dodať kupujúcemu za objednaný tovar jeho adekvátnu náhradu jedine v prípade, že o tom kupujúceho vopred písomne informuje a kupujúci s tým súhlasil a za cenu, ktorá nesmie byť vyššia ako cena za objednaný tovar určená v Cenovej ponuke, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania. |
| - do 4 hodín od zaslania resp. doručenia elektronickej objednávky predávajúcemu zaslať objednávateľovi vyjadrenie o vybavenosti objednávky (bez výhrady t.j. úplne dodanie všetkých položiek objednávky do 48 hodín, s výhradami t.j. uviesť čo nebude dodané, prípadný dôvod nedodania). |
| 12. V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru v lehote určenej v bode 11 Osobitných požiadaviek na plnenie; v prípade, že predávajúci bez zbytočného odkladu t.j. do 4 hodín odo dňa zaslania/doručenia objednávky od objednávateľa neinformuje objednávateľa, resp. jeho zmluvného partnera (lekáreň) o tom, že tovar nie je dostupný na slovenskom a zahraničnom trhu, a teda nie je v možnostiach predávajúceho objednávateľovi, resp. jeho zmluvnému partnerovi tovar dodať; |
| v prípade, že predávajúci bez zbytočného odkladu písomne neinformuje kupujúceho o tom, že je avizovaný výpadok tovaru na slovenskom alebo zahraničnom trhu, aby mal kupujúci možnosť zabezpečiť si zásoby tovaru; v prípade, že predávajúci dodá kupujúcemu za objednaný tovar jeho adekvátnu náhradu bez toho, aby o tom kupujúceho vopred písomne informoval a kupujúci k tomu teda neudelil predchádzajúci súhlas alebo dodá kupujúcemu adekvátnu náhradu za objednaný tovar za cenu vyššiu ako je cena objednaného tovaru |
| je kupujúci oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 50,00 Eur za každý jeden prípad uvedený v tomto bode. |
| 13. Zazmluvnené množstvo je predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov. |
| 14. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorá situácia nastane skôr. |
| 15. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky. |
| 16. Predávajúci sa zaväzuje dodávať kupujúcemu tovar podľa tejto rámcovej dohody výlučne v originálnych baleniach a s dokladmi zodpovedajúcimi podmienkam, ktoré sú stanovené v príslušných právnych predpisoch a rozhodnutiach príslušných orgánov verejnej správy upravujúcich uchovávanie a ochranu tovaru podľa tejto rámcovej dohody. |
| 17. Ak dodávateľ dodá objednávateľovi tovar inej akosti a vyhotovenia, ako je stanovené v tejto dohode a následne doručenom rozpise cien tovaru po položkách po uzatvorení zmluvy, porušuje tým povinnosť ustanovenú v § 420 Obchodného zákonníka a dodávka tovaru je vadná. Vadnou je tiež dodávka iného, než dohodnutého tovaru. |
| 18. Platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa na základe faktúry doručenej dodávateľom za ucelenú časť plnenia, ktorej prílohou musí byť aj fotokópia objednávky |
| 19. Každá dodávka bude fakturovaná samostatne s lehotou splatnosti faktúr 30 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. |
| 20. Faktúra musí obsahovať odvolávku na číslo zmluvy z EKS. Faktúra bude vystavená na objednávateľa, s ktorým bude uzatvorená zmluva (nie na zmluvnú lekáreň). |
| 21. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v nesprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi |
| ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
| 22. Porušenie ktorejkoľvek povinnosti predávajúceho uvedenej v tomto bode, považujú zmluvné strany za podstatné porušenie povinnosti predávajúceho, ktoré zakladá právo kupujúceho na odstúpenie od tejto dohody, resp. čiastkovej kúpnej zmluvy. |
| 23. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že dodávateľ nepostúpi tretej osobe pohľadávku voči objednávateľovi vyplývajúcu mu z tejto zmluvy. |
Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 podľa rozpisu položiek (viď. tech. špecifikácia)
32 971,95
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2016 14:51
08.12.2016 14:55
08.12.2016 15:10
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 08.12.2016 14:27 - Vstupná ponuka | 32 971,95 | € | Cena s DPH |
| 08.12.2016 14:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 32 971,40 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: