Z201645421
OF-107012
zazmluvnená
00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
04387601
EKONA COR s.r.o.
Hranická 225, Hranice IV-Drahotuše, 75361, CZE
Defibrilátor
defibrilátor, zdravotnícke prístroje
Tovar, Služba
1. Defibrilátor
|
|
---|---|
Funkcia |
Prístroj na poskytovanie prvej pomoci pri náhlom zastavení krvného obehu spojeného so zástavou dýchania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Farebný TFT LCD displej na EKG s uhlopriečkou | " | 5,6 | ||
Rýchlosť posunu papiera | mm/s | 25 | ||
Voľba energie v rozsahu | J | 2 - 200 | ||
Adaptívny bifázický výboj | J | 2 - 200 | ||
Rýchlosť nabíjania na 200 J | sek. | 7 | ||
Pádla | pár | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Napájanie z verejnej siete | 230V/50Hz podľa STN EN 50160 |
Farebný TFT LCD displej | na čítanie kriviek EKG, numerických údajov HR, alarmov, všetkých prevádzkových hlásení |
Ovládanie a nastavovanie parametrov prístroja | prostredníctvom tlačidiel, ktoré sú s popisom a určené každé pre samostatný úkon |
Zapisovač na termopapier | vstavaný |
Kardioverzia | synchronizovaná |
Pacemaker | vstavaný |
Užívateľské prednastavenie voľby energie | |
Užívateľské prednastavenie voľby energie pre AED režim | |
Monitorovanie EKG signálu | 3 a 5 zvodovými snímačmi |
Vstavaná tlačiareň | umožňujúca tlač všetkých záznamov na EKG papier |
Funkcia EVENT | umožňujúca obsluhe jednoducho zaznamenávať do protokolov všetky postupy vykonávané počas napojenia pacienta na defibrilátor v časovej a dátumovej súslednosti |
Možnosť okamžitej tlače krivky EKG | |
Možnosť tlače prístrojom spracovaného sumárneho prehľadu podstatných a kritických udalostí z priebehu terapie/monitorovania pacienta | |
Sieťový kábel | |
Vstavaná vysokokapacitná batéria | pre použitie pri transportoch v rámci nemocničných zariadení, resp. pri výpadku napájania zo siete |
Defibrilátor nový, nepoužívaný, nerepasovaný, nie demo verzia |
Názov |
1. Doprava na miesto plnenia |
2. Inštalácia predmetu zmluvy na mieste plnenia |
3. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zmluvy |
4. Odovzdanie kompletnej užívateľskej dokumentácie |
5. Zaškolenie zdravotníckeho personálu užívateľa na obsluhu dodaného predmetu zmluvy |
6. Návod na obsluhu v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku |
7. Záručný servis |
8. Vzhľadom k tomu, že Tovar bude financovaný z viazaných finančných prostriedkov z rozpočtovej kapitoly Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky (ďalej len „MZ SR“) účelovo schválených pre Objednávateľa na ich čerpanie na nákup Tovaru najneskôr do 31.12.2016 |
pokračovanie 8: zmluvné strany sa dohodli, že táto Zmluva zanikne na základe tejto tzv. rozväzovacej doložky bez potreby dodatočného osobitného úkonu (samostatnej dohody o zániku Zmluvy, výpovede zo Zmluvy alebo odstúpenia od Zmluvy) ku dňu 28.12.2016, ak: |
8.1 MZ SR neakceptuje proces verejného obstarávania Tovaru; alebo |
8.2 MZ SR nepoukáže schválené finančné prostriedky účelovo určené na platbu za Tovar v plnej výške dohodnutej Ceny priamo na účet Objednávateľa najneskôr do 28.12.2016; alebo |
8.3 Dodávateľ nedodá Tovar s faktúrou Objednávateľovi najneskôr do 28.12.2016 |
9. Dodávateľ vyhlasuje, že si je vedomý aj týchto osobitných podmienok Zmluvy a bezvýhradne s nimi súhlasí. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že kedykoľvek po uzavretí Zmluvy strpí výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru Objednávateľovi, a to zo strany MZ SR a poskytne mu riadne a včas potrebnú súčinnosť. |
11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
12. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa Vyhlásenie o zhode a doplňujúce podklady k nemu, certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov. |
13. V prípade ak dodávateľ predkladá Vyhlásenie o zhode, v ktorom sa odvoláva na iné doplňujúce dokumenty, ktoré sú podkladom na jeho vydanie, musia byť tieto doplňujúce dokumenty súčasťou predloženého Vyhlásenie o zhode a dodávateľ ich predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa. |
14. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa certifikát - osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy, vydaný výrobcom ponúkaného prístroja. |
15. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa potvrdenie výrobcu, že dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zmluvy. |
16. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa podrobný technický opis s údajmi deklarujúcimi technicko - medicínske parametre ponúkaného tovaru, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia tovaru. |
17. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy. |
18. Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2, 4, 5 v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c), d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) dodávateľ predloží ako originál alebo úradne overenú kópiu. |
19. Objednávateľ požaduje predloženie dokladov v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku. Postačuje kópia požadovaných dokladov, okrem dokladov podľa bodu 18. |
20. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Opravy v rámci záručného servisu | Nástup dodávateľa na opravu najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy objednávateľom |
Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak nie je potrebný náhradný diel z dovozu | Dodávateľ odstráni poruchu v čo najkratšom čase, najneskôr do 48 hodín od nástupu na opravu poruchy |
Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak je potrebný náhradný diel z dovozu | Do 48 hodín od dodania náhradného dielu, najneskôr do 10 pracovných dní od nástupu na opravu |
Opravy v rámci záručného servisu | Dni pracovného voľna a štátom uznané sviatky sa do lehôt nezapočítavajú |
Záručná doba | 24 mesiacov |
Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12.12.2016 08:00 — 28.12.2016 14:00
5,00 ks
27 456,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2016 14:01
08.12.2016 14:15
08.12.2016 14:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.12.2016 08:42 - Vstupná ponuka | 27 456,00 | € | Cena s DPH |
08.12.2016 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 659,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: