00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
31373861
Linde Gas s. r. o.
Tuhovská 3, Bratislava, 83106, SVK
Čisté plyny a prenájom oceľových tlakových fliaš.
plyny, čisté plyny, metán
Tovar, Služba
1. Čisté plyny a prenájom oceľových tlakových fliaš.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup čistých plynov. Metán slúži na vytvorenie metánovej atmosféry v experimentálnej nádobe – zariadení na generovanie hydrátov metánu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Metán – veľkosť fľaše 50l / 12,6 m3 /tlak 200 bar/, 99,5 % | Fľaša | 1 | ||
Prenájom oceľových tlakových fliaš s objemom 50 l | Fľaša/deň | 365 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tlaková oceľová fľaša: | musí spĺňať platné ustanovenia Zákony č.254/2011 Z. z. |
Tlaková oceľová fľaša: | musí mať platnú revíziu tlakovej fľaše s jej označením dodávateľom. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením, odvozom prázdnych tlakových oceľových fliaš a všetky ďalšie možné vzniknuté náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia. |
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t. j. uviesť značku a typ ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe. |
Objednávateľ požaduje, predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru, počas obdobia plnenia zmluvy, podľa potrieb objednávateľa, na základe čiastkových objednávok, zadaných telefonicky, e-mailom alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa. |
Objednávateľ požaduje do 3 dní od nahlásenia požiadavky telefonicky alebo mailom, aby Dodávateľ zrealizoval odvoz prázdnej/prázdnych tlakových oceľových fliaš po spotrebovaní plynu v priebehu platnosti Zmluvy. |
Vyžaduje sa dodávka do dvoch dní (48 hodín) od doručenia objednávky. |
Objednávateľ požaduje v rámci plnenia predmetu zmluvy, aby Dodávateľ dodržiaval všetky zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ako aj zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak nejakú oblasť predmetu zmluvy bude realizovať subdodávkou, o čom bude dodávateľa informovať v zmysle Zákona o VO. |
Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 5 dní od uzavretia Zmluvy za účelom dohodnutia termínov a rozpisov dodávok predmetu zákazky - tovaru. |
Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky, číslo zmluvy. Súčasťou faktúry bude podpísaný dodací list kontaktnou osobou. |
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. |
Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa rozpisu Objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry. |
Objednávateľ požaduje predložiť faktúru na úhradu prenájmu obalov tlakových fliaš v pravidelných mesačných intervaloch podľa aktuálneho počtu prenajatých obalov. |
Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Každá dodávka bude fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu. |
Objednávateľ požaduje v deň ukončenia Zmluvy , aby Dodávateľ zrealizoval odvoz tlakových oceľových fliaš, ktoré má Objednávateľ v prenájme ku dňu ukončenia Zmluvy. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude Objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany Dodávateľa. |
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, za čo bude zodpovedná Odberateľom poverená kontaktná osoba. Odberateľ tovar na reklamáciu osobitne pripraví a označí ako reklamáciu čím bude pripravený na prevzatie Dodávateľom. O prevzatí reklamovaného tovaru sa vystaví záznam s podpisom zúčastnených strán. |
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a OPET. |
ŽU v Žiline, Univerzitná 8215/1, Strojnícka fakulta, Katedra energetickej techniky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12.12.2016 08:00 — 08.12.2017 14:00
1,00 celok
215,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2016 10:14
09.12.2016 11:00
09.12.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.12.2016 09:35 - Vstupná ponuka | 214,00 | € | Cena bez DPH |
09.12.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 212,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: