00695327
SUBSIDIUM - ŠZ, ZpS a DSS
Betliarska 18, Rožňava, 04801, SVK
50529561
Fair Facility SK s.r.o.
T.G.Masaryka 6, Zvolen, 96001, SVK
Upratovacie, čistiace a dezinfekčné služby
upratovanie, čistenie, dezinfekcia, vynášanie odpadu, umývanie okien, umývadiel,
Služba
1. Upratovacie, čistiace a dezinfekčné služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovanie, čistenie a dezinfekcia v zariadení pre seniorov, špecializovanom zariadení a domove sociálnych služieb. |
Pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a dezinfekčných služieb na pracovisku objednávateľa podľa normy EN ISO:9001:2009, ISO 9001:2008 |
V prípade mimoriadnych potrieb objednávateľa alebo havarijných situácií sa dodávateľ zaväzuje zabezpečiť poskytnutie upratovacích služieb na základe osobitnej písomnej objednávky. Tieto služby budú faktúrované samostatne na základe dohody medzi objednávateľom a dodávateľom. Ide najmä o: |
- stavy po živelných pohromách |
- celoplošné stavebné práce, ako je výmena okien |
- komplexná rekonštrukcia interiéru zariadenia |
Vyššie uvedené práce môžu byť vykonané v pracovných dňoch, v dňoch pracovného voľna alebo pracovného pokoja, podľa potrieb objednávateľa. |
Zabezpečenie čistiacich, dezinfekčných a všetkých ekologických prostriedkov a ekologických nástrojov, ako aj techniky komplexného upratovania je povinnosťou dodávateľa po predchádzajúcom súhlase objednávateľa. |
Dodávateľ podloží kópie bezpečnostných kariet používaných dezinfekčných a čistiacich prostriedkov a harmonogram dezinfekcie a sanitácie. |
Dodávateľ zabezpečí každé 3 mesiace zmenu dezinfekčných a čistiacich prostriedkov. |
Dodávateľ sa zaväzuje maximálne hospodárne nakladať s elektrickou energiou, vodou a ostatnými médiami, potrebnými k výkonu svojej činnosti |
Upratovacie a čistiace služby musia zodpovedať hygienickým potrebám a normám v zmysle Zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP, aby zamestnanci dodávateľa boli preukázateľným spôsobom preškolení z predpisov BOZP a PO. |
Objednávateľ požaduje, aby zamestnanci dodávateľa boli preukázateľne oboznámení s dodržiavaním bezpečného správania sa na pracoviskách, aby oznamovali objednávateľovi nedostatky a závady, ktoré by mohli ohroziť bezpečnosť zamestnancov pri práci. |
Zamestnanci dodávateľa majú zakázané nahliadať do písomných dokladov a technických prostriedkov objednávateľa ako napr. PC, telefón a pod. |
Zamestnanci dodávateľa majú zakázané otvárať skrine, písacie stoly a ostatné zariadenia vo všetkých miestnostiach objednávateľa. |
V prípadoch nedodržania bodov 14 a 15 nesmie dodávateľ umožniť ďalšie vykonávanie prác takýmto zamestnancom u objednávateľa a je povinný uhradiť objednávateľovi všetky, takýmto spôsobom vzniknuté škody. |
Ďalšie podmienky: |
- vzhľadom na charakter prevádzky upratovanie po priebežnom maľovaní a údržbárskych prácach v celom zariadení |
- upratovacie, čistiace a dezinfekčné práce vykonávať tak, aby boli zohľadnené špecifiká prevádzky, t.j., aby nedochádzalo k rušeniu obyvateľov v popoludňajších hodinách, aby bol zohľadnený čas podávania stravy, čas kúpania obyvateľov, čas oddychu obyvateľov a pod. |
- upratovanie kancelárií zosúladiť s pracovným časom zamestnancov. |
- pracovníci upratovacieho servisu upratujú najmenej 8 hod. denne |
- vyžaduje sa taký počet zamestnancov dodávateľa, aby bolo zabezpečené kvalitné upratovanie v nepretržitej prevádzke, a z ktorých jeden je zodpovedný za vykonané práce a je kontaktnou osobou pre zodpovedného zamestnanca zariadenia. |
- minimálne 2 pracovníci upratujú počas sobôt, nediel a sviatkov a sú k dispozícii najmenej 8 hod denne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celkový súčet podláh v objekte | m2 | 6309,18 | ||
Celkový súčet sklenných výplní | m2 | 1895,45 | ||
Počet zamestnancov | osoby | 110 | ||
Počet obyvateľov | osoby | 160 | ||
Sklenné dvere a okná spolu - 0. poschodie | m2 | 196,90 | ||
Sklenné dvere a okná spolu - 1. poschodie | m2 | 174,49 | ||
Sklenné dvere a okná spolu - 2. poschodie | m2 | 188,92 | ||
Sklenné dvere a okná spolu - 3. poschodie | m2 | 194,55 | ||
Sklenné dvere a okná - terasa | m2 | 5,78 | ||
Sklenné dvere a okná spolu vstupný objekt - 1. poschodie | m2 | 66,57 | ||
Sklenné dvere a okná spolu vstupný objekt - 2. poschodie | m2 | 62,96 | ||
Sklenné dvere a okná spolu - obslužný objekt | m2 | 50,07 | ||
Sklenné dvere a okná spolu - práčovňa a kotolňa | m2 | 7,50 | ||
Podlahy spolu ubytovací objekt - 0. poschodie (gumolit, koberec, dlažba) | m2 | 1170,30 | ||
Podlahy spolu ubytovací objekt - 1. poschodie (gumolit, koberec, clažba) | m2 | 1187,87 | ||
Podlahy spolu ubytovací objekt - 2. poschodie (gumolit, koberec, dlažba) | m2 | 1187,87 | ||
Podlahy spolu ubytovací objekt - 3. poschodie (gumolit, koberec, dlažba) vrátane terasy | m2 | 1267,87 | ||
Podlahy spolu - vstupný objekt a 2. poschodie (gumolit, laminátová podlaha, koberec, dlažba) | m2 | 720,12 | ||
Podlahy spolu - obslužný objekt (gumolit, koberec, dlažba) | m2 | 571,36 | ||
Podlahy spolu - ostatný obslužný objekt | m2 | 224,59 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Utieranie prachu v kanceláriách na pracovných stoloch, nábytku, parapetných doskách | 1x denne |
Utieranie prachu na nábytku a stoloch v izbách obyvateľov, v kuchynkách v ubytovacej časti, fajčiarniach, utieranie prachu na nábytku v jedálňach | 1x týždenne |
Vynášanie odpadkov z košov zo všetkých miestností a chodieb zariadenia s použitím čistých odpadových vriec | 1x denne |
V miestnostiach s umývadlom umyť umývadlo zo všetkých strán, vrátane dezinfekcie odpadového sifónu s prípadným použitím odpadového zvonu. | 1x denne |
Umytie a dezinfekcia WC mís zo všetkých strán vrátane dezinfekcie príslušným prípravkom na čistenie WC mís. | 1x denne |
Umývanie a dezinfekcia podlahových krytín a dlažby vo všetkých izbách obyvateľov, v kanceláriách, chodbách, vnútorných schodištiach ubytovacej časti, sociálnych zariadeniach ubytovacej časti, výťahov v ubytovacej časti, sociálnych zariadeniach vo vstupnej časti a na všetkých poschodiach | 1x denne |
Umývanie a dezinfekcia podlahových krytín v kuchynkách v ubytovacej časti, balkónoch, v priestoroch zberu znečistenej bielizne, v ordinácii, v ošetrovniach na všetkých poschodiach, chodby pri skladoch zadného vchodu stravovacieho úseku vrátane schodiska, výťahu, rampy a skladu odpadkov. | 1x denne |
Umývanie a dezinfekcia madiel na chodbách a schodiskových zábradliach ubytovacieho objektu. | 1x denne |
Umývanie, zametanie a dezinfekcia podlahových krytín v jedálňach - pred raňajkami, po raňajkách a po obede. | 3x denne vrátane soboty a nedele |
V priestoroch 0., 1., a 2. podlažia čistenie a dezinfekcia izieb, chodieb a kúpeľní podľa potreby | viackrát denne |
Na práce v bodoch 1 až 10 použiť také mycie prostriedky, ktoré sú zdraviu nezávadné, ekologické a dezinfekčné. | podľa potreby |
Dodávka a doplňovanie dvojvrstvého toaletného papiera, papierových obrúskov na utieranie rúk v sociálnych zariadeniach na všetkých podlažiach, v sociálnych zariadeniach na stravovacom úseku, kotolni, práčovni a v bufete. | podľa potreby |
Dodávka antibakteriálnych umývacích prípravkov na ruky v sociál. zariadeniach na všetkých podlažiach, v tímových miestnostiach zariadení sociálnych služieb, na stravovacom úseku, práčovni, kotolni, bufete, v sesterskej izbe na 0. posch., kancelárii garanta KOS, v ordinácii a ošetrovniach zariadenia | podľa potreby |
Dodávka a výmena osviežovačov vzduchu v sociálnych zariadeniach a na chodbách na všetkých poschodiach. | podľa potreby |
Základná údržba na prístupovom chodníku k budove, ktorá pozostáva zo zametania a umytia vstupu do objektu (umývanie sa netýka zimných mesiacov) | 1x denne |
Polievanie kvetov vo vstupnej hale, zimnej záhrade, jedálňach, vnútorných schodiskách | podľa potreby |
Vysávanie čalúneného nábytku | 1x týždenne |
Upratovanie kaplnky, knižnice, TV miestností a kultúrnej miestnosti | 1x týždenne |
Umývanie sklených dverí | 1x denne a podľa potreby |
Dezinfekcia sauny a rehabilitačných miestností | 1x týždenne |
Umývanie a dezinfekcia stoličiek v jedálňach | 1x týždenne |
Vysávanie v miestnostiach s kobercami v celom zariadení | 1x týždenne, v prípade potreby aj mimo týždenného vysávania |
Utieranie prachu na nábytku a stoloch aj pod dekoratívnymi predmetmi v izbách obyvateľov a v kuchynkách v ubytovacej časti | 1x týždenne |
Umývanie odpadkových košov | 1x týždenne |
Čistenie obkladačiek vo všetkých sociálnych zariadeniach, kúpeľniach a kuchynkách v ubytovacej časti, vo vstupnej časti zariadenia, v šatniach na stravovacom úseku a v kotolni | 1x týždenne |
Umývanie všetkých dverí a zárubní | 1x týždenne |
Umývanie a dezinfekcia požiarnych schodísk vrátane zábradlia | 1x týždenne |
Umývanie a upratovanie fajčiarní a vysypávanie ohorkov | denne |
Umývanie svietidiel, vykurovacích telies | 1x štvťročne |
Čistenie čalúneného nábytku vrátane stoličiek | 1x štvrťročne a podľa potreby |
Natretie nábytku vhodným prípravkom | 1x týždenne |
Umývanie okien v celom zariadení , zvesenie a zavesenie vypratých záclon s presunom do práčovne a z práčovne | 1x polročne, pri maľovaní izieb podľa potreby |
Čistenie kobercov v celom zariadení | podľa potreby |
Umývanie a pozametanie podlahových krytín v kotolni, v práčovni - vrátane všetkých miestností pri práčovni | 1x týždenne |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ sa zaväzuje, že jeho zamestnanci, všetky nájdené veci v mieste pôsobenia bezodkladne odovzdajú objednávateľovi a to: |
- z priestorov ubytovacieho objektu vedúcim ZSS |
- z ostatných priestorov na sekretariáte riaditeľky zariadenia |
Dodávateľ sa zaväzuje, ze jeho zamestnanci budú mať zakázané umožniť prístup na pracovisko osobám, ktoré nie sú dodávateľom služieb na výkon práce určené. |
Zamestnanci dodávateľa, ktorí z dôvodu dlhodobej choroby, plánovanej dovolenky alebo inej príčiny nenastúpia na pracovisko, budú nahradení na 0. a 1. poschodí ihneď. Na ostatných poschodiach do 24 hod. |
Dodávateľ zabezpečí identifikáciu svojich zamestnancov oblečením a menovkou s logom, alebo iným dokladom, ktorý zabezpečí identifikáciu zamestnanca. |
Platby sa budú uskutočňovať bezhotovostným bankovým prevodom bez možnosti zálohových platieb. |
Fakturácia za bežné upratovanie sa bude uskutočňovať v mesačných intervaloch, vždy nasledujúci mesiac po poskytnutí služieb. |
Úhradu za mimoriadne práce vykoná objednávateľ na základe objednávky, faktúry a súpisu skutočne vykonaných prác, ktorý odsúhlasí oprávnený zástupca objednávateľa. |
Objednávateľ uhradí faktúru, ktorá spĺňa všetky požadované náležitosti do 30 kalendárnych dní od jej prevzatia. |
V prípade nedodržania kvality a času plnenia upratovacích, čistiacich a dezinfekčných služieb dodávateľom podľa funkčnej špecifikácie a príloh ide o podstatné porušenie zmluvy.Za podstatné porušenie zmluvy sa pokladá aj nedodanie čistiacich a upratovacích prostriedkov zamestnancom dodávateľa pre výkon ich práce. |
Objednávateľ má nárok pri podstatnom porušení zmluvy dodávateľom na odstránenie zistených nedostatkov v lehote určenej v písomnom upozornení. |
Ak napriek písomnému upozorneniu dodávateľ neodstráni zistené nedostatky v určenej lehote, má objednávateľ nárok na zľavu z dohodnutej ceny služieb vo výške 10% mesačne faktúrovanej sumy. |
V prípade poškodenia majetku objednávateľa dodávateľom je dodávateľ povinný uviesť tento do pôvodného stavu na svoje náklady, ak to nebude možné, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi skutočnú škodu, ktorú mu svojou činnosťou spôsobil v plnom rozsahu. |
Objednávateľ sa zaväzuje: |
- zabezpečiť priestory pre uloženie upratovacích pomôcok, techniky a čistiacich prostriedkov, |
- zabezpečiť počas výkonu prác prístup do všetkých priestorov objektu, v ktorom sa majú poskytovať služby, |
- znášať náklady na spotrebovanú elektrickú energiu a vodu potrebnú pre realizovanie služieb, |
- zistené nedostatky bezodkladne nahlásiť dodávateľovi |
Dodávateľ sa zaväzuje: |
- dodržiavať dohodnutý rozsah a kvalitu poskytovaných služieb, odborne, starostlivo, hospodárne s vyskúšanými prostriedkami a metódami. |
- dodržiavať všetky platné predpisy, ktoré sa týkajú plnenia zmluvy (BOZP, zabezpečenie čistiacih prostriedkov, strojového a technického zariadenia potrebného na kvalitné vykonávanie upratovania, čistenia a dezinfekcie. |
- denná kontrola kvality zo strany dodávateľa a jej odsúhlasenie s povereným zamestnancom objednávateľa. Jeden krát mesačne stretnutie s dodávateľom a vzájomné odsúhlasenie fakturácie a spokojnosti s poskytovanými službami. |
- bezodkladne odstrániť zistené alebo objednávateľom nahlásené závady a nedostatky. |
- zaviazať mlčanlivosťou svojich pracovníkov, ktorí budú realizovať zmluvu vo vzťahu ku všetkým informáciám, ktoré sú v súvislosti s výkonom prác. |
- včas a bez zbytočného odkladu informovať objednávateľa o všetkých dôležitých skutočnostiach súvisiacich s plnením zmluvy zo strany dodávateľa. |
- zabezpečiť školenia pracovníkov z BOZP a PO aj pri zmene obsadenia a zoznam preškolených zamestnancov s obsahom školenia predložiť objednávateľovi. |
Zmluva sa uzatvára na obdobie od 1.1.2017 do 31.12.2017 |
Betliarska 18, 048 01 Rožňava, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika
01.01.2017 00:00 — 31.12.2017 00:00
8 204,63 m2
56 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2016 11:01
09.12.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.12.2016 09:07 - Vstupná ponuka | 55 992,00 | € | Cena s DPH |
09.12.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 49 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: