518140
Národné rehabilitačné centrum
Sládkovičova 1, Kováčová, 96237, SVK
33126500
Ing. Ladislav Ivanics IL - MED
Hlavná 52, Štúrovo, 94301, SVK
Rukavice jednorázové
Jednorázové rukavice chirurgické, jednorázové rukavice vyšetrovacie
Tovar, Služba
1. Rukavice jednorázové
|
|
---|---|
Funkcia |
Ochrana, prevencia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1) Jednorázové vyšetrovacie rukavice latexové, nesterilné, púdrované | bal/100 ks | 2480 | ||
2) Jednorázové rukavice chirurgické, sterilné, púdrované | pár | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1) Veľkosť | S, M, L |
2) Veľkosť | č. 7 |
1), 2) nepriepustnosť podľa EN455-1 | AQL maximálne 1,5 |
1), 2) sila pretrhnutia podľa EN455-2 | minimálne 27 N |
Názov |
1) Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2) Dodávateľ predloží do 5 dní od uzatvorenia zmluvy certifikáty alebo čestné vyhlásenia, že všetky ponúkané výrobky na predmet tejto zákazky sú certifikované alebo majú pridelený ŠUKL kód. |
3) Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar, ktorý v čase dodanie nemá uplynutých viac ako 35 % výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas tejto doby bude spĺňať všetky normatívne stanované kvalitatívne a technické parametre. |
5) Dodávateľ predloží do 5 dní od uzatvorenia zmluvy cenník v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii a to písomne v listinnej forme, podpísaný štatutárnym zástupcom dodávateľa v elektronickej forme na CD/DVD nosiči vo formáte Excel. |
6) Cenník tovarov bude obsahovať nasledovné minimálne informácie: názov tovaru, balenie (merná jednotka), množstvo, jednotková cena za balenie bez DPH, jednotková cena za balenie s DPH, celková cena bez DPH, celková cena s DPH. |
7) Tovar bude dodávaný priebežne počas trvania zmluvy, počas pracovných dní v čase od 7.00 - 14.00 hod.. Dovoz tovaru oznámi dodávateľ minimálne 1 deň vopred. |
8) Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
9) Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hodín od doručenia reklamácie. |
10) Objednávateľ požaduje dodanie tovaru, ktorý je nový a nepoužívaný. |
11) Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. |
12) Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru a potvrdení dodacieho listu, na základe doručenej faktúry. Splatnosť faktúr 30 dní. |
13) V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, ... |
13) ...zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
01.01.2017 10:49 — 31.12.2017 10:49
1,00 predmet zákazky podľa špecifikácie
5 454,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2016 10:57
09.12.2016 10:51
09.12.2016 11:06
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.12.2016 10:50 - Vstupná ponuka | 5 398,80 | € | Cena s DPH |
09.12.2016 10:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 157,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: