• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2016 09:48
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2016 09:44
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2016 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2016 10:50

Detail zákazky Z201645230

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2016 09:48
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2016 09:44
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2016 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2016 10:50

Základné údaje

Z201645230

OF-110711

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2723157

Objednávateľ

35971126

Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK

Dodávateľ

17321450

exe, a.s.

Plynárenská 1, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencia kancelárskeho balíka Microsoft Office Standard 2016

Microsoft Office 2016

  • 48300000-1 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov, kreslenie, vytváranie obrázkov, harmonogramov a zlepšovanie produktivity
  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencia kancelárskeho balíka Microsoft Office Standard 2016
Funkcia
Predmetom zákazky je obstaranie licencie softvérového kancelárskeho balíka Microsoft Office Standard 2016 s možnosťou downgrade na Microsoft Office Standard 2013 resp. Microsoft Office Standard 2010 prostredníctvom Microsoft Products and Services Agreement (MPSA) prihlášky.
• Objednávateľ má s viacerými LSP partnermi spoločnosti Microsoft podpísaný Formulár s podpisom zmluvy o poskytovaní produktov a služieb spoločnosti Microsoft, ktorý je naviazaný na zmluvu č.4100030660 a má pridelené číslo nákupného konta 0005304436.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Licencia kancelárskeho balíka Microsoft Office Standard 2016 s možnosťou downgrade prostredníctvom MPSA prihlášky ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jazyková verzia Slovenský jazyk
Doba použitia licencie Licencia bez časového obmedzenia
Typ licencie Licencia prenosná počas doby použitia licencie nie je viazaná na hardware (nie typu OEM)
Typ operačného systému, pre ktorý je licencia určená MS Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Druh licencie Licencia pre potreby komerčného zákazníka v súlade z prihláškou MPSA
Kľúč produktu Jeden multilicenčný kľúč dostupný na stránke multilicenčných programov Microsoft Business Center zvlášť pre MS Office Standard 2016, 2013, 2010
Ďalšie vlastnosti Licencia s možnosťou downgrade na Microsoft Office Standard 2013 resp. 2010 nová, nepoužívaná, priamo od výrobcu - nie reburbished, nie OEM, nie krabicová verzia
Inštalačné média Inštalačné médium dostupné na stránke multilicenčných programov Microsoft Business Center zvlášť pre MS Office Standard 2016, 2013, 2010
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 6 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy,resp. do doby naplnenia zmluvného finančného limitu, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Požaduje sa plnenie vo viacerých ucelených častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
Na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa ( podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy.
S dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez a s DPH.
Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj dodací list a fotokópia objednávky.
Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložil:
1. podrobný rozpočet obsahujúci ceny jednotlivých položiek,
2. certifikát Microsoft Licensing Solution Partners (LSP) vydaný spoločnosťou Microsoft oprávňujúci ponúkať produkt, ktorý je predmetom zmluvy,
3. kľúče produktu zvlášť pre Microsoft Office Standard 2016,2013,2010. Tieto kľúče objednávateľ skontroluje na stránke multilicenčných programov Microsoft Business Center .
4. v prípade ak dodávateľ predloží certifikát Microsoft Licensing Solution Partners (LSP) a objednávateľ nemá s dodávateľom podpísaný Formulár s podpisom zmluvy o poskytovaní produktov a služieb spoločnosti Microsoft vyzve ho, aby predložil uvedený formulár na podpis.
Formulár musí obsahovať číslo zmluvy o poskytovaní produktov a služieb spoločnosti Microsoft č. 4100030660 a číslo pridruženého konta 0005304436.
Objednávateľ zároveň zašle dodávateľovi ostatné identifikačné údaje potrebné k podpísaniu tohto formulára.
Dodávateľ doručí objednávateľovi uvedený formulár na podpis.
Po podpise tohto formulára zo strany objednávateľa dodávateľ na vlastné náklady zašle tento formulár na podpis do spoločnosti Microsoft.
Po potvrdení formulára spoločnosťou Microsoft predloží dodávateľ kľúče podľa bodu 3, ktoré objednávateľ skontroluje na stránke multilicenčných programov Microsoft Business Center.
Dodávateľom predložený doklad a kľúče produktu objednávateľ skontroluje a v prípade:
a) ak predložený doklad a kľúče budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok,
b) ak predložený doklad a kľúče nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black-list) trhoviska.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

21.12.2016 09:43 — 21.06.2017 00:00

60,00 ks

24 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.12.2016 09:48

09.12.2016 09:44

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2016 09:59

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 444
 26
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.12.2016 14:22 - Vstupná ponuka 20 000,00 € Cena bez DPH
09.12.2016 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka 15 398,32 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS