35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
17321450
exe, a.s.
Plynárenská 1, Bratislava, 82109, SVK
Licencia kancelárskeho balíka Microsoft Office Standard 2016
Microsoft Office 2016
Tovar, Služba
1. Licencia kancelárskeho balíka Microsoft Office Standard 2016
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je obstaranie licencie softvérového kancelárskeho balíka Microsoft Office Standard 2016 s možnosťou downgrade na Microsoft Office Standard 2013 resp. Microsoft Office Standard 2010 prostredníctvom Microsoft Products and Services Agreement (MPSA) prihlášky. |
• Objednávateľ má s viacerými LSP partnermi spoločnosti Microsoft podpísaný Formulár s podpisom zmluvy o poskytovaní produktov a služieb spoločnosti Microsoft, ktorý je naviazaný na zmluvu č.4100030660 a má pridelené číslo nákupného konta 0005304436. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Licencia kancelárskeho balíka Microsoft Office Standard 2016 s možnosťou downgrade prostredníctvom MPSA prihlášky | ks | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Jazyková verzia | Slovenský jazyk |
Doba použitia licencie | Licencia bez časového obmedzenia |
Typ licencie | Licencia prenosná počas doby použitia licencie nie je viazaná na hardware (nie typu OEM) |
Typ operačného systému, pre ktorý je licencia určená | MS Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 |
Druh licencie | Licencia pre potreby komerčného zákazníka v súlade z prihláškou MPSA |
Kľúč produktu | Jeden multilicenčný kľúč dostupný na stránke multilicenčných programov Microsoft Business Center zvlášť pre MS Office Standard 2016, 2013, 2010 |
Ďalšie vlastnosti | Licencia s možnosťou downgrade na Microsoft Office Standard 2013 resp. 2010 nová, nepoužívaná, priamo od výrobcu - nie reburbished, nie OEM, nie krabicová verzia |
Inštalačné média | Inštalačné médium dostupné na stránke multilicenčných programov Microsoft Business Center zvlášť pre MS Office Standard 2016, 2013, 2010 |
Názov |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 6 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy,resp. do doby naplnenia zmluvného finančného limitu, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Požaduje sa plnenie vo viacerých ucelených častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
Na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa ( podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy. |
S dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez a s DPH. |
Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj dodací list a fotokópia objednávky. |
Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložil: |
1. podrobný rozpočet obsahujúci ceny jednotlivých položiek, |
2. certifikát Microsoft Licensing Solution Partners (LSP) vydaný spoločnosťou Microsoft oprávňujúci ponúkať produkt, ktorý je predmetom zmluvy, |
3. kľúče produktu zvlášť pre Microsoft Office Standard 2016,2013,2010. Tieto kľúče objednávateľ skontroluje na stránke multilicenčných programov Microsoft Business Center . |
4. v prípade ak dodávateľ predloží certifikát Microsoft Licensing Solution Partners (LSP) a objednávateľ nemá s dodávateľom podpísaný Formulár s podpisom zmluvy o poskytovaní produktov a služieb spoločnosti Microsoft vyzve ho, aby predložil uvedený formulár na podpis. |
Formulár musí obsahovať číslo zmluvy o poskytovaní produktov a služieb spoločnosti Microsoft č. 4100030660 a číslo pridruženého konta 0005304436. |
Objednávateľ zároveň zašle dodávateľovi ostatné identifikačné údaje potrebné k podpísaniu tohto formulára. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi uvedený formulár na podpis. |
Po podpise tohto formulára zo strany objednávateľa dodávateľ na vlastné náklady zašle tento formulár na podpis do spoločnosti Microsoft. |
Po potvrdení formulára spoločnosťou Microsoft predloží dodávateľ kľúče podľa bodu 3, ktoré objednávateľ skontroluje na stránke multilicenčných programov Microsoft Business Center. |
Dodávateľom predložený doklad a kľúče produktu objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložený doklad a kľúče budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok, |
b) ak predložený doklad a kľúče nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black-list) trhoviska. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
21.12.2016 09:43 — 21.06.2017 00:00
60,00 ks
24 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2016 09:48
09.12.2016 09:44
09.12.2016 09:59
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.12.2016 14:22 - Vstupná ponuka | 20 000,00 | € | Cena bez DPH |
09.12.2016 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 398,32 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: