686832
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Mlynské nivy 44/a, Bratislava , 82715, SVK
36332151
BOZPO, s.r.o.
Ciglianska cesta 3C, Prievidza, 97101, SVK
Pracovná zdravotná služba
Pracovná zdravotná služba, vstupné prehliadky, posudzovanie zdravotnej spôsobilosti na prácu, zdravotný dohľad
Služba
1. Pracovná zdravotná služba
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovná zdravotná služba. Výkon minimálneho rozsahu pracovnej zdravotnej služby v rozsahu pre druhú kategóriu prác v zmysle prílohy č. 3b k zákonu č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov pozostávajúca z: |
1. Vykonávania zdravotného dohľadu zamestnancov podľa § 30a a 30d. |
2. Posudzovania zdravotnej spôsobilosti zamestnancov na prácu (práca zo zobrazovacími jednotkami) v rozsahu určenom Nariadením vlády SR č. 276/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách pri práci so zobrazovacími jednotkami. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby - Zdravotný dohľad | Počet zamestnancov | 430 | 462 | |
Vstupné prehliadky - Posudzovanie zdravotnej spôsobilosti na prácu | Počet zamestnancov | 50 | 98 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby - Zdravotný dohľad | a) hodnotiť faktory práce a pracovného prostredia a spôsob vykonávania práce z hľadiska ich možného vplyvu na zdravie zamestnancov, |
Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby - Zdravotný dohľad | b) zisťovať expozíciu zamestnancov faktorom práce a pracovného prostredia a ich možné kombinované účinky na zdravie, |
Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby - Zdravotný dohľad | c) hodnotiť zdravotné riziká, ktoré ohrozujú zdravie zamestnancov pri práci a podieľať sa na vypracovaní posudku o riziku pre zamestnávateľa, navrhovať zamestnávateľovi opatrenia na zníženie alebo... |
Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby - Zdravotný dohľad | odstránenie rizika, |
Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby - Zdravotný dohľad | d) vypracúvať návrhy na zaradenie prác do kategórií z hľadiska zdravotných rizík, |
Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby - Zdravotný dohľad | f) podporovať prispôsobovanie práce a pracovných podmienok zamestnancom z hľadiska ochrany zdravia, |
Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby - Zdravotný dohľad | g) poskytovať primerané poradenstvo zamestnávateľovi a zamestnancom pri: |
Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby - Zdravotný dohľad | 1. plánovaní a organizácii práce a odpočinku zamestnancov vrátane usporiadania pracovísk a pracovných miest a spôsobu výkonu práce z hľadiska ochrany zdravia, |
Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby - Zdravotný dohľad | 2. ochrane zdravia pred nepriaznivým vplyvom faktorov práce a pracovného prostredia alebo technológií, ktoré sa používajú alebo plánujú používať |
Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby - Zdravotný dohľad | 3. ochrane a kladnom ovplyvňovaní zdravia, hygiene, fyziológii práce, psychológii práce a ergonómii, |
Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby - Zdravotný dohľad | h) zúčastňovať sa na: |
Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby - Zdravotný dohľad | 1. vypracúvaní programov ochrany a podpory zdravia zamestnancov, na zlepšovaní pracovných podmienok a na vyhodnocovaní nových zariadení a technológií zo zdravotného hľadiska, |
Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby - Zdravotný dohľad | 2. činnostiach spojených so zaraďovaním zamestnancov na pracovnú rehabilitáciu, |
Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby - Zdravotný dohľad | 3. rozboroch pracovnej neschopnosti, chorôb z povolania a ochorení súvisiacich s prácou, |
Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby - Zdravotný dohľad | 4. organizovaní systému prvej pomoci, ak ide o ohrozenie života alebo zdravia zamestnancov, |
Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby - Zdravotný dohľad | 5. organizovaní vzdelávania vybraných zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci alebo vzdeláva vybraných zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci podľa osobitného predpisu, |
Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby - Zdravotný dohľad | i) spolupracovať pri poskytovaní informácií, vzdelávania a výchovy v oblasti ochrany a kladného ovplyvňovania zdravia, hygieny, fyziológie, psychológie práce a ergonómii. |
Vstupné prehliadky - Posudzovanie zdravotnej spôsobilosti na prácu | Vykonávať lekárske preventívne prehliadky vo vzťahu k práci na účel posudzovania zdravotnej spôsobilosti na prácu (práca so zobrazovacími jednotkami). |
Názov |
1. Požaduje sa, aby dodávateľ poskytoval službu v súlade s platnou legislatívou, najmä: |
- zákonom 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon č. 124/2006"), |
- zákonom 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon č. 355/2007"), |
- vyhláškou 208/2014 Z.z. o podrobnostiach o rozsahu a náplni výkonu pracovnej zdravotnej služby, o zložení tímu odborníkov, ktorí ju vykonávajú, a o požiadavkách na ich odbornú spôsobilosť (ďalej len "vyhláška č. 208/2014"), |
- nariadením vlády SR č. 276/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách pri práci so zobrazovacími jednotkami. |
2. Požaduje sa platbu za službu realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, pričom: |
- ide o paušálnu mesačnú odmenu závislú od počtu zamestnancov, ktorých objednávateľ zamestnáva v pracovnom pomere alebo v obdobnom pracovnom vzťahu k poslednému dňu príslušného kalendárneho mesiaca. |
a) -výška paušálnej mesačnej odmeny (ďalej len "VPMO") za dohľad sa vypočíta ako VPMO = C x P pričom: |
C = cena za 1 zamestnanca za 1 mesiac, |
P = skutočný počet zamestnancov MH SR v príslušnom kalendárnom mesiaci. |
b) objednávateľ na druhý pracovný deň po ukončení predchádzajúceho kalendárneho mesiaca elektronicky (e-mailom) dodávateľa informuje o skutočnom počte svojich zamestnancov za predchádzajúci kalendárny mesiac. |
- dodávateľ na základe oznámeného skutočného počtu zamestnancov vypočíta VPMO. |
c) dodávateľ vystaví faktúru do 10 dní po ukončení kalendárneho mesiaca za predchádzajúci kalendárny mesiac, |
d) povinnou prílohou faktúry je zmluvnými stranami potvrdený protokol o poskytnutí služby obsahujúci popis výkonov pracovnej zdravotnej služby poskytnutých objednávateľovi v príslušnom kalendárnom mesiaci ako aj kópia e-mailu objednávateľa podľa písm. b) tejto časti. |
3. Požaduje sa do 30 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy vykonať vstupnú previerku u objednávateľa zameranú na zistenie skutkového stavu vo vzťahu k výkonu pracovnej zdravotnej služby. |
4. Požaduje sa vykonávať 1 x ročne audit spočívajúci v kontrole prevádzky objednávateľa zameranej na pracovné podmienky a faktory práce a pracovného prostredia. |
5. Požaduje sa do 2 mesiacov od účinnosti zmluvy vypracovať najmä (resp. navrhnúť zmeny aktuálne platných plánov/posudkov): |
- kategorizáciu pracovných činností z hľadiska zaradenia pracovných činností do jednotlivých kategórií z hľadiska pracovných rizík, |
- traumatologický plán. |
6. Požaduje sa objednávateľovi písomne poskytovať informácie o skutočnostiach uvedených v § 4 vyhlášky č. 208/2014 , a to do 14 pracovných dní od ich zistenia. |
7. Požaduje sa vykonávať záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy prostredníctvom osôb, ktoré spĺňajú predpísané odborné predpoklady na ich výkon v súlade s platnými právnymi predpismi. |
8. Požaduje sa, aby dodávateľ vhodným spôsobom upozornil objednávateľa na škodu, ktorá môže vzniknúť nerešpektovaním navrhovaných opatrení, odporúčaní a usmernení dodávateľa v súvislosti s poskytovaním pracovnej zdravotnej služby. |
9. Požaduje sa zodpovedať za škodu, ktorá preukázateľne vznikla objednávateľovi v priamej súvislosti s nesprávnym postupom pri poskytovaní pracovnej zdravotnej služby. |
10. Požaduje sa predložiť v uzatvorenej obálke označenej heslom "Neotvárať - súťaž Pracovná zdravotná služba", na adresu objednávateľa, v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy: |
10.1 kópiu platného oprávnenia na výkon pracovnej zdravotnej služby vydaného Úradom verejného zdravotníctva Slovenskej republiky, |
10.2 zoznam poskytovaných služieb, ktorým dodávateľ preukazuje, že za predchádzajúce obdobie - minimálne 24 mesiacov nepretržite pravidelne vykonával službu k preukázateľnej spokojnosti odberateľa (objednávateľ požaduje zoznam podpísať štatutárnym orgánom dodávateľa alebo ním splnomocneným zástupcom), |
(za predchádzajúce 2 roky sa pre účely tejto zákazky považujú 2 roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom pred dňom lehoty na predkladanie ponúk) |
10.3 zoznam osôb zodpovedných za poskytnutie služby, ktorým dodávateľ preukazuje splnenie minimálnych požiadaviek kladených na odborníkov prac. zdrav. služby uvedených v § 7 vyhlášky č. 208/2014 (objednávateľ požaduje zoznam podpísať štatutárnym orgánom dodávateľa alebo ním splnomocneným zástupcom), |
(zoznam osôb podľa predchádzajúceho bodu musí obsahovať meno a priezvisko príslušného odborníka, zoznam/opis odbornej praxe - pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ), |
10.4 kópiu platného dokladu o najvyššom dosiahnutom stupni vzdelania každej osoby uvedenej v zozname podľa bodu 10.3 (dodávateľ uvedeným preukazuje splnenie minimálnych požiadaviek kladených na odborníkov pracovnej zdravotnej služby), |
10.5 zoznam zmlúv o plnení s osobami uvedenými v zozname podľa bodu 10.3, ktorým dodávateľ preukazuje právny vzťah k týmto osobám (objednávateľ požaduje zoznam podpísať štatutárnym orgánom dodávateľa alebo ním splnomocneným zástupcom), |
10.6 v zmysle bodu 9, požaduje sa predložiť Zmluvu o poistení za škodu, výška poistenia 200 000,00 €, |
10.7 požaduje sa predložiť rozpis cien za preventívnu prehliadku za 1 zamestnanca a vstupnú prehliadku za 1 zamestnanca. |
11. Miesto výkonu preventívnych lekárskych prehliadok požadujeme v mestskej časti Bratislava – Ružinov. |
12. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v časti osobitných požiadaviek na plnenie v rámci realizačného projektu sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
13. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 31.12.2017 alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Vyčerpaním finančného limitu sa rozumie aj stav, kedy rozdiel finančného limitu zmluvy a celkovej ceny už zrealizovaných objednávok podľa tejto zmluvy neumožňuje objednávateľovi vystaviť objednávku v zmysle zmluvy. |
14. Ceny musia byť uvedené vrátane všetkých vedľajších nákladov. |
15. Objednávateľ požaduje predložiť podrobnú kalkuláciu jednotlivých položiek do 5 pracovných dní od nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy, v rozdelení jednotková cena pre danú položku v eur bez DPH a v eur s DPH. |
16. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Uvedené maximálne množstvá nie sú záväzné a slúžia len pre účely vyhodnotenia EKS. Skutočný odber jednotlivých služieb bude objednávaný na základe skutočných potrieb objednávateľa, nakoľko nie je možné určiť presný počet zamestnancov počas celého obdobia trvania zmluvy. |
Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
24.12.2016 07:00 — 31.12.2017 23:59
1,00 Celý predmet zákazky
5 999,99
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2016 10:07
12.12.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.12.2016 10:59 - Vstupná ponuka | 5 520,00 | € | Cena s DPH |
12.12.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 520,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: