36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
36547654
BEGA, s.r.o.
PD, Lehota, 95136, SVK
Kancelársky nábytok
nábytok, stôl, stolička, kontajner, polica, skriňa, konferenčný stolík, stolík
Tovar, Služba
1. Kancelársky nábytok
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky nábytok |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky stôl atyp. 1400 x 1700 x 750 x 740 mm - atypický stôl rohový, typ "L"- pravý s vnútorným i vonkajšími oblúkmi (viď Príloha č. 1a, 1b, 1c), hrúbka prac. dosky 25 mm + ABS, čelná stena 300 mm (max. 20 mm od hrany) | ks | 1 | ||
Kancelársky stôl dlhý 1800 x 750 x 740 mm (š/h/v) - zaoblené hrany v 2 rohoch (viď Príloha č. 2), hrúbka prac. dosky 25 mm +ABS, čelná stena 300 mm (max 20mm od hrany) | ks | 2 | ||
Kancelárska stolička - otočná, látkový poťah, s nastaviteľnou výškou, ergonomická, šírka min. 60 cm, výška operadla min. 65 cm, s opierkami rúk | ks | 3 | ||
Kontajner 400 x 500 x 605 mm (š/h/v) - 4-zásuvkový, kolieskový, hrúbka vrchnej dosky 20 mm, uzamykateľný, centrálny zámok | ks | 3 | ||
Polica na stenu - závesná 1200 x 300 x 350 mm - vertikálne predelená na 3 časti, stredná časť horizontálne predelená na 2 časti | ks | 3 | ||
Skriňa šatníková - 800 x 550 x 1800 mm (š/h/v) - vešiaková, v hornej časti polica | ks | 2 | ||
Skrinka dverová policová 800 x 720 x 400 mm š/v/h) - uzamykateľná | ks | 4 | ||
Skrinka otvorená policová 800 x 1140 x 400 mm (š/v/h) | ks | 4 | ||
Skrinka dverová policová 800 x 1140 x 400 mm (š/v/h) | ks | 2 | ||
Konferenčný stolík - 700 x 450 x 500 mm (š/h/v) – zaoblené hrany | ks | 1 | ||
Konferenčná stolička - tempo kandela Jeff New, resp., ekvivalent, farba modrá | ks | 6 | ||
Stolík – 600 x 640 x 550 mm (š/h/v) - 3 strany uzavreté, predná otvorená, predelená policou | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kancelársky nábytok: | farba buk, madlá zvislé, strieborné |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, tak aby objednávateľ mohol vykonať pred prevzatím tovaru jeho prehliadku. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar nový, kompatibilný, kompletný, v požadovanom množstve, funkčný a bez vád a nedorobkov v opačnom prípade nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. |
Dodávateľ je povinný pripraviť a predložiť na schválenie zodpovednému zástupcovi objednávateľa preberací protokol po vykonaní všetkých požadovaných úkonov súvisiacich s riadnym dodaním a prevzatím predmetu zákazky. Preberací protokol podpíšu zodpovední zamestnanci za dodávateľa a objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať (elektronicky) objednávateľovi položkový rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky platných počas doby trvania tejto zmluvy vrátane prospektov (vyobrazenie, katalóg tovaru a vzorky materiálu) na požiadanie podľa dohody s objednávateľom. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení (elektronicky) objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. |
Súčasťou položkového aktualizovaného rozpočtu a faktúry dodávateľa bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS, s ktorým obstarávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
Žiadame, aby celý predmet zákazky bol v prevedení jednotného vzhľadu. |
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a najneskôr pri odovzdaní a prevzatí tovaru uviesť tel. č. a názov subjektu pre uplatnenie reklamácií. |
Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 7 dní odo dňa jej doručenia. |
Zákazka bude spolufinancovaná zo zdrojov Európskych štrukturálnych a investičných fondov. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s Dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po úplnom dodaní tovaru, súčasťou faktúry bude dodací list. |
Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
K dolnej stanici, 7282/20A, 91101 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
23.12.2016 08:00
32,00 ks
3 690,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.12.2016 08:53
12.12.2016 09:00
12.12.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.12.2016 13:51 - Vstupná ponuka | 3 684,00 | € | Cena s DPH |
05.12.2016 13:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 684,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: