00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
46378979
Messer Medical Home Care Slovakia, s. r. o.
Piešťanská 12, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Anestéziologický prístroj
anestéziologický prístroj s monitorom vitálnych funkcií
Tovar, Služba
1. Anestéziologický prístroj
|
|
---|---|
Funkcia |
Anestéziologický prístroj určený pre podávanie inhalačných anestetík. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Veľkosť ventilačnej obrazovky | cm | 35 | ||
Monitor vitálnych funkcií s prehľadnou a dobre viditeľnou farebnou obrazovkou veľkosti | cm | 35 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Anestéziologický prístroj pozostávajúci | anestéziologický prístroj, ventilačná jednotka - ventilátor UPV a monitor vitálnych funkcií |
Anestéziologický prístroj | nový, nepoužívaný, nerepasovaný |
Napájanie zo siete alebo záložného zdroja: | integrovaný záložný zdroj elektrickej energie (batéria) pre prípad výpadku elektrického prúdu (napájanie 220 – 240 V, 2A alebo z akumulátora /do 90 min./) |
Autoklávovateľný (parou sterilizovateľný) integrovaný anestéziologický okruh | integrovaný v prístroji bez viditeľných prepojovacích hadíc a káblov, ochrana voči poškodeniu a rozpojeniu |
Možnosť nastavenia dychovej frekvencie | min. 4 - 100 dychov |
Ventilátor | umožňujúci bezproblémovú ventiláciu malých detí, vrátane dojčiat |
Dychový objem v minimálnom rozsahu | 20 - 1 500 ml |
Škálovanie | 1 ml pri objeme 20 – 50 ml |
Škálovanie | po 5 ml pri objeme 50 - 100 ml |
Škálovanie | po 10 ml pri objeme nad 100 ml |
Analyzátor plynov | O2, AA, N2O, CO2 |
Presné dávkovanie plynov | aj pri nízkych prietokoch (low -flow a minimal - flow anestéza) |
Riadiaca časť dýchacieho okruhu | vyhrievaná |
Umelá pľúcna ventilácia s možnosťou | objemovo aj tlakovo riadenej ventilácie, s možnosťou SIMV a tlakovej podpory PS s PEEP |
Pokročilé možnosti ventilácie vrátane | synchronizovanej PCV-VG s tlakovou podporou, CPAP + PSV |
Monitoring | ventilačných parametrov |
Kompletný monitoring | spirometrie (VT insp/exsp, MV insp/exsp, PEEP, P peak, P plat, compliance a rezistencia...), slučky pľúcnej mechaniky |
Prístroj napájaný | z centrálneho rozvodu plynov, alebo zo záložných 10 l fliaš, integrovaný stojan na 10l fľaše s medicinálnymi plynmi, redukčné ventily medicínskych plynov (O₂, N₂O, vzduch) |
Ovládanie | ľahko naučiteľné |
Inteligentné testovanie | s možnosťou uloženia užívateľom nastavených parametrov pri monitorovaní vitálnych funkcií |
Vizualizácia spotreby plynov | na obrazovke prístroja v graf. a číselnej podobe s možnosťou sumárneho sčítavania od posledného vynulovania, ako aj po každom op. výkone vrátane parametra spotreby anestetika pacientom uvedené v ml |
Klasické odparovače/dávkovače | na sevofluran |
Druhý odparovač/dávkovač | na desfluran |
O2 Bypass | |
Pohlcovač CO₂ | rýchlo a jednoducho vymeniteľný počas výkonu anestézie |
Umiestnenie prístroja | na mobilnom podvozku s centrálnou brzdou |
Zabudovaný odsávací systém | na odstraňovanie odpadových anestetických plynov s možnosťou ich odvádzania mimo operačnej sály alebo do centrálneho odsávania |
Odsávačka biologického materiálu | zabudovaná |
Odkladacie priestory | pre ventilačné príslušenstvo (filtre, masky...) |
Jednoduché čistenie povrchov a komponentov anestéziologického okruhu | |
Modulárny monitor vitálnych funkcii | s možnosťou budúceho rozširovania o ďalšie moduly |
Monitorované parametre | EKG, SpO2, TT, BIS alebo entropia, modul svalovej relaxácie |
Kompletné príslušenstvo | na bezproblémové a okamžité použitie prístroja |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
3. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja |
4. Odovzdanie kompletnej užívateľskej dokumentácie |
5. Zaškolenie zdravotníckého personálu užívateľa na obsluhu dodaného prístroja |
6. Návod na obsluhu v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku |
7. Záručný servis |
8. Vzhľadom k tomu, že Tovar bude financovaný z viazaných finančných prostriedkov z rozpočtovej kapitoly Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky (ďalej len „MZ SR“) účelovo schválených pre Objednávateľa na ich čerpanie na nákup Tovaru najneskôr do 31.12.2016 |
pokračovanie 8: zmluvné strany sa dohodli, že táto Zmluva zanikne na základe tejto tzv. rozväzovacej doložky bez potreby dodatočného osobitného úkonu (samostatnej dohody o zániku Zmluvy, výpovede zo Zmluvy alebo odstúpenia od Zmluvy) ku dňu 28.12.2016, ak: |
8.1 MZ SR neakceptuje proces verejného obstarávania Tovaru; alebo |
8.2 MZ SR nepoukáže schválené finančné prostriedky účelovo určené na platbu za Tovar v plnej výške dohodnutej Ceny priamo na účet Objednávateľa najneskôr do 28.12.2016; alebo |
8.3 Dodávateľ nedodá Tovar s faktúrou Objednávateľovi najneskôr do 28.12.2016 |
9. Dodávateľ vyhlasuje, že si je vedomý aj týchto osobitných podmienok Zmluvy a bezvýhradne s nimi súhlasí. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že kedykoľvek po uzavretí Zmluvy strpí výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru Objednávateľovi, a to zo strany MZ SR a poskytne mu riadne a včas potrebnú súčinnosť. |
11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
12. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa Vyhlásenie o zhode a doplňujúce podklady k nemu, certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov. |
13. V prípade ak dodávateľ predkladá Vyhlásenie o zhode, v ktorom sa odvoláva na iné doplňujúce dokumenty, ktoré sú podkladom na jeho vydanie, musia byť tieto doplňujúce dokumenty súčasťou predloženého Vyhlásenie o zhode a dodávateľ ich predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa. |
14. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa certifikát - osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy, vydaný výrobcom ponúkaného prístroja. |
15. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa potvrdenie výrobcu, že dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zmluvy. |
16. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa podrobný technický opis s údajmi deklarujúcimi technicko - medicínske parametre ponúkaného tovaru, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia tovaru. |
17. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy. |
18. Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2, 4, 5 v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c), d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) dodávateľ predloží ako originál alebo úradne overenú kópiu. |
19. Objednávateľ požaduje predloženie dokladov v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku. Postačuje kópia požadovaných dokladov, okrem dokladov podľa bodu 18. |
20. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Opravy v rámci záručného servisu | Nástup dodávateľa na opravu najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy kupujúcim |
Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak nie je potrebný náhradný diel z dovozu | Dodávateľ odstráni poruchu v čo najkratšom čase, najneskôr do 48 hodín od nástupu na opravu poruchy |
Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak je potrebný náhradný diel z dovozu | Do 48 hodín od dodania náhradného dielu, najneskôr do 10 prac. dní od nástupu na opravu |
Opravy v rámci záručného servisu | Dni pracovného voľna, pokoja a štátom uznané sviatky sa do lehôt nezapočítavajú |
Záručná doba | 24 mesiacov |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Monitor vitálnych funkcií s prehľadnou a dobre viditeľnou farebnou obrazovkou veľkosti | cm | 35 | ||
Navrhnutá hodnota | Monitor vitálnych funkcií s prehľadnou a dobre viditeľnou farebnou obrazovkou veľkosti | cm | 25 |
diskriminačný parameter
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Riadiaca časť dýchacieho okruhu | vyhrievaná |
Navrhnutá hodnota | Pacientská časť dýchacieho okruhu | aktívne, elektricky vyhrievaná |
Nedostatočne špecifikovaná požiadavka
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Vizualizácia spotreby plynov | na obrazovke prístroja v graf. a číselnej podobe s možnosťou sumárneho sčítavania od posledného vynulovania, ako aj po každom op. výkone vrátane parametra spotreby anestetika pacientom uvedené v ml |
Navrhnutá hodnota | Vizualizácia spotreby plynov | na prístroji v číselnej podobe pre jednotlivé plyny |
Diskriminačná požiadavka
Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12.12.2016 08:00 — 28.12.2016 14:00
2,00 ks
67 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2016 08:46
08.12.2016 11:00
08.12.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.12.2016 08:30 - Vstupná ponuka | 67 200,00 | € | Cena s DPH |
08.12.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 66 762,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: