37936859
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK
41751477
Martin Gall - MG COMP
Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK
Osobné počítače s príslušenstvom
počítačová zostava
Tovar, Služba
1. Osobné počítače s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie počítačov vrátane príslušenstva na výkon štátnej služby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Počítač HP Pro 280 G2 MicroTower | ks | 16 | ||
2. LED Monitor IPS LG 21.5" 22MP48D | ks | 16 | ||
3. Microsoft Office pre podnikateľov 2016 Slovak Medialess | ks | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Minimálne požadované technické požiadavky na kvalitu pre položky č. 1 - 3: | |
Procesor | Intel®Core™i3-6100 Procesor (3M Cache, 3.70 GHz) |
Operačná pamäť | 4GB RAM DDR4 - 2133 MHz |
Pevný disk | 500GB 7200 rpm |
Grafická karta | Intel HD Graphics 530 |
Operačný systém | Microsoft Windows 10 Pro 64-bit |
Pripojenia a rozšírenia | USB 2.0 a 3.0, VGA D-SUB, DVI, LAN 10/100/1000 |
Optická mechanika | DVD+-RW |
Klávesnica a myš | USB, Klávesnica SK, Myš Optická |
Monitor | 21,5", 1920x1080, LCD LED, IPS, VGA, DVI, 5ms, 75Hz |
Kancelársky balík | MS Office pre podnikateľov 2016 Slovak Medialess |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje nový tovar (nie repasovaný alebo inak renovovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (návod na obsluhu, záručný list, atď.) v slovenskom jazyku. |
3. Klávesnicu a myš požadujeme objednávateľ dodať novú, od výrobcu rovnakej značky ako počítač, s ktorým musia tvoriť jedno ucelené balenie zapečatené ochrannými prvkami výrobcu (krabica/obal prelepený originálnou ochrannou páskou, neporušený ochranný prvok na tele výrobku). |
4. Zostava nemôže byť vyskladaná dodávateľom, musí sa jednať o značkovú zostavu. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5. Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy dokumenty s uvedením obchodnej značky a typu, presnú špecifikáciu konfigurácie jednotlivých zariadení vrátane technickej špecifikácie tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom s uvedením jednotkových cien položiek. |
6. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 5 a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov (2 pracovné dni), objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
7. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
8. Objednávateľ požaduje záruku na tovar min. 24 mesiacov, ak nie je uvedené inak. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami vrátane bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne nepoužívané náhradné diely) počas záručnej doby-v cene zákazky. |
9. Nástup technika v sídle objednávateľa - do 24 hod. od nahlásenia poruchy na emailovú adresu dodávateľa. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
10. Dodávateľ oznámi kontaktnej osobe objednávateľa najmenej 1 deň vopred spôsob a termín dodania tovaru na miesto plnenia. |
11. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska (2. Časť Obchodných podmienok ET). |
12. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
13. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a technickej špecifikácii, ktorá je požadovaná ako minimálny štandard. |
14. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový s rovnakými parametrami. |
15. Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy. Objednávateľ požaduje uviesť číslo zmluvy na dodací list a faktúru. |
16. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre každú oblasť objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia podľa usmernenia objednávateľa a v súlade s Čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
17. V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi, ktoré však musia dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako pôvodne navrhované. |
Jesenná 14, 080 05 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12.12.2016 07:00 — 23.12.2016 15:00
1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie
12 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2016 14:42
07.12.2016 11:00
07.12.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.12.2016 08:50 - Vstupná ponuka | 12 000,00 | € | Cena s DPH |
07.12.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 992,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: