00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
31331131
Štatistické a evidenčné vydavateľstvo tlačív, a.s.
Plynárenská 6, Bratislava, 82109, SVK
Tlačivá ,kancelárske potreby.
tlačivá pre zabezpečenie prevádzky zdravotníckeho zariadenia,spotrebný material
Tovar, Služba
1. Tlačivá ,kancelárske potreby.
|
|
---|---|
Funkcia |
- tlačivá pre zabezpečenie prevádzky zdravotníckeho zariadenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. 70x110, Vrecko, Bezdrevný ofsetový/100ks/ | bal | 10 | ||
2.Objednávka liekov (zdravotníckych pomôcok), samopriepis | blok | 300 | ||
3. Špendlíky farebné aranžérske pripináčiky s farebnou hlavičkou; 36 ks v balení | bal | 30 | ||
4. Podpisová kniha s okienkom formátu A4 | ks | 10 | ||
5. Priepustka z budovy | blok | 200 | ||
6. Dovolenka | blok | 200 | ||
7. Objednávka transfúzneho lieku | blok | 40 | ||
8.Výpis z lekárskeho predpisu, formát tlačiva A6 | blok | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2.Blok, formát A5, papier samoprepis, rozsah 100 listov /25x4/, gramáž papiera 50g, tlač vnútro 2+0 a 1+0 - 1., 2. a 4. list balck U + Magenta - 3. list Magenta U, tlač obal 1+1 - black U, gramáž obalu 120gramov a farba signaset modrý, väzba V2 v hlave | áno |
3. Počet kusov balení | 36 ks |
4. materiál | PVC |
4. Harmonikový chrbát | áno |
5. A 7, Blok, Bezdrevný ofsetový,rozsah 100 ,spracovanie Lepené v chrbte | áno |
6.Formát tlačiva A6,bezdrevný ofsetový, lepené v chrbte | áno |
7. Formát tlačiva A5, bezdrevný ofsetový,rozsah 100 /50x2,väzba V2 v chrbte | áno |
8. Papier Bezdrevný ofsetový, rozsah 100,lepené v päte | áno |
8.Predaj týchto tlačív podlieha vyhláške MZ SR z 10.2.2012, ktorá ustanovuje podrobnosti o vyhotovení tlačív a podrobnosti o evidencii ich výdaja/predaja. Tieto tlačivá môžu byť distribuované len pre lekárov, na základe uvedenia ich čísla OP a kódu PZS. | áno |
Názov |
1. Požaduje sa dodanie tovaru: |
- na dohodnuté miesto plnenia (chdba, sklad) a zodpovednej osobe objednávateľa |
- v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
- v čase od 8:00 hod do 12:00 hod., |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH, |
2. Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala: |
- dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, |
- poistenie prepravy, clo, poistné a balenie. |
3. Dodávateľ je povinný tovar náležite zabaliť, aby nedošlo k jeho poškodeniu alebo k zničeniu a zabezpečiť jeho ochranu až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom. |
4. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny) |
- údajov, týkajúcich sa tovaru (napr. katalógový kód, zmena názvu tovaru a pod.), |
5. Požaduje sa, písomne oznámiť objednávateľovi bez zbytočného odkladu všetky zmeny týkajúce sa najmä jeho identifikačných a kontaktných údajov uvedených v zmluve, predmetu činnosti, vstupu do likvidácie resp. začatia konania podľa Zákona o konkurze a reštrukturalizácii. |
6. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH |
zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou a tovarom. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Dodávateľ vystaví faktúru so splatnosťou 60 kalendárnych dní. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu EKS spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,, nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou |
podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
19.12.2016 08:00 — 21.12.2016 14:00
890,00 blok-ks
1 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2016 14:08
07.12.2016 14:00
07.12.2016 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.12.2016 10:59 - Vstupná ponuka | 1 500,00 | € | Cena bez DPH |
07.12.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 705,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: