Z201644846
OF-106909
zrušená
738298
Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce
Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK
Servis, údržba a opravy osobných motorových vozidiel
Servis, údržba a opravy osobných motorových vozidiel
Služba, Tovar
1. Servis, údržba a opravy osobných motorových vozidiel
|
|
---|---|
Funkcia |
Pravidelné servisné prehliadky motorových vozidiel, opravy nefunkčných častí motorových vozidiel a údržba motorových vozidiel v servise. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Seat Alhambra; druh paliva - diesel, zdvihový objem - 1 896; rok výroby 1999; stav tachomera 249 457 km | ks | 1 | ||
Seat Cordoba Vario; druh paliva - benzín, zdvihový objem - 1 390; rok výroby 1996; stav tachomera 243 848 km | ks | 1 | ||
Seat Inca; druh paliva - benzín, zdvihový objem - 1 390; rok výroby 1999; stav tachomera 140 997 km | ks | 1 | ||
Seat Inca; druh paliva - benzín, zdvihový objem - 1 390; rok výroby 1999; stav tachomera 168 610 km | ks | 1 | ||
Mercedes Benz Sprinter CHL; druh paliva - diesel, zdvihový objem - 2 148; rok výroby 2007; stav tachomera 637 755 km | ks | 1 | ||
Peugeot Boxer; druh paliva - diesel, zdvihový objem - 2 198; rok výroby 2012; stav tachomera 65 222 km | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Sídlo organizačnej súčasti verejného obstarávateľa | Rimavská Sobota |
2. Jednotlivé úkony budú realizované na základe objednávky vystavenej verejným obstarávateľom s uvedenými termínmi: | |
- servisné prehliadky v zmysle servisnej knižky a drobné opravy – do 8 hod. | |
- malé opravy (výmena tlmičov, čapov, brzdových systémov a pod.) - do 48 hod. | |
- stredné opravy (poruchy elektroinštalácie väčšieho rozsahu, výmena tesnení na motorových skupinách a pod.) - do 3 dní, v prípade dostupnosti náhradných dielov na sklade alebo importéra - do 48 hod. | |
- oprava havarovaného vozidla – podľa rozsahu spôsobenej škody - max do 30 dní. | |
- reklamačné a garančné opravy – do 48 hodín. | |
Odtiahnutie vozidla do servisnej dielne | áno |
Názov |
Požaduje sa uzatvorenie "Zmluvy o poskytovaní služieb" (ďalej len "zmluva") na dobu určitú 12 mesiacov odo 1.1.2017 do 31.12.2017, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Po prevzatí vozidla, dodávateľ predbežne ocení celkovú službu vrátane náhradných dielov na základe odhadovaného množstva normohodín v súlade s „Flat Rate“ Manuálom, čiže súpisom normohodín za jednotlivé pracovné úkony určené výrobcom pre autorizované servisy vozidiel a cenníkom originálnych náhradných dielov. |
Predbežné ocenenie služby poskytne objednávateľovi písomne e-mailom alebo elektronicky prostredníctvom iného vhodného elektronického komunikačného kanálu dodávateľa do 2 pracovných hodín od prevzatia vozidla. |
Dodávateľ predbežné ocenenie odsúhlasí písomne e-mailom alebo elektronicky prostredníctvom iného vhodného elektronického komunikačného kanálu dodávateľa s určenou kontaktnou osobou objednávateľa vždy pred začatím vykonávania servisu alebo opravy vozidla. |
V prípade ak dodávateľ zistí počas vykonávania opravy potrebu výmeny aj iných častí, ktoré neboli predbežne nacenené a odsúhlasené je dodávateľ povinný každý cenový rozdiel si vopred nechať odsúhlasiť písomne /e-mailom/ od objednávateľa. |
Ak dôjde k poškodeniu vozidla, pri ktorom bude poistné plnenie, dodávateľ začne s vykonávaním opravy až po vykonaní odhadu škody poisťovňou, u ktorej je vozidlo poistené alebo po obdržaní písomného vyjadrenia objednávateľa k takejto udalosti. |
Po prevzatí vozidla, dodávateľ predbežne ocení servis, na základe odhadovaného množstva normohodín mechanických, elektrikárskych, klampiarskych a lakovacích prác a na základe odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu. |
Objednávateľ pri preberaní servisovaného alebo opravovaného vozidla potvrdí protokol o poskytnutí služby, v ktorom bude uvedené skutočne vykonané množstvo normohodín, maximálne však v súlade s "Flat Rate" Manuálom, čiže súpisom normohodín za jednotlivé pracovné úkony určené výrobcom pre autorizované servisy vozidiel a skutočne použité množstvá súvisiacich náhradných dielov. |
Dodávateľ bude oprávnený vystaviť faktúru na základe objednávateľom potvrdeného protokolu o poskytnutí služby. Faktúra musí obsahovať okrem zákonom stanovených údajov aj stav odometra v dobe vykonávania servisu a údaje o použitých náhradných dieloch. Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi doporučenou poštou na adresu jeho sídla. |
Lehota splatnosti jednotlivých vecne a formálne správne vyhotovených a doručených faktúr dodávateľom objednávateľovi bude 30 dní od jej doručenia objednávateľom. |
Pre účely fakturácie normohodín za výkon servisu alebo opravy vozidla podľa tejto zmluvy sa jednotková cena bez DPH za jednu normohodinu servisu alebo opravy vozidla stanovuje podľa nasledovného vzorca: (Vcs – (Pchnh/Cphz x Vcs))/ Ppnh |
V prípade rôznych cien normohodín je dodávateľ povinný predložiť do 3 pracovných dní rozpis cien normohodín bez DPH /napr. mechanické práce (MP), opravy elektrického systému (OLS), lakovacie práce (LP), klampiarske práce (KP)/ v súlade s vysúťaženou normohodinou (Vsnh) bez DPH. Vzorec = Vsnp = (MP + OLS + LP + KP)/ 4. |
Vcs = Vysúťažená celková suma zákazky, ktorá je výsledkom elektronického kontraktačného systému a ktorej hodnota je uvedená v tejto zmluve v časti „Zmluvná cena“ bez DPH |
Pchnh = Predpokladaná celková hodnota náhradných dielov, ktorú určil objednávateľ pred uskutočnením obstarávania a ktorá je súčasťou Cphz. Pre účely tejto zmluvy je Pchnh = 5 180,-€ s bez DPH |
Cphz = Celková predpokladaná hodnota zákazky, ktorú určil objednávateľ pred uskutočnením obstarávania a ktorá pozostáva zo súčtu Pchnh a predpokladanej hodnoty normohodín za výkon servisu a opráv. Pre účely tejto zmluvy je Cphz = 8 000,- € bez DPH |
Ppnh = Predpokladaný počet normohodín počas platnosti zmluvy, ktorý určil objednávateľ pred uskutočnením obstarávania podľa doterajších svojich poznatkov a skúseností z predchádzajúcich rokov. Pre účely tejto zmluvy je Ppnh = 100 normohodín. |
Cena originálnych náhradných dielov pre účely fakturácie podľa tejto zmluvy bude stanovená cenníkom originálnych náhradných dielov od výrobcu znížená v každej položke o zľavu, ktorej výška v percentách bude vypočítaná na základe nasledujúceho vzorca: 100 – (100/Cphz x Vcs) /Cphz a Vcs je suma bez bez DPH/. |
Cena neoriginálnych náhradných dielov pre účely fakturácie podľa tejto zmluvy bude stanovená v každej položke maximálne vo výške 80 % z ceny originálnych náhradných dielov výrobcu po odpočítaní percentuálnej zľavy podľa vyššie uvádzaného vzorca. |
V prípade, ak sa preukáže po uzatvorení tejto zmluvy, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej aj „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné služby ako je uvedené v tejto zmluve a poskytovateľ takejto služby aj reálne za takúto nižšiu cenu služby už poskytol alebo stále poskytuje, ktorá je nižšia o viac ako 5 % ako cena dodávateľa podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takúto službu objednanú po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa uvedenej v článku „Predmet zmluvy“ alebo v článku „Zmluvné podmienky“ alebo v článku „Zmluvná cena“ sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa ďalej bude považovať aj prípad, kedy objednávateľ neuhradí faktúru ani v lehote 60 dní odo dňa splatnosti faktúry. |
Objednávateľ vyžaduje používanie originálnych náhradných dielov. O schválenie použitia každého alternatívneho náhradného dielu musí dodávateľ písomne požiadať a objednávateľ mu to musí písomne schváliť. Pod pojmom originálne náhradné diely objednávateľ rozumie náhradné diely, ktoré sú distribuované priamo z výrobného závodu prostredníctvom autorizovaného importéra vozidla. |
Na požiadanie musí dodávateľ preukázať nákup originálnych náhradných dielov od autorizovaného dodávateľa. Časový rozdiel medzi nákupom príslušného originálneho náhradného dielu dodávateľom a vystavenou faktúrou za opravu alebo servis vozidla, kde bol príslušný originálny náhradný diel použitý, nesmie byť viac ako 60 dní. |
Objednávateľ vyžaduje dodržiavanie noriem a časov na vykonávanie opráv a servisu, ktoré predpisuje „Flat Rate“ Manuál, čiže súpis normohodín za jednotlivé pracovné úkony určené výrobcom pre autorizované servisy vozidiel. Použitie vecí a prekročenie časov nad rámec noriem určených výrobcom nebudú zo strany objednávateľa akceptované. |
Objednávateľ alebo ním poverená osoba si vyhradzuje právo kedykoľvek prísť do prevádzky servisu dodávateľa na vykonanie kontroly stavu vozidla a kontroly namontovaných dielov. Dodávateľ musí strpieť kontrolu aj v jeho priestoroch počas poskytovania služby uvedenej v predmete tejto zmluvy. |
Objednávateľ nebude akceptovať fakturácie za diagnostiku, skúšobnú jazdu, skladovanie vozidiel, umývanie a príplatky za vykonávanie opravy alebo servisu mimo pracovnej doby. |
Dodávateľ je povinný z dôvodu efektívnosti a hospodárnosti zabezpečiť servis alebo opravu pojazdného vozidla do vzdialenosti maximálne 40 km od prevádzky objednávateľa /Rimavská Sobota/, v ktorej vozidlo prevzal na opravu alebo servis. V prípade prekročenia tejto vzdialenosti je dodávateľ povinný zabezpečiť odťah pojazdeného vozidla na náklady dodávateľa. |
V prípade, ak je potrebné vykonať servis alebo opravu na nepojazdnom vozidle, platí maximálny limit vzdialenosti podľa predchádzajúcej vety a v tomto prípade je dodávateľ oprávnený účtovať si poplatok za odťah vozidla stanovený v tejto zmluve, maximálne v hodnote 24,00 € bez DPH do svojho najbližšieho servisného strediska. |
Názov | Upresnenie |
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že službu poskytuje oprávnený servis: | do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostnenský list |
OO Sabová, priečinok 199, 979 01 Rimavská Sobota, Sabová, Rimavská Sobota, Banskobystrický, Slovenská republika
01.01.2017 08:00 — 31.12.2017 15:00
1,00 kompletné plnenie predmetu zákazky
9 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2016 15:07
07.12.2016 08:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: