36077534
Výskumné centrum Slovenskej spoločnosti pre zahraničnú politiku, n.o.
Staromestská 6/D, Bratislava, 81103, SVK
35961180
MEGA Education, s. r. o.
Na barine 4, Bratislava, 84103, SVK
Organizácia výskumných stáží
stáž, výskumná stáž, organizácia výskumných stáží, služby cestovných kancelárií, ubytovacie služby, podporné a pomocné dopravné služby
Služba
1. Organizácia výskumných stáží
|
|
---|---|
Funkcia |
Organizácia tridsiatich (30) výskumných a vzdelávacích pobytov v dĺžke dvoch týždňov (14 dní) pre vybraných nórskych (NO), slovenských (SK), ukrajinských (UA) expertov, študentov, pohraničníkov a colníkov. |
Jeden pobyt = jeden účastník stáže. Jednotlivé pobyty zahŕňajú ubytovanie, diéty, dopravné náklady po celom území Slovenska, Nórska a Ukrajiny (vlak, autobus, MHD) - každá cesta bude špecificky nastavená podľa výskumnej úlohy účastníka stáže. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Štrnásťdňové výskumné stáže a výmena expertov, študentov, pohraničníkov a colníkov celkom | pobytov | 30 | ||
Z toho: Štrnásťdňová výskumná stáž v Nórsku | pobyt | 4 | ||
Z toho: Štrnásťdňová výskumná stáž na Ukrajine | pobyt | 11 | ||
Z toho: Štrnásťdňová výskumná stáž na Slovensku | pobyt | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Ubytovanie | minimálne penzión 2** |
1.1 Maximálny limit na osobu/noc | podľa stanovených limitov ÚV SR - uvedené v bode 7 a 8 |
2. Diéty | podľa usmernenia a limitov ÚV SR - uvedené v bode 7 a 8 |
3. Doprava | výlučne vlak/autobus, MHD - podľa usmernenia a limitov ÚV SR |
4. Primárne destinácie sú: | Bratislava, Kyjev, Kirkenes |
5. Sekundárne destinácie sú: | Prešov, Košice, Ľvov, Užhorod, Oslo, Tromsoe, prípadne aj iné mestá podľa výskumnej úlohy účastníka stáže |
7. Cestovné náhrady pre slovenských expertov | Všeobecné limity |
7.1 Stravné | Oprávnená celková suma v zmysle platnej legislatívy |
7.2 Ubytovanie v SR | Max. 100 Eur |
7.3 Ubytovanie v Nórsku, na Islande alebo v Lichtenštajsku | Max. 200 Eur |
7.4 Ubytovanie v iných krajinách | Max. 150 Eur |
8. Cestovné náhrady pre zahraničných expertov | Limity pre expertov |
8.1 Ubytovanie v SR v krajských mestách | 120 Eur na osobu a deň |
8.2 Ubytovanie v SR okrem krajských miest | 85 Eur na osobu a deň |
8.3 Príspevok na individuálne stravovanie | Max. 39 Eur na osobu a deň len na území SR; v prípade neúplného dňa pobytu v SR sa použije krátenie rovnakým spôsobom, ako to stanovuje § 16 ods. 4 zákona o cestovných náhradách |
Názov |
Rámcová dohoda sa uzatvára v rámci projektu Zdieľanie know-how pre lepší manažment Schengenskej hranice medzi Slovenskom/Ukrajinou a Nórskom/Ruskom", kód projektu CBC01018, financovaného z Nórskych grantov a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky. |
1. Rámcová dohoda - zabezpečenie poskytovania služieb počas realizácie projektu od decembra 2016 do apríla 2017. |
2. Rámcová dohoda - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy (Objednávky) na plnenie od Objednávateľa - 7 kalendárnych dní. |
3. Presný dátum pobytu a miesto bude vždy upresnené minimálne 7 kalendárnych dní pred pobytom účastníka stáže. |
4. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať Objednávateľovi na mailovú adresu objednávateľa oznámenú Dodávateľovi prostredníctvom elektronického kontraktačného systému: 1. doklad preukazujúci oprávnenie na poskytovanie služby, ktorá je predmetom zmluvy; 2. rozpis celkovej ceny predmetu zmluvy, a to v rozsahu: cena položky bez DPH, sadzba a výška DPH a cena položky s DPH. |
5. Dodávateľovi nevzniká nárok voči Objednávateľovi, aby Objednávateľ zrealizoval Objednávky v celkovom zazmluvnenom finančnom objeme. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje akceptovať, že právo požadovať uzatvorenie Objednávky má len Objednávateľ. |
7. Dodávateľ berie na vedomie, že úhrada predmetu plnenia zmluvy bude realizovaná z finančných prostriedkov Nórskeho finančného mechanizmu a štátneho rozpočtu SR. |
8. Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly (auditu) overovania súvisiaceho s poskytnutými službami a zaväzuje sa, že umožní všetkým kontrolným subjektom oprávneným na výkon kontroly vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením dohody a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Rámcovej dohody a po celú dobu povinnej archivácie dokumentov, určenou v súlade s platnými predpismi SR oprávnenými osobami a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. |
8a. Dodávateľ je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 50 % zo zmluvnej ceny s DPH a Objednávateľ má možnosť uplatnenia náhrady škody, ak neboli dodržané podmienky úplného prístupu k účtovníctvu dodávateľa alebo sa preukáže, že pri získaní zákazky sa dodávateľ dopustil konania, ktoré je označené ako kolúzne správanie, alebo iným nedovoleným spôsobom ovplyvnil výber víťazného uchádzača, a to najmä v prípade ak bude prijímateľ grantu povinný vrátiť poskytnutý projektový grant. |
9. Dodávateľ je povinný pri fakturácii a v každej komunikácii s Objednávateľom používať identifikáciu názvu projektu "Zdieľanie know-how pre lepší manažment Schengenskej hranice medzi Slovenskom/Ukrajinou a Nórskom/Ruskom", kód projektu CBC01018 a zdroj financovania, t.j. Nórske granty a štátny rozpočet SR. |
10. Objednávateľ neposkytuje zálohové platby. |
11. Možnosť fakturácie jednotlivých pobytov na základe protokolu o poskytnutých službách. Pri fakturácii Objednávateľ požaduje predložiť aj zisťovací protokol o poskytnutých službách v súvislosti s celkovým zazmluvneným finančným objemom. |
12. Splatnosť faktúry vystavenej Dodávateľom je 30 dní. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje akceptovať právo Objednávateľa odstúpiť od tejto dohody, ak nastanú podstatné zmeny okolností, za ktorých bola uzavretá, pričom za podstatné zmeny okolností sa považuje: 1. pozastavenie poskytnutia grantu na realizáciu predmetu zmluvy správcom programu; 2. neschválenie verejného obstarávania na základe zistených nedostatkov správcom programu. |
14. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj v prípade podstatného porušenia zmluvy dodávateľom. Ak dodávateľ poruší povinnosť poskytnúť plnenie v súlade s touto zmluvou, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu podľa Článku XIII. bod 13.1 Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"), za každé takéto porušenie. |
15. Pre Rámcovú dohodu platia okrem Osobitných požiadaviek na plnenie aj aktuálne účinné podmienky OPET uvedené v Čl. XVI Osobitné ustanovenia o rámcovej dohode. |
16. Dodávateľ nesmie pri tvorbe ceny prekročiť stanovené maximálne limity cestovných náhrad a nákladov uvedené v bodoch 7. a 8. Technických vlastností v členení na: 7. Cestovné náhrady pre slovenských expertov a 8. Cestovné náhrady pre zahraničných expertov. |
17. Ak poskytovateľ grantu alebo správca programu pre Objednávateľa ako príjemcu grantu zistí neoprávnené výdavky zavinené dodávateľom, dodávateľ je povinný nahradiť Objednávateľovi škodu vo výške neoprávnených výdavkov stanovených poskytovateľom grantu, prípadne správcom programu alebo Objednávateľom. V takom prípade je Dodávateľ povinný nahradiť škodu vo výške neoprávnených výdavkov na účet Objednávateľa do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti Objednávateľa o vrátenie sumy neoprávnených výdavkov. |
18. Neoprávnený výdavok je výdavok poskytnutý za plnenie poskytnuté v rozpore s touto dohodou alebo so všeobecne záväznými právnymi predpismi alebo inými postupmi a pravidlami stanovenými správcom programu, pričom správca programu určí, ktorý výdavok Objednávateľa je neoprávnený výdavok. |
19. Zmluvné strany sú si vedomé skutočnosti, že zmluva, ako aj všetky jej prípadné dodatky, bude zverejnená na webovom sídle správcu programu eeagrants.sk a norwaygrants.sk |
Hlavná 11, 080 01 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
62 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2016 13:24
19.12.2016 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.12.2016 12:35 - Vstupná ponuka | 62 500,00 | € | Cena s DPH |
19.12.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 54 198,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: