36513458
Nemocnica Poprad, a. s.
Banícka 803/28, Poprad, 05845, SVK
45261661
Alkon SV, s.r.o.
Zimná 65, Spišská Nová Ves, 05201, SVK
Oprava objektu zdravotníckeho zariadenia
stavebné práce, elektroinštalácia, zdravotechnika, vzduchotechnika
Stavebná práca, Služba
1. Oprava objektu zdravotníckeho zariadenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Cieľom opravy je vytvoriť nové sociálne zariadenie a šatňové priestory pre zamestnancov. Opravy sa týkajú podláh, stien, výmeny dverí. Opravy vnútorných rozvodov kanalizácie a vodovodu. Dodávka a montáž zariaďovacích predmetov zdravotechniky. Odvetranie sociálnych zariadení. Výmena vnútorných elektrických, kábelových rozvodov a svietidiel. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oprava objektu zdravotnického zariadenia | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stavebné práce | príloha č.1 |
Zdravotnícka inštalácia | príloha č. 2 |
Vzduchotechnika | príloha č. 3 |
Elektroinštalácie | príloha č. 4 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Záruka za vykonané práce je 60 mesiacov. |
Dodávateľ odovzdá objednávateľovi najneskôr k termínu odovzdania a prevzatia diela: osvedčenia o akosti použitých výrobkov a materiálov, osvedčenia a protokoly o vykonaných funkčných skúškach, revízne správy, stavebný denník. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia. |
Dodávateľ môže faktúru vystaviť až po úplnom ukončení prác a po ich písomnom prevzatí (bez vád a nedorobkov) objednávateľom. |
Začiatok prác je stanovený počas odstávky pracoviska a to od 16.12.2016.Ukončenie najneskôr do 16.01.2017 vrátane. |
Ak dodávateľ odovzdá dielo po termíne uvedenom v opisnom formulári, zaplatí dodávateľ objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,01% z ceny zmluvy za každý kalendárny deň omeškania. |
Dodávateľ zaplatí zmluvnú pokutu vo výške 15 EUR za každý deň, ak sa omešká s odstránením zjavných vád a nedorobkov uvedených v preberacom protokole o odovzdaní a prevzatí diela. |
Zaplatením zmluvných pokút nie je dotknuté právo objednávateľa uplatňovať aj náhradu škody v plnej výške spôsobenej dodávateľom. |
Dodávateľ zodpovedá za dodržiavanie zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 124/2006 Z.z o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ako aj súvisiacich právnych predpisov v oblasti bezpečnosti práce. |
Zákazka musí byť vyhotovená na vysokej kvalitatívnej úrovni pri dodržaní parametrov zadania, platných STN noriem, technologických postupov, všeobecne záväzných technických požiadaviek, platných právnych prevádzkových a bezpečnostných predpisov. |
Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonom č. 264/1999 Z.z o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Nakladanie s odpadmi je dodávateľ povinný realizovať v zmysle príslušných právnych predpisov upravujúcich nakladanie s odpadmi, t.j vrátane dokladovania o naložení s odpadom. |
Doklad o uložení odpadu na skládke vzniknutého pri výkone predmetu zákazky musí byť súčasťou preberacieho protokolu - dodacieho listu. |
Náklady na odstránenie odpadu musia byť dodávateľom zohľadnené v ponukovej cene. Prípadné škody - postihy, ktoré by vznikli zanedbaním povinnosti dodávateľa v tejto súvislosti, bude hradiť dodávateľ. |
Dodávateľ počas realizácie zákazky zabezpečí denne čistotu a poriadok na pracovisku. Dodávateľ odstráni na vlastné náklady odpady, ktoré sú výsledkom jeho činnosti pri realizácii zákazky. |
Dodávateľ zodpovedá za ochranu životného prostredia i okolitých priestorov. |
Dodávateľ je povinný predložiť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa na potvrdenie súpis vykonaných prác, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu vady diela oznámi bezodkladne po jej zistení a to písomnou formou. |
Dodávateľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním vád do 3 dní od uplatnenia oprávnenej reklamácie objednávateľa a vady bezplatne odstrániť v čo najkratšom technicky možnom termíne. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy v prípade ak by došlo k porušeniu povinnosti dodávateľa, pri ktorom môže dôjsť k materiálnym škodám alebo k ohrozeniu zdravia, či života alebo k hrubému porušeniu technickej disciplíny dodávateľa pri zhotovení diela. |
Vrátane dopravy, výkladky, nákladky materiálu, odvozu odpadu a všetkých súvisiacich nákladov. |
Dodávateľ vyhlasuje, že v predloženej ponuke za zhotovenie diela (cene) budú zohľadnené aj prípadné riziká a nepredvídané skutočnosti. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť do 3 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy podrobný rozpočet – výkaz výmer, ktorý je súčasťou podkladov (príloha č. 1, 2, 3, 4). Nedodržanie tejto povinnosti dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy. |
V relevantných položkách je potrebné uviesť prípadné konkrétne značky materiálu tak, aby celková suma predloženého rozpočtu bola totožná s cenou, ktorá je výsledkom VO. |
Dodávateľ vyhlasuje, že v prípade dodania ekvivalentu, bude ekvivalent zodpovedať technicky, funkčne, ako aj kvalitatívne. |
Dodávateľ vyhlasuje, že disponuje finančnými, personálnymi a materiálnymi kapacitami a odbornými znalosťami, ktoré sú potrebné na kvalitné zhotovenie diela v termíne stanovenom v opisnom formuláry. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť inému svoju pohľadávku vzniknutú z titulu plnenia podľa tejto zmluvy. |
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia obchodného zákonníka. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
16.12.2016 08:00 — 16.01.2017 16:00
1,00 súbor
102 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2016 08:07
08.12.2016 12:26
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.12.2016 09:41 - Vstupná ponuka | 101 245,00 | € | Cena bez DPH |
08.12.2016 12:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 84 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: