37873181
Základná škola Mlynská 697/7, Stropkov
Mlynská 697/7 , Stropkov , 09101, SVK
35815256
Slovenský plynárenský priemysel, a.s.
Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK
Združená dodávka plynu
zemný plyn, dodávka zemného plynu
Tovar
1. Združená dodávka plynu
|
|
---|---|
Funkcia |
01. Dodávka plynu do Odberného miesta objednávateľa (ďalej len "OM") v množstve, čase, kvalite a za účelom uvedeným v technických špecifikáciách a podľa Osobitných požiadaviek na plnenie. |
02. Preprava plynu, distribúcia plynu, regulované distribučné služby od príslušného PDS, ku ktorej je OM Objednávateľa pripojené a ostatné súvisiace služby (ďalej aj ako „Distribučné služby“). |
03. Prevzatie zodpovednosti za odchýlku za Objednávateľa pre OM Objednávateľa voči zúčtovateľovi odchýlok. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
01 Technické údaje a identifikácia Odberného miesta objednávateľa (ďalej len "OM"): | |
01.1 Číslo OM | 4101458484 |
01.2 POD kód OM | SKSPPDIS000930021446 |
01.3 Adresa OM | Mlynská 697/7, 091 01 Stropkov |
01.4 Charakter odberného miesta | kúrenie, ohrev TUV, varenie |
02 Predpokladané množstvo spotreby plynu za 12 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh | 445830 |
03 Tolerancia spotreby plynu v % z predpokladanej ročnej spotreby | |
03.1 dolná tolerancia spotreby v % | 70 |
03.2 horná tolerancia spotreby v % | 130 |
04. Predpokladané množstvo odberu plynu podľa jednotlivých mesiacov vyjadrené v % z predpokladanej spotreby uvedenej v časti Technické vlastnosti bod 02 | |
04.1 január | 22,30 |
04.2 február | 14,91 |
04.3 marec | 13,22 |
04.4 apríl | 6,35 |
04.5 máj | 2,29 |
04.6 jún | 0,43 |
04.7 júl | 0,14 |
04.8 august | 0,26 |
04.9 september | 1,52 |
04.10 október | 8,70 |
04.11 november | 14,85 |
04.12 december | 15,03 |
05 Pásmová tarifa | maloodber - M4 |
06 Zmluvné obdobie združenej dodávky: | |
06.1 Začiatok plnenia | 1.1.2017 |
06.2 Doba plnenia od začiatku plnenia v mesiacoch | 24 |
Názov |
01. Súčasťou tejto Zmluvy sú Všeobecné zmluvné podmienky (ďalej len "VZP"), ktoré voria súčasť Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodanie elektriny a plynu (ďalej len "OUEP"), ktoré tvoria prílohu č. 1 k VZP OPET . OPET, VZP a OUEP upravujú najmä otázky súvisiace so vznikom tejto Zmluvy na združenú dodávku plynu, nadobudnutím a stratou účinnosti a platnosti tejto Zmluvy, ako aj práva a povinnosti zmluvných strán založených touto Zmluvou. |
02. OPET spolu s VZP a OUEP tvoria prílohu k tejto Zmluve na združenú dodávku plynu. V prípade rozporu medzi touto zmluvou a OPETom, VZP alebo OUEP majú podmienky a požiadavky uvedené v tejto zmluve prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami OPET, VZP alebo OUEP. |
03. Plnenie zmluvy bude zabezpečené v štandardoch kvality podľa Vyhlášky URSO č. 278/2012 Z. z. ktorou sa ustanovujú štandardy kvality uskladňovania plynu, prepravy plynu, distribúcie plynu a dodávky plynu v znení neskorších predpisov.. |
04. Dodávka plynu je považovaná za opakované plnenie a to v mesačných lehotách počas celej doby plnenia zmluvy. |
05. Pre účely tejto zákazky je pojem druh tarify použitý ako označenie integrovanej ceny, ktorý je zvolený odberateľom podľa príslušných odberových pomerov, resp. objemu spotreby plynu a akceptovaný dodávateľom plynu. |
06. OM objednávateľa je pripojené do distribučnej siete príslušného PDS. |
07. Objednávateľ je správcom nehnuteľností, do ktorých sa bude uskutočňovať dodávka plnenia, vrátane objektu v ktorom je umiestnené odberné zariadenie objednávateľa. |
08. Objednávateľ nie je oslobodený od platenia spotrebnej dane. |
09. Zmluva o dodávke plynu s aktuálnym dodávateľom končí ku dňu predchádzajúcemu dňu začatia dodávky uvedenému v časti Technická špecifikácia predmetu zmluvy, bod 06.01 tejto zmluvy. |
10. Cena za Plnenie musí byť stanovená ako celková cena za dodávku plynu s DPH, počas celého zmluvného obdobia, za podmienok uvedených v platných OPET, platných OUEP a v zmysle platnej legislatívy v oblasti plynárenstva. Pre stanovenie ceny za distribučné služby použiť cenník distribúcie príslušného PDS schválený Úradom pre reguláciu sieťových odvetví (URSO) na rok 2017. |
11. Faktúra za opakované dodávky vystavená Dodávateľom je splatná v lehote 14 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
12. Vyúčtovacia faktúra je splatná v lehote 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
13. V prípade odberu plnenia vo výške menej ako dolná tolerancia spotreby (minimálne množstvo plnenia) uvedené v časti Technická špecifikácia predmetu zmluvy bod 03.01 z dôvodov pričitateľných Objednávateľovi, je Dodávateľ oprávnený voči Objednávateľovi vyúčtovať za neodobraté plnenie (rozdiel medzi skutočne odobratým plnením a minimálnym množstvom plnenia) kompenzačný poplatok zodpovedajúci rozdielu ceny za dodávku minimálneho množstva plnenia (vypočítanej pomernou časťou celkovej zmluvnej ceny pre predpokladané množstvo plnenia) a cenou za skutočne odobraté plnenie. |
14. Dodávateľ predloží do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy: |
14.01 Platné Rozhodnutie ÚRSO na predmet podnikania , v rozsahu zodpovedajúcom predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu, podľa platnej legislatívy - platí v prípade ak je táto Zmluva na združenú dodávku plynu uzatvorená bez zmeny dodávateľa plynu. |
14.02 Platnú zmluvu, uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete na celé obdobie plnenia predmetu tejto Zmluvy na združenú dodávku plynu uvedené v časti Technická špecifikácia predmetu zmluvy bod 06 alebo v prípade ak je táto Zmluva na združenú dodávku plynu uzatvorená so zmenou dodávateľa plynu, čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na cit. obdobie s prevádzkovateľom distribučnej siete o prístupe do distribučnej siete, o distribúcií zemného plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárenstve do OM Objednávateľa. |
14.03 Cenník plnenia, podľa ktorého stanovil Cenu plnenia do svojej ponuky, obsahujúci jednotkové ceny za všetky zložky ceny uvedené v čl. V bod 5.2 OUEP. |
15. Dodávateľ poskytne najneskôr 5 pracovných dní pred začiatkom plnenia: |
15.01 - platobné údaje potrebné na úhradu preddavkových platieb na úhradu Ceny za opakované dodanie Plnenia, |
15.02 - webovú adresu na webovom sídle dodávateľa, na ktorej má zverejnené informácie podľa čl. IX OUEP, |
15.03 - poučenie o spôsobe doručovania písomností, |
15.04 - poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na ktorých môže objednávateľ uplatniť reklamáciu podľa čl . XI OUEP, |
15.05 - poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na uplatňovanie dostupných prostriedkov na urovnávanie sporov. |
16. Podstatným porušením zmluvy je aj nesplnenie povinnosti podľa časti Osobitné požiadavky na plnenie body 14.01 až 14.03 |
Mlynská 697/7, Stropkov, Stropkov, Prešovský, Slovenská republika
01.01.2017 06:00 — 01.01.2019 05:59
1,00 celý predmet zákazky
34 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2016 15:12
08.12.2016 15:15
08.12.2016 15:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.12.2016 15:13 - Vstupná ponuka | 33 920,40 | € | Cena s DPH |
08.12.2016 15:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 920,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: