00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
46916105
DF Družstvo, s.r.o.
Gaštanová 1008/27, Bytča, 01401, SVK
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu a jedlých olejov a tukov
zber, odber, odvoz, zneškodnenie, kuchynský odpad, likvidácia, biologicky rozložiteľný odpad, odpady, jedlé oleje a tuky
Služba
1. Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu a jedlých olejov a tukov
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu a jedlých olejov a tukov v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov . |
2. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu a jedlých olejov a tukov vymedzených v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1069/2009 ako všetok potravinový odpad vrátane použitého potravinárskeho oleja, ktorý vzniká v reštauráciách, stravovacích zariadeniach a kuchyniach. |
3. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu - katalógové číslo 20 01 08: biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad a jedlých olejov a tukov: katalógové číslo 20 01 25 - jedlé tuky a oleje. |
4. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu - zvyšky jedla, kosti, šupy z čistenia zeleniny, jedlé oleje, zvyšky ovocia, zeleniny, škrupiny z vajec a iné. |
5. Poskytnutie požadovaného množstva vhodných plastových nádob na odoberané druhy odpadu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Objem kuchynského odpadu s katalógovým číslom 20 01 08 | kilogram | 30 000 | ||
2. Objem jedlých olejov a tukov s katalógovým číslom 20 01 25 | liter | 1 000 | ||
3. Objem nádob poskytnutých dodávateľom služieb | liter | 50 | 60 | |
4. Počet nádob poskytnutých dodávateľom služieb na odpad 20.01.08 | ks | 15 | ||
5. Počet nádob poskytnutých dodávateľom služieb na odpad 20.01.25 | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Odber odpadov z pracovísk objednávateľa | denne v pracovných dňoch podľa dohodnutého časového harmonogramu. |
2. Odber odpadu 20.01.08 zo siedmich objektov objednávateľa | v čase od 12:00 hod. do 15:00 hod. denne z dôvodu, že nie je uskladnený v chladených priestoroch. |
3. Odber odpadu 20.01.25 z troch objektov objednávateľa | v čase od 12:00 hod. do 15:00 hod. v dňoch podľa požiadaviek objednávateľa, najmenej však 1x mesačne. |
4. Dodávateľ služby (odberateľ odpadu) je povinný poskytnúť objednávateľovi vlastné čisté nádoby na odpad 20.01.08 a vymieňať ich denne pri každom odbere (tzn. odoberie naplnené nádoby a poskytne prázdne čisté) | nádoby tesne uzatvárateľné, vyrobené z odolného plastu s plastovým uzáverom s tesnením. |
5. Dodávateľ služby (odberateľ odpadu) je povinný poskytnúť objednávateľovi vlastné čisté nádoby na odpad 20.01.25 a vymieňať ich pri každom odbere (tzn. odoberie naplnené nádoby a poskytne prázdne čisté) | nádoby tesne uzatvárateľné, vyrobené z odolného plastu s plastovým uzáverom s tesnením. |
6. Odpady 20.01.08 a 20.01.25 sa skladajú a odoberajú u pôvodcu | samostatne. |
7. Nádoby na odpad 20.01.25 a 20.01.08 | musia byť farebne odlíšené a označené. |
8. Pre fakturáciu a evidenciu odobratého odpadu bude použitý pomer merných jednotiek | 1 liter odpadu = 1 kilogram odpadu |
9. Za čistotu a poškodenie nádob pri manipulácii a preprave na odpad zodpovedá | dodávateľ (odberateľ odpadu) a na vlastné náklady vymení poškodené nádoby. |
10. Za označenie nádob na odpad v súlade s platnými predpismi zodpovedá | dodávateľ (odberateľ odpadu). |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 15 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
1.2. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne), |
1.3. doklad o oprávnení (registrácii) dodávateľa na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvodenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu, vydaný príslušným orgánom veterinárnej správy, |
1.4. doklad o oprávnení dodávateľa na zber a prepravu vedľajších živočíšnych produktov na ďalšie spracovanie, |
1.5. doklad o rozhodnutí na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie odpadov 20.01.08 a 20.01.25 dodávateľom, |
1.6. doklad o registrácii dodávateľa na príslušnom orgáne štátnej správy odpadového hospodárstva v mieste svojho sídla alebo miesta podnikania v zmysle zák. č. 79/2015 Z. z., |
1.7. spôsob konečného zneškodnenia odpadu 20.01.08 a 20.01.25, |
1.8. ďalšie doklady, ak dodávateľ na niektorú časť predmetu tejto zmluvy využije kapacity inej osoby (jeho subdodávateľa): |
1.8.a) zoznam subdodávateľov, ktorí sa budú podieľať na plnení tejto zmluvy aj s uvedením, ktorú časť zmluvy budú zabezpečovať, |
1.8.b) písomné zmluvy so všetkými subdodávateľmi, ktorí sa budú podieľať na plnení zmluvy, |
1.8.c) doklady preukazujúce, že jednotliví subdodávatelia sú oprávnení zabezpečovať príslušné časti zmluvy. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty : |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotkové ceny sú konečné, zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zmluvy vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, prenájom nádob a ostatných nákladov súvisiacich s plnením zmluvy. |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č.87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok, v ktorých bude uvedený predmet plnenia, množstvo, požadovaný termín a miesto dodania. |
7. Odpad bude pri každom odbere odvážený a hmotnosť bude uvedená na tlačive, kde bude uvedený aj dátum, mená a podpisy osôb poverených objednávateľom a dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu. |
8. V prípade, že dodávateľ počas trvania zmluvy z prevádzkových dôvodov nedokáže odobrať odpad podľa schváleného harmonogramu, je povinný na vlastné náklady zabezpečiť odber odpadov z pracovísk objednávateľa prostredníctvom iného oprávneného zástupcu. |
9. Objednávateľ si vyhradzuje možnosť mimoriadneho odberu odpadu mimo dohodnutého harmonogramu. |
10. Fakturácia za služby bude realizovaná vždy do 10. dňa nasledujúceho mesiaca na základe skutočne odvezeného množstva odpadu v príslušnom mesiaci. Prílohou faktúry musí byť potvrdenie o prevzatí odpadu. |
11. Splatnosť faktúr v zmysly Obchodných podmienok elektronického trhoviska je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
12. Objednávateľ sa nezaväzuje realizovať celý rozsah predmetu zmluvy. Rozsah plnenia bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
13. Dodávateľ zabezpečí odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) z pracovísk objednávateľa nachádzajúcich sa na rôznych miestach v sídle objednávateľa. |
14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
15. Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto zmluvy, pričom táto zmluva zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
16. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Trieda A. Hlinku 1, Štefánikova 67, Dražovská 2, Kraskova 1, Slančíkovej 1, Nábrežie mládeže 1, Nábrežie mládeže 91, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
01.01.2017 07:00 — 31.12.2018 15:00
1,00 súbor
4 910,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2016 11:45
07.12.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.12.2016 15:06 - Vstupná ponuka | 4 908,00 | € | Cena s DPH |
02.12.2016 15:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 908,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: