00332399
Mesto Hanušovce nad Topľou
Mierová 333/3, Hanušovce nad Topľou, 09431, SVK
36211451
FÚRA s.r.o.
SNP 77, Rozhanovce, 04442, SVK
Zber, odvoz a likvidácia tuhého komunálneho odpadu v meste Hanušovce nad Topľou na rok 2017
komunálny odpad, zber, preprava, odvoz, vývoz, cyklus, likvidácia, zberná nádoba, TKO
Služba
1. Zber, odvoz a likvidácia tuhého komunálneho odpadu v meste Hanušovce nad Topľou na rok 2017
|
|
---|---|
Funkcia |
Zber, odvoz a likvidácia tuhého komunálneho odpadu zo 110 - litrových a 1 100 - litrových nádob v kalendárnom roku 2017. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet 110 l nádob | ks | 557 | ||
Počet 1 100 l nádob | ks | 48 | ||
Predpokladaný počet vývozov ročne 110 l nádob | ks / rok | 15 140 | ||
Predpokladaný počet vývozov ročne 1 100 l nádob | ks / rok | 2 272 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odvoz odpadu zo 110 l nádob, cyklus: každý týždeň (cca 42 ks nádob) | celkom za rok 52 odvozov (2184 ks / rok) |
Odvoz odpadu zo 110 l nádob, cyklus: každý 2. týždeň (cca 484 ks nádob) | celkom za rok 26 odvozov (12 584 ks / rok) |
Odvoz odpadu zo 110 l nádob, cyklus: 1x mesačne (cca 31 ks nádob) | celkom za rok 12 odvozov (372 ks / rok) |
Odvoz odpadu z 1 100 l nádob, cyklus: každý týždeň (cca 41 ks nádob) | celkom za rok 52 odvozov (2 132 ks / rok) |
Odvoz odpadu z 1 100 l nádob, cyklus: každý 2. týždeň (cca 4 ks nádob) | celkom za rok 26 odvozov (104 ks / rok) |
Odvoz odpadu z 1 100 l nádob, cyklus: 1x mesačne (cca 3 ks nádob) | celkom za rok 12 odvozov (36 ks / rok) |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy pred plnením predložiť Objednávateľovi v originálnom vyhotovení platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia o registrácii dodávateľa v registri právnických osôb, ktoré ho oprávňuje zmluvu plniť. |
Dodávateľ je do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy pred plnením povinný predložiť Objednávateľovi v originálnom vyhotovení certifikát kvality, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality služby, min. ISO 9 001 a ISO 14 001. |
Požaduje sa predložiť podrobný položkovitý rozpočet s uvedením jednotkových cien do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť Objednávateľovi harmonogram dní, v ktorých bude odvážať z katastrálneho územia mesta komunálny odpad podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
V cene musia byť zahrnuté aj náklady Dodávateľa na dopravu potrebné na uspokojivé poskytnutie služby. |
Služba zahŕňa aj zabezpečenie poriadku po vysypaní nádob. |
Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstraňovať prípadné závady na kontajneroch, znemožňujúce ich riadne užívanie, ktoré objednávateľovi prenajal. |
Dodávateľ je od momentu prevzatia odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu s týmto odpadom. |
Objednávateľ je oprávnený požadovať plnenie v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam, t. j. aj v menšom alebo väčšom rozsahu ako je uvedené v technickej špecifikácii. |
V prípade požiadavky Objednávateľa zvýšiť alebo znížiť plnenie uvedené v technickej špecifikácii, je Objednávateľ povinný písomne predložiť Dodávateľovi takúto požiadavku. |
Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku Objednávateľa na zvýšenie respektíve zníženie rozsahu plnenia. |
V prípade, že dôjde k zvýšeniu alebo zníženiu rozsahu plnenia, peňažné plnenie bude vychádzať z jednotkových cien za položku uvedených v položkovitom rozpočte. |
Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ v jeho mene zabezpečil všetky potrebné hlásenia vyžadované platnou legislatívou SR, resp. doložiť potrebné údaje k vyplneniu hlásení. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečovať a vykonávať všetky služby uvedené v predmete zmluvy včas a riadne, v súlade s platnou legislatívou v odpadovom hospodárstve a touto zmluvou. |
Poskytovateľ je povinný vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, ekologickým, požiarnym a iným závadám, prípadne ku škode na majetku alebo poškodeniu životného prostredia. |
Poskytovateľ je povinný postupovať podľa objednávky, dodržiavať harmonogram zberov a služby vykonávať s náležitou odbornosťou v stanovenom rozsahu a v určených pravidelných intervaloch. |
Ak z objektívnych príčin nebude môcť poskytovateľ dodržať termín zberu, oznámi túto skutočnosť Objednávateľovi a zabezpečí náhradný termín do 48 hodín. |
Poskytovateľ raz mesačne odovzdá Objednávateľovi údaje o množstvách odpadov vyzbieraných na území obce a to zhodnotených alebo zneškodnených odpadov, ktoré podľa Vyhlášky MŽP SR č. 283/2001 Z. z. o vykonaní niektorých ustanovení zákona o odpadoch budú slúžiť pre účely evidencie. |
Poskytovateľ je povinný poskytovať všetky údaje nevyhnutne potrebné pre úhradu zákonného poplatku za uloženie odpadov a to 1x mesačne do 10. dňa nasledujúceho mesiaca. |
Poskytovateľ je povinný predkladať Objednávateľovi doklady preukazujúce spôsob nakladania s odpadom od nasledujúcich držiteľov odpadu až po konečného zhodnocovateľa odpadu za každý ukončený štvrťrok v kalendárnom roku a to do 30 dní nasledujúceho mesiaca. |
V prípade, že poskytovateľ nezabezpečí plnenie predmetu zmluvy včas, v lehotách dohodnutých v zberovom kalendári, je povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z fakturovanej sumy za nezabezpečené služby a to za každý deň omeškania až do splnenia záväzku. |
Zodpovednosť za nakladanie s odpadom prevzatým podľa zmluvy prechádza z Objednávateľa na zhotoviteľa v okamihu prevzatia odpadu. |
Vyzbierané TKO vyvážať na skládku odpadov v Petrovciach - cca do 5 km od miesta plnenia. |
Vzhľadom na svahovitosť terénu v meste požadujeme v zimnom období smetiarske auto s pohonom prednej aj zadnej nápravy. |
Dodávateľ je povinný viesť vlastnú evidenciu počtu vyprázdnených nádob po každom cykle (podklad k fakturácii). |
Poplatky za zneškodnenie (uloženie) TKO a zákonný poplatok uhrádza Objednávateľ na základe vystavenej faktúry spoločnosti prevádzkujúcej skládku TKO. |
Táto zmluva sa uzatvára na 12 mesiacov od 1.1.2017 do 31.12.2017. |
Názov | Upresnenie |
Predmet zákazky | bude nacenený podľa podrobného položkového rozpočtu. |
Spôsob fakturácie | raz mesačne, na základe počtu vyprázdnených zberných nádob TKO. |
Splatnosť faktúr | 30 dní. |
Obsah faktúr | zákonné náležitosti, špecifikácia poskytnutých služieb podľa položkového rozpočtu a súhrn. |
Cena za odvezenú mernú jednotku odpadu | zahŕňa všetky náklady spojené s dovozom, vrátane manipulačných poplatkov. |
Poplatky za zber a odvoz odpadu | sú zahrnuté v cene predmetu zákazky. |
Údaje na faktúre | počet vyprázdnených 110 l nádob a 1 100 l nádob. |
Mierová 333/3, Hanušovce nad Topľou, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika
01.01.2017 07:00 — 31.12.2017 20:00
1,00 celok
18 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2016 11:13
06.12.2016 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.12.2016 12:54 - Vstupná ponuka | 18 400,00 | € | Cena s DPH |
06.12.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 259,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: