37936859
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Prenosné počítače s príslušenstvom
Notebook, prenosný počítač
Tovar, Služba
1. Prenosné počítače s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie notebookov vrátane príslušenstva na výkon štátnej služby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Notebook HP EliteBook 840 G3 + dok HP 2013 | ks | 2 | ||
2. Notebook HP 250 G5 | ks | 1 | ||
3. LED Monitor IPS LG 21.5" 22MP48D | ks | 2 | ||
4. LED Monitor IPS Acer 27" XF270HUbmijdprz | ks | 2 | ||
5. Microsoft Office pre podnikateľov 2016 Slovak Medialess | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Minimálne požadované technické požiadavky na kvalitu pre položky č. 1 - 5: | |
Položka č. 1 Notebook HP EliteBook 840 G3 + dok HP 2013: | |
- procesor | Intel®Core™i5-6200 Procesor (3M Cache, 2.30-2.80 GHz) |
- operačná pamäť | 4GB RAM DDR4 - 2133 MHz |
- pevný disk | SSD 256GB |
- grafická karta | Intel HD Graphics 520 |
- displej | 14", 1920x1080, Antireflexný |
- operačný systém | Microsoft Windows 10 Pro 64-bit |
- pripojenia a rozšírenia | USB 3.0 a 3.1, WiFi, Bluetooth v4.0, DisplayPort, VGA, RJ-45 - LAN, Dokovací konektor, Čítačka pamäťových kariet, Touchpad |
- optická mechanika | žiadna |
- batéria | 3-članková, 46 Wh |
- farba | Strieborná |
- dokovacia stanica | HP 2013 - 4xUSB3.0, 2xDisplayPort, 1xVGA, 1xRJ-45 |
- taška na notebook | 14" taška na notebook, čiernej príp. sivej farby |
Položka č. 2 Notebook HP 250 G5: | |
- procesor | Intel®Core™i3-5005U Procesor (3M Cache, 2.00 GHz) |
- operačná pamäť | 4GB RAM DDR3 - 1600 MHz |
- pevný disk | HDD 1TB, 5400 rpm |
- grafická karta | Intel HD Graphics 5500 |
- displej | 5,6", 1920x1080, Antireflexný |
- operačný systém | Microsoft Windows 10 Home 64-bit |
- pripojenia a rozšírenia | USB 2.0 a 3.0, WiFi, Bluetooth v4.0, HDMI, VGA, RJ-45 - LAN, Čítačka pamäťových kariet, Touchpad |
- optická mechanika | DVD+-RW |
- batéria | LI-Ion, 41 Wh |
- farba | Strieborná |
- taška na notebook | 15,6" taška na notebook, čiernej príp. sivej farby |
Položka č. 3 Monitor | 21,5", 1920x1080, LCD LED, IPS, VGA, DVI, 5ms, 75Hz |
Položka č. 4 Monitor | 27", 2560x1440, LCD LED, IPS, DVI, HDMI, 4ms, 144Hz |
Položka č. 5 Kancelársky balík | MS Office pre podnikateľov 2016 Slovak Medialess |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje nový tovar (nie repasovaný alebo inak renovovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (návod na obsluhu, záručný list, atď.) v slovenskom jazyku. |
3. Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy dokumenty s uvedením obchodnej značky a typu, presnú špecifikáciu konfigurácie jednotlivých zariadení vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom. |
4. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 3 a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky, nezodpovedá kvalite a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov (2 pracovné dni), objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
5. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
6. Objednávateľ požaduje záruku na tovar min. 24 mesiacov, ak nie je uvedené inak. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami vrátane bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne nepoužívané náhradné diely) počas záručnej doby-v cene zákazky. |
7. Nástup technika v sídle objednávateľa - do 24 hod. od nahlásenia poruchy na emailovú adresu dodávateľa. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
8. Dodávateľ oznámi kontaktnej osobe objednávateľa najmenej 1 deň vopred spôsob a termín dodania tovaru na miesto plnenia. |
9. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska (2. Časť Obchodných podmienok ET). |
10. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
11. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a technickej špecifikácii, ktorá je požadovaná ako minimálny štandard. |
12. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový s rovnakými parametrami. |
13. Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy. Objednávateľ požaduje uviesť číslo zmluvy na dodací list a faktúru. |
14. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru na adresu miesta plnenia v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. |
15. V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi, ktoré však musia dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako pôvodne navrhované. |
Jesenná 14, 080 05 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12.12.2016 07:00 — 23.12.2016 15:00
1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie
5 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2016 14:38
07.12.2016 09:00
07.12.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.12.2016 08:51 - Vstupná ponuka | 5 199,60 | € | Cena s DPH |
07.12.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 725,09 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: