37836901
Trnavský samosprávny kraj
Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK
35918501
DWC Slovakia a.s.
Mlynské nivy 71, Bratislava, 821 05, SVK
Poskytovanie podpory informačného systému Fabasoft
Fabasoft Components, hot-line, servisné zásahy, aktualizácie softvérových licencií, servis, podpora systému, údržba systému, poskytovanie podpory
Služba
1. Poskytovanie podpory informačného systému Fabasoft
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom informačného systému elektronickej registratúry na platforme Fabasoft a to služby poskytované mesačne a služby poskytované na základe objednávky v tomto rozsahu - hot-line, držanie pohotovosti a projektová podpora, servisný zásah a manažment incidentov, profylaktika aplikačnej vrstvy, upgrade systému na vyššiu verziu, ročná aktualizácia, rozvoj automatizovaného systému registratúry (ďalej len "ASR") systému Fabasoft podľa požiadaviek objednávateľa na obdobie 3 rokov od 18.01.2017. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ročná aktualizácia na 36 mesiacov | ks | 550 | ||
Hot-line, držanie pohotovosti a projektová podpora, servisný zásah a manažment incidentov a profylaktika aplikačnej vrstvy na 36 mesiacov | človekohodina | 1728 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hot-line, držanie pohotovosti a projektová podpora | poskytovanie telefonickej podpory pri využívaní programu Fabasoft, poskytovanie doplňujúcich informácií potrebných pri práci s počítačovým programom. |
Servisný zásah a manažment incidentov | činnosť, ktorá vedie k lokalizácii a odstráneniu chybového stavu vzniknutého pri práci s programom. |
Profylaktika aplikačnej vrstvy | správa a údržba serverov, systémového softvéru a systému ASR |
Upgrade systému na vyššiu verziu | výkon inštalácie a sprístupnenie najnovšej verzie IS Fabasoft a jej nasadenie na jednotlivých prostrediach objednávateľa |
Rozvoj Automatizovaného systému registratúry systému Fabasoft podľa požiadaviek objednávateľa a | na základy požiadaviek užívateľov, prípadne na základe legislatívnych zmien súvisiacich s funkčnosťou systému, |
Upgrade systému na vyššiu verziu | výkon inštalácia a sprístupnenie najnovšej verzie IS Fabasoft a jej nasadenie na jednotlivých prostrediach objednávateľa. |
Názov |
Hot-line, držanie pohotovosti a projektová podpora, servisný zásah a manažment incidentov, profylaktika aplikačnej vrstvy - poskytovateľ poskytuje mesačne (mesačný paušál- predplatených 48 človekohodín). Mesačný paušál poskytuje poskytovateľ v lehote plnenia, t.j. od 18.1.2017 36 mesiacov. |
Poskytovateľ: |
zabezpečí tím prvoúrovňovej podpory Hotline a projektovú podporu pre koncových používateľov, |
príjem všetkých dotazov, požiadaviek a chýb objednávateľa resp. jeho oprávnených osôb, |
evidenciu prijatých dotazov, požiadaviek a chýb, |
identifikáciu a riešenie prijatých dotazov, požiadaviek a chýb v rámci získaných poznatkov zo školení, |
sa zaväzuje služby podľa tejto zmluvy poskytovať počas pracovných dní okrem štátnych sviatkov v časoch od 08:00 do 16:00 hod.. Uvedená povinnosť poskytovateľa sa vzťahuje na všetky služby poskytované v zmysle tejto zmluvy. |
Hotline, držanie pohotovosti a projektová podpora: |
riadenie a poskytovanie servisných služieb a činností Servise Desku, |
vedenie evidencie nahlásených incidentov, |
reportovanie zamerané na spracovávanie požadovaných reportov a operatívnych informácii o ich riešení, |
prevádzka hotline strediska, |
zber a evidencia incidentov, |
identifikácia problému, ktorý vznikol nekorektným zásahom objednávateľa, jeho analýza a samotné riešenie, |
poskytovanie konzultácií o incidentoch, |
poskytovanie mailového hotlinu vyškoleným zamestnancom, |
projektové riadenie servisných činností, |
riešenie eskalácií, |
poskytovanie reportovania a štatistických hlásení, |
poskytovateľ poskytne riešenie v prípade kritických/ normálnych/ nízkych incidentov v stanovenom čase, |
o výsledku servisného zásahu bude poskytovateľ informovať objednávateľa bezodkladne. |
Servisný zásah: |
poskytovateľ poskytne riešenie v prípade kritických/ normálnych/ nízkych incidentov v stanovenom čase, |
identifikácia problému, jeho analýza a samotné riešenie, |
o výsledku servisného zásahu bude poskytovateľ informovať objednávateľa bezodkladne. |
Manažment incidentov: |
poskytovateľ poskytne riešenie v prípade kritických /normálnych/ nízkych incidentov v stanovenom čase, |
o výsledku servisného zásahu bude poskytovateľ informovať objednávateľa bezodkladne. |
Profylaktika aplikačnej vrstvy: |
pravidelná kontrola funkčnosti aplikácie, softvérového vybavenia, |
pravidelná kontrola nastavenia systému podľa naposledy odsúhlaseného stavu IS, kontrola synchronizácie služieb v prípade clustrovaných služieb, kontrola správnosti smerovania, |
pravidelná kontrola parametrov systému definovaných v akceptačných a výkonnostných testoch, |
logovanie činností za účelom optimálnej prevádzky a vyhodnocovania incidentov, |
kontrola a vyhodnocovanie záznamov zo systémových logov, aplikačných logov, |
kontrola prostredia, v ktorom IS beží, |
udržiavanie repozitára zdrojov kódov, |
udržiavanie dokumentácie v aktuálnosti – inštalačnej, prevádzkovej, administrátorskej a používateľskej, |
realizácia prevádzkových zásahov (správa systému), |
predkladanie Pracovného výkazu o vykonaných službách, |
podpora, resp. aktualizácia konfigurácie systému, |
monitorovanie aplikácie. |
Upgrade systému na vyššiu verziu: |
výkon inštalácie a sprístupnenie najnovšej verzie IS Fabasoft a jej nasadenie na jednotlivých prostrediach, |
výkon inštalácie najnovšej verzie počítačového programu a jeho nasadenie v jednotlivých prostrediach zákazníka, a taktiež prípadné nevyhnutné úpravy aplikácie z dôvodu nasadenia najnovšej verzie, |
komplexné programátorské a testovacie práce súvisiace s prechodom (technologický update) na vyššiu verziu platformy Fabasoft, |
táto inštalácia sa vykonáva iba po dohode zmluvných strán. |
Ročná aktualizácia a rozšírenie softvérových licencií Fabasoft: |
sú výlučne počítačové programy, ktoré sú distribuované zhotoviteľom, |
najnovšia verzia znamená najnovšiu verziu toho istého programového produktu v rozsahu zakúpených licencií, ktorá zahŕňa súhrnnú podporu softvérových produktov tretích strán (operačné systémy, databázy, internetové prehliadače, kancelárske balíky) s aktuálnymi technológiami a platformami a optimalizuje využitie zdrojov, |
ročná aktualizácia pozostáva zo zaslania, resp. sprístupnenia programov objednávateľovi na dohodnutom nosiči dát s návodom na inštaláciu a popisom vecných a technických zmien, |
výkon inštalácie najnovšej verzie počítačového programu a jeho nasadenia v jednotlivých prostrediach zákazníka, a taktiež prípadných nevyhnutných úprav aplikácie z dôvodu nasadenia najnovšej verzie nie sú zahrnuté v cene Ročnej aktualizácie softvérových licencií. Táto inštalácia sa vykonáva iba po zmluve zmluvných strán. |
Rozvoj ASR systému Fabasoft: |
analytické a komplexné programátorské služby pre rozvoj a rozšírenie funkcionalít a možnosti širšieho využitia existujúceho systému ASR na platforme Fabasoft, |
ďalej pod rozvojom rozumieme analytické a komplexné programátorské služby týkajúce sa legislatívneho updatu, |
ďalej pod rozvojom ASR systému na platforme Fabasoft rozumieme implementáciu odborných aplikácii na elektronické spracovanie administratívnych procesov objednávateľa, |
ďalej pod rozvojom ASR na platforme Fabasoft rozumieme služby školenia používateľov aplikácii na platforme Fabasoft a administrátorov platformy Fabasoft. |
V prípade prekročenia predplatených človekohodín si poskytovateľ uplatňuje nárok na ich zaplatenie objednávateľom. V prípade, ak objednávateľ v kalendárnom mesiaci nevyužije predplatené človekohodiny v plnom rozsahu, nevyužitý počet človekohodín sa prenáša do nasledujúceho kalendárneho mesiaca, kedy ich môže využiť a požadovať poskytnutie služieb v počte prenesených človekohodín. Nevyužité človekohodiny je možné prenášať v rámci posledných troch mesiacov odo dňa vyhotovenia Pracovného výkazu o vykonaných službách. |
Ročná aktualizácia - poskytovateľ poskytuje raz za každý kalendárny rok počas platnosti tejto zmluvy. Služba sa realizuje na základe faktúry vystavenej vždy počas prvého mesiaca v danom kalendárnom roku. |
Upgrade systému na vyššiu verziu, rozvoj Automatizovaného systému registratúry systému Fabasoft podľa požiadaviek objednávateľa - tieto služby sú riadne prebraté preberacími protokolmi ku dňu dodania služieb. Poskytovateľ sa zaväzuje služby podľa tohto ustanovenia zmluvy poskytovať objednávateľovi v rozsahu uvedenom v príslušnej objednávke a za podmienok dohodnutých v zmluve. Poskytuje poskytovateľ na základe objednávky. |
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť za tieto služby dohodnutú cenu. Objednávka bude obsahovať najmä predmet plnenia, čas poskytnutia služby/plnenia, meno, podpis štatutárneho orgánu objednávateľa, dátum vystavenia objednávky. |
Objednávateľ zabezpečí odborný personál pre definovanie úpravy alebo rozvoj systému ASR. |
Objednávateľ umožní poskytovateľovi monitoring systému ASR a jeho testovacej a prevádzkovej infraštruktúry v prevádzkovom prostredí koncového zákazníka. |
Objednávateľ zabezpečí zálohovanie a obnovu produkčnej infraštruktúry ASR. |
Cenu za poskytnutie mesačných paušálnych služieb je objednávateľ povinný uhrádzať ako štvrťročný paušálny poplatok na základe faktúry vystavenej poskytovateľom. Prílohou faktúry bude Pracovný výkaz o vykonaných službách. |
Cena za služby - ročná aktualizácia licencií - poskytované na základe objednávky bude uhradená ako ročný poplatok na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude preberací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Cena za služby- Upgrade systému na vyššiu verziu a Rozvoj ASR- poskytované na základe objednávky bude uhradená v súlade s príslušnou objednávkou na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude preberací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Faktúry budú splatné do 15 dní odo dňa doručenia objednávateľom. |
Poskytovateľ bude riadne, včas a v dohodnutej kvalite poskytovať služby. |
Poskytovateľ zabezpečí, že služby budú poskytnuté bez akýchkoľvek právnych vád vyplývajúcich z autorských práva v zmysle autorského zákona. |
Objednávateľ je oprávnený vytvoriť kópie aplikácií na archívne účely v súlade s ustanoveniami zákona o ochrane autorských práv. |
Poskytovateľ je povinný dodať používateľskú, servisnú a administrátorskú dokumentáciu, prípadne jej doplnky zodpovedajúce aktuálnemu stavu poskytnutých plnení. |
Poskytovateľ je povinný dodať inštalačnú príručku a spôsob a rozsah zálohovania. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť riadne a včasné utajenie dôverných informácií a zachovávanie povinnosti mlčanlivosti o dôverných informáciách. |
Poskytovateľ je povinný na základe žiadosti objednávateľa zabezpečiť prítomnosť kvalifikovaných špecialistov, ktorá je nevyhnutná pre poskytovanie služieb v dohodnutom mieste plnenia. |
Objednávateľ je povinný zabezpečiť vstup zamestnancov poskytovateľa do všetkých potrebných priestorov objednávateľa v rámci obvyklej pracovnej doby v prítomnosti zodpovedného zamestnanca objednávateľa. |
Všetky pripomienky, sťažnosti, výhrady, doplnky a pod. týkajúce sa poskytovaných služieb odovzdávať poskytovateľovi písomnou, prípadne e-mailovou formou. |
Poskytovateľ zachová mlčanlivosť o všetkých informáciách, ktoré sa dozvedel počas doby trvania zmluvy, pokiaľ ho objednávateľ tejto povinnosti písomne nezbaví alebo pokiaľ predmetné informácie nie sú verejne známe. |
V prípade, že poskytovateľ nedodrží termíny plnenia zmluvy, zaväzuje sa uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50 € bez DPH za každý jednotlivý prípad. |
V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúr sa objednávateľa zaväzuje uhradiť poskytovateľovi úrok z omeškania vo výške podľa príslušných právnych predpisov z nezaplatených čiastok za každý začatý deň omeškania. |
Zmluvná pokuta alebo úrok z omeškania sú splatné do 30 dní od vyčíslenia a doručenia druhej strane na základe faktúry vystavenej dotknutou zmluvnou stranou, ak sa nedohodnú zmluvné strany písomne inak. |
Žiadna zmluvná strana nebude v omeškaní a úrok z omeškania jej neprináleží, ak je omeškanie spôsobené okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť. |
Objednávateľ aj poskytovateľ sú oprávnení odstúpiť od zmluvy ak druhá zmluvná strana nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy ani v primeranej lehote na to určenej druhou zmluvnou stranou. |
Odstúpením od zmluvy nebudú dotknuté práva a povinnosti strán ohľadom plnení, ktoré boli do tejto doby riadne dojednané, dodané a prevzaté vrátane práv vyplývajúcich z licencií. |
Odstúpenie je účinné jeho doručením druhej zmluvnej strane, týmto dňom zmluva zaniká. |
Zánik tejto zmluvy nemá vplyv na práva a povinnosti strán, ktoré vznikli počas existencie zmluvy. |
Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
18.01.2017 08:00 — 17.01.2020 16:00
550,00 ks
228 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2016 08:35
12.12.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.12.2016 09:12 - Vstupná ponuka | 205 891,20 | € | Cena s DPH |
09.12.2016 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 205 891,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: