00326470
Mesto Poprad
Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, 05801, SVK
31709117
ACCEPT AUDIT & CONSULTING, s.r.o.
Baštová 38, Prešov, 080 01, SVK
Poskytovanie služby audítorom
audítorske služby, audit
Služba
1. Poskytovanie služby audítorom
|
|
---|---|
Funkcia |
Audit individuálnej účtovnej závierky mesta za rok 2016 a 2017. Audit konsolidovanej účtovnej závierky za rok 2016 a 2017, vrátane vykonania odsúhlasenia postupov na účely auditu konsolidovanej účtovnej závierky mesta za rok 2016 a 2017 v štyroch organizáciach. Overenie súladu výročnej správy mesta za rok 2016 a 2017 s individuálnou účtovnou závierkou mesta za rok 2016 a 2017. |
Predmetom zákazky je vykonanie auditu účtovnej závierky zostavenej k 31.12.2016 podľa zákona č. 341/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov a vykonaný v súlade so zákonom č. 540/2007 o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov a ostatnými právnymi normami týkajúcich sa výkonu auditu platnými s Slovenskej republike. |
Predmetom zákazky je vykonanie auditu individuálnej a konsolidovanej účtovnej závierky subjektu verejnej správy s ročným obratom cez 100 mil Eur a overenie súladu príslušnej výročnej správy za rok 2016 a rok 2017 ako aj konzultačné a poradenské služby v prípade, že budú potrebné. |
Audit individuálnej účtovnej závierky za rok 2016 a rok 2017 zostavenej v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Audit individuálnej účtovnej závierky | mesta za rok 2016 a 2017 zostavenej mestom v súlade s platnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
2. Audit konsolidovanej účtovnej závierky | mesta za rok 2016 a 2017 zostavenej mestom v súlade s platnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, |
2. Audit konsolidovanej účtovnej závierky | vrátane vykonania odsúhlasenia postupov na účely auditu konsolidovanej účtovnej závierky mesta za rok 2016 a 2017 v štyroch organizáciach, ktorých zriaďovateľom je mesto. |
3. Audit hospodárenia mesta | v súlade so zákonom č. 583/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, |
3. Audit hospodárenia mesta | ako aj hospodárenia s ostatnými finančnými prostriedkami, stavu a vývoja dlhu a dodržiavania pravidiel používania návratných zdrojov financovania za rok 2016 a 2017. |
4. Audit údajov vo výročnej správe | mesta za rok 2016 a 2017, či sú v súlade s auditovanou individuálnou a konsolidovanou účtovnou závierkou mesta. |
Názov |
1.Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia a to v lehote 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
2.Práce audítora budú vykonané v súlade so zákonom č.540/2007 Z.z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu a Medzinárodnými audítorskými štandardami. |
3.Audítor sa zaväzuje: |
a) vykonať audit individuálnej účtovnej závierky, audit konsolidovanej účtovnej závierky a audit súladu výročnej správy s účtovnou závierkou v súlade so zákonom o audítoroch a v súlade s medzinárodnými audítorskými štandardmi (ISA) |
b) pri plnení povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy konať nezávisle |
c) vykonať audit vo svojom mene a na svoju zodpovednosť |
d) určiť druh a rozsah použitých audítorských postupov tak, aby boli v súlade s platnými právnymi predpismi a so všeobecne akceptovanými medzinárodnými audítorskými štandardami. |
4.Licencia na poskytovanie audítorských služieb. |
5.Poistenie zodpovednosti za škodu min. vo výške 300 000 Eur. |
6.Odmena za plnenie zmluvy bude vyplatená v 4 častiach:a/vykonanie predbežného auditu individuálnej účtovnej závierky mesta vo výške 30% z dohodnutej odmeny podľa platnej zmluvy, b/ audit individuálnej účtovnej závierky mesta vo výške 35% z dohodnutej odmeny podľa platnej zmluvy, c/ audit konsolidovanej účtovnej závierky mesta, vrátane vykonania odsúhlasenia postupov na účely auditu konsolidovanej účtovnej závierky mesta v štyroch organizáciách vo výške 30% z dohodnutej odmeny podľa platnej zmluvy, |
d/ overenie súladu výročnej správy mesta za rok s individuálnou a konsolidovanou účtovnou závierkou mesta vo výške 5% z dohodnutej odmeny podľa platnej zmluvy. |
7.Dodávateľ predloží v písomnej forme do 7 dní od uzavretia zmluvy: 1. Doklad o oprávnení poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. /2. Licenciu na poskytovanie audítorských služieb. /3. Poistenie zodpovednosti za škodu min. vo výške 300 000 Eur. /4. Tri referencie auditu subjektov verejnej správy a to s aktívami nad 100 mil. Eur. |
8.V prípade nedodržania technických vlastností predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácii, osobitných požiadaviek na plnenie v objednávkovom formulári bodu 7,10 a omeškanie s termínom plnenia,považuje sa takéto porušenie za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
9. V cene musí byť zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky v zmysle technickej špecifikácie vrátane dopravy a všetkých súvisiacich služieb t.j. všetkých priamych i nepriamych nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. |
10.Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzatvorenia zmluvy s prepočítaním v zmysle bodu 6 a jeho častí a,b,c,d. |
11.Ukončenie zmluvy môže nastať: |
a) riadnym splnením predmetu zákazky |
b) dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode |
c) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
d) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u |
e) výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov |
- ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede Dodávateľovi. |
Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
01.01.2017 00:00 — 30.11.2018 00:00
1,00 ks
18 520,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2016 09:23
08.12.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.12.2016 10:57 - Vstupná ponuka | 18 480,00 | € | Cena s DPH |
08.12.2016 10:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 480,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: