00699063
Protimonopolný úrad SR
Drieňová 24, Bratislava-Ružinov, 82603, SVK
36671134
PERFORMANCE, s.r.o.
Rybničná 40, Bratislava, 831 06, SVK
Zabezpečenie podpory pre virtualizačné prostredie a infraštruktúru na platforme Microsoft
softvérová podpora, servisné služby, Microsoft
Služba
1. Zabezpečenie podpory pre virtualizačné prostredie a infraštruktúru na platforme Microsoft
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie služieb technickej a prevádzkovej podpory pre virtualizačné prostredie, aplikačné servery a infraštruktúru. |
Zaistenie vysokej dostupnosti prevádzkovaných virtuálnych serverov. |
Zaistenie pravidelnej aktualizácie operačných systémov serverov. |
Podpora prevádzky pre adresárové služby Active Directory, DNS, DHCP. |
Príprava, nasadenie a kontrola aplikovaných Group Policy podľa požiadaviek. |
Podpora prevádzky zariadenia FortiGate 100D. |
Konfigurácia zariadení podľa požiadaviek vrátane optimalizácie ich výkonu. |
Preventívne aktivity: kontrola a analýza systémových logov, ukazovateľov záťaže, chybových a výstražných záznamov pre zaistenie vysokej prevádzkovej dostupnosti. |
Poradenstvo v oblasti správy serverov. |
Zabezpečenie služieb na obdobie 12 mesiacov od účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania maximálneho rozsahu poskytovanej podpory podľa ods. 1.3 (Technická špecifikácia predmetu). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozsah poskytovania plánovanej technickej alebo prevádzkovej podpory počas trvania zmluvy | hodina | 60 | ||
Rozsah poskytovania technickej alebo prevádzkovej podpory v prípade výskytu poruchy resp. incidentu počas trvania zmluvy | hodina | 24 | ||
Reakčná doba na vykonanie technickej alebo prevádzkovej podpory v prípade výskytu poruchy resp. incidentu od nahlásenia | hodina | 24 | ||
Reakčná doba na vykonanie plánovanej technickej alebo prevádzkovej podpory od nahlásenia | týždeň | 2 | ||
Čerpanie z rozsahu poskytovanej podpory v rámci jedného výjazdu | hodina | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Základná doba pre poskytovanie služieb | od 8:00 h do 16:00 h v pracovné dni |
Forma ohlásenia technickej alebo prevádzkovej podpory | telefonicky, e-mailom |
Konfigurácia informačného systému objednávateľa: | |
- Hyper-V cluster | 2 x Windows Server 2008 R2 |
- Operačné systémy serverov | 6 x Windows Server 2008 R2 alebo vyšší |
- Poštový server | 1 x MS Exchange server 2013 |
- MS Active Directory services, DHCP, DNS | |
- FortiGate 100D | |
- MS SCCM 2012 R2 | |
- MS SCDPM 2012 R2 |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaväzuje, že zabezpečí potrebné množstvo kvalifikovaných a technicky spôsobilých pracovníkov na včasné a spoľahlivé plnenie predmetu tejto zmluvy a bude poskytovať služby v požadovanej kvalite. |
2. Dodávateľ preukáže objednávateľovi do 48 hodín od zverejnenia zmluvy v centrálnom registri zmlúv odbornú spôsobilosť osôb doložením relevantných certifikátov. |
3. Minimálne 1 osobu s relevantným certifikátom (napr. MCTS, MCITP) pre oblasť správy Windows Server 2008 R2 alebo vyšší. |
4. Minimálne 1 osobu s relevantným certifikátom (napr. MCTS, MCITP) pre oblasť administrácie virtuálneho prostredia Windows Server 2008 R2 alebo vyšší. |
5. Minimálne 1 osobu s relevantným certifikátom (napr. MCTS, MCITP) pre oblasť správy Exchange Server 2010 alebo vyšší. |
6. Minimálne 1 osobu s relevantným certifikátom alebo dokladovanou praxou pre spravovanie firewall-u Fortigate 100D. |
7. Dodávateľ môže preukázať splnenie viacerých vyššie uvedených požiadaviek prostredníctvom jedného certifikovaného experta, t. j. jeden certifikovaný expert môže mať viac získaných a platných certifikátov. |
8. Nedodržanie podmienok v bodoch 1 – 7 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľovi bude vystavená negatívna referencia. |
9. Odovzdanie a prevzatie vykonaných služieb sa uskutoční v priebehu aktuálneho mesiaca podpísaním výkazu o poskytovaných službách oprávnenými zamestnancami oboch zmluvných strán, pričom oprávneným zamestnancom objednávateľa sa rozumie zamestnanec oddelenia informatiky objednávateľa. |
10. Faktúry za plnenie budú vystavené mesačne, a to vždy do desiateho dňa nasledujúceho mesiaca, na základe oboma stranami odsúhlaseného výkazu prác. |
11. Objednávateľ požaduje pri práci vo svojich informačných systémoch dodržiavať dodávateľom bezpečnostné pravidlá platné pre informačný systém stanovené vo všeobecne záväzných právnych predpisoch, v riadiacich aktoch a vnútorných predpisoch objednávateľa. |
12. Poučenie o bezpečnostných pravidlách vykoná objednávateľ, o čom vykoná zápis. Zápis bude obsahovať rozsah poučenia a podpisy. |
13. Dodávateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvie v súvislosti s plnením tejto zmluvy a získané údaje bude uchovávať tak, aby boli chránené pred nepovolanými osobami. |
14. Porušenie zachovania mlčanlivosti sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností. |
15. Povinnosť mlčanlivosti trvá bez ohľadu na ukončenie účinnosti alebo platnosti tejto zmluvy. |
16. Dodávateľ zodpovedá aj za dodržiavanie mlčanlivosti svojimi zamestnancami a inými osobami, ktoré použil na plnenie tejto zmluvy. |
17. V prípade porušenia mlčanlivosti o skutočnostiach uvedených v bodoch 13 – 16, ak dôjde k ohrozeniu bezpečnosti objednávateľa, jeho informačného systému alebo ohrozeniu či narušeniu integrity informačného systému objednávateľa, objednávateľ má nárok na zmluvnú pokutu. |
18. Zmluvná pokuta podľa bodu 17 je vo výške 3000 € pre každý jednotlivý prípad takéhoto porušenia mlčanlivosti. |
19. Dodávateľ nie je oprávnený vyhotovovať si kópie žiadnych počítačových údajov objednávateľa alebo zamestnancov objednávateľa, prenášať alebo ich distribuovať. |
20. V prípade porušenia zákazu podľa bodu 19 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 5000 € pre každý jednotlivý prípad takéhoto porušenia zmluvy. |
21. Uhradením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody, vrátane škôd, ktorých rozsah presahuje výšku zmluvnej pokuty, ako ani právo odstúpiť od zmluvy. |
22. V prípade neposkytnutia služby riadne a včas je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 500 € za každé jednotlivé porušenie zmluvy; zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok na náhradu škody v časti prevyšujúcej zmluvnú pokutu. |
23. Dodávateľ je povinný bezodkladne po uzatvorení zmluvy oznámiť objednávateľovi telefónne číslo a e-mailovú adresu určené na komunikáciu s objednávateľom. |
24. Požiadavka na poskytnutie technickej alebo prevádzkovej podpory sa považuje za nahlásenú oznámením požiadavky prostredníctvom ktoréhokoľvek z kontaktov uvedených dodávateľom. |
25. Poskytovanie služieb zmluvy je v sídle objednávateľa. |
26. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať maximálny rozsah poskytovanej podpory podľa ods. 1.3 (Technická špecifikácia predmetu) ani celkovú maximálnu cenu plnenia podľa tejto rámcovej dohody. Skutočné čerpanie z rozsahu poskytovanej podpory podľa ods. 1.3 (Technická špecifikácia predmetu) bude závisieť od potrieb objednávateľa. |
27. Požaduje sa predloženie uvedenia jednotkovej ceny za 1 hod. v EUR bez DPH/s DPH poskytovania plánovanej technickej alebo prevádzkovej podpory a za 1 hod. v EUR bez DPH/s DPH poskytovania technickej alebo prevádzkovej podpory v prípade výskytu poruchy resp. incidentu do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
28. Určenie jednotkových cien, ktoré budú poskytovateľom predložené objednávateľovi podľa bodu 27 bude urobené tak, aby nebola presiahnutá celková maximálna cena plnenia podľa tejto rámcovej dohody ani v prípade poskytnutia služieb v maximálnom rozsahu poskytovanej podpory podľa ods. 1.3 (Technická špecifikácia predmetu). |
Drieňová 24, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
84,00 hodina
4 536,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.12.2016 13:43
06.12.2016 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.12.2016 13:53 - Vstupná ponuka | 4 435,20 | € | Cena s DPH |
06.12.2016 13:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 435,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: