00397610
Technická univerzita v Košiciach
Letná 9, Košice, 04200, SVK
31411045
CWS-boco Slovensko, s. r. o.
Tehelňa 12, Bratislava, 84107, SVK
Servisný prenájom rohoží k vstupným dverám do budov
servis, nájom, rohož
Služba, Tovar
1. Servisný prenájom rohoží k vstupným dverám do budov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zachytávanie nečistôt z vonkajšieho prostredia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Servisný prenájom rohoží k vstupným dverám (prenájom, pranie, čistenie, výmena, dovoz, odvoz na miesto určenia) na 48 mesiacov (4roky) | JV | 1 | ||
Počet rohoží veľ. 115 x 200 cm | ks | 63 | ||
Frekvencia výmeny rohoží za mesiac | JV | 2 | ||
Doba poskytovania služby počas roka | mesiac | 10 | ||
Dĺžka poskytovania služby | rok | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál rohoží | hlboko farbené nylonové vlákno, stočené do zväzkov |
- | bezpečnostný kraj pohlcujúci vodu, nábehové hrany na voľné položenie na podlahu |
- | rubová strana s protišmykovou úpravou na zaistenie polohy rohože na mieste |
- | odolnosť voči roztrhnutiu a extrémnym zaťaženiam, t.j. odolnosť vysokej frekvencii pohybu ľudí |
- | antistatický účinok |
Farba rohoží | tmavomodrá, všetky rohože rovnakej farby |
Doba poskytovania služby počas roka | január - jún, september - december |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Predmet zákazky zahŕňa pravidelnú výmenu znečistených rohoží za vyčistené rohože v zmysle požadovaného intervalu výmeny a ich uloženie na požadované miesto, čistenie, pranie a údržbu rohoží, kontrolu ich kvality a vyraďovanie nevyhovujúcich rohoží z obehu a ich náhradu, dopravu rohoží do/z objektu objednávateľa |
Cena za poskytnutie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej poskytnutím poskytovateľovi vzniknú počas celej doby plnenia (48 mesiacov) |
Fakturácia za poskytnuté služby bude 1x mesačne. Súčasťou faktúry bude objednávateľom potvrdený protokol o poskytnutých službách s rozpisom poskytnutej služby, miesta a počtu kusov rohoží |
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi preddavky ani zálohu na realizáciu zákazky, lehota splatnosti faktúr je 30 dní |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet poskytovanej služby s jednotkovými cenami do 7 dní od uzatvorenia zmluvy |
Miestom dodania a plnenia zmluvy sú budovy v Košiciach (cca 20 v priľahlom areáli) - konkrétne miesta plnenia zmluvy s adresou budú dodávateľovi upresnené po zazmluvnení zákazky |
Objednávateľ si vyhraďuje právo zmeniť (doplniť alebo znížiť) počet rohoží podľa jeho potrieb v priebehu plnenia zmluvy a taktiež aj upraviť zoznam adries objektov plnenia zmluvy |
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 8:00 hod. do 12:00 hod, prípadne podľa dohody so zodpovedným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia |
Objednávateľ aj dodávateľ určia osobu zodpovednú za predmet zákazky a oznámia druhej zmluvnej strane kontaktné údaje do 7 dní od uzatvorenia zmluvy |
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO |
Dodávateľ je povinný mať v predmete svojho podnikania zapísané činnosti, ktoré zodpovedajú požadovanému predmetu zákazky a preukázať splnenie tejto podmienky podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona č. č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov do 7 dní od uzatvorenia zmluvy |
Letná 9, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
01.01.2017 06:00 — 31.12.2020 23:59
1,00 bal.
21 409,92
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.11.2016 11:10
05.12.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.12.2016 08:59 - Vstupná ponuka | 15 422,40 | € | Cena s DPH |
05.12.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 422,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: