17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Laserová tlačiareň
tlačiareň
Tovar, Služba
1. Laserová tlačiareň
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pol.č.1 - Laserová tlačiareň | ks | 1 | ||
Rýchlosť čiernobielej tlače: | str./min | 23 | ||
kvalita tlače | pixel | 1200x1200 | ||
rozmery s/h/v | mm | 390/441/360 | ||
rozlíšenie skenera | dpi | 600x600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technické požiadavky na kvalitu sú minimálne: | |
Pol. č. 1 - Technológia tlače : Laser. čiernobiela ,Formáty papiera : A4 ,, sieťová tlač - áno ,Rozhranie tlačiarne : USB, Wi-Fi a funkcie sieťového a mobilného pripojenia, Funkcia : Kopírovanie , skenovanie a faxovanie, vyklápací displej, dotyková obrazovka |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a štartovacieho originálneho tonera-v cene zákazky. |
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru. |
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou ( záručný list...) v slovenskom jazyku. |
Dodávateľ do 2 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou špecifikáciou konfigurácie zariadenia a uvedie ich značku a číslo. |
Objednávateľ do 2 dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Zostava nemôže byť vyskladaná dodávateľom, musí sa jednať o značkovú zostavu. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Na tovar sa požaduje záruka minimálne 24 mesiacov ak nie je uvedené inak. |
Požaduje sa poskytnutie bezplatného autorizovaného záručného servisu vykonávaného kvalifikovanými osobami a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne nepoužívané náhradné diely) počas celého trvania záručnej doby, nastúpenie servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy na emailovú adresu dodávateľa,v prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady (napr. doprava) s tým spojené. |
Ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu najneskôr do 72 hodín, môže objednávateľ od dodávateľa požadovať poskytnutie plne funkčného náhradného tovaru, a to počas celej doby opravy tovaru. |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov, dodávateľ znáša všetky náklady (napr. doprava) s tým spojené. |
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) -Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Pedagogická fakulta , Ul. 17. novembra 15, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
14.12.2016 12:00
1,00 ks
175,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.11.2016 09:27
02.12.2016 10:00
02.12.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.12.2016 21:21 - Vstupná ponuka | 175,00 | € | Cena s DPH |
02.12.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 168,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: