00165816
Okresný súd Rimavská Sobota
Námestie Mihálya Tompu 609/1, Rimavská Sobota, 97914, SVK
17836905
Bohumír Tarnoci - B.T.SERVIS
Letecká 2, Sliač, 96231, SVK
Upratovanie a čistenie administratívnej budovy
upratovanie, čistenie, dezinfekcia, umývanie
Služba
14. Upratovanie budov a správa budov
1. Upratovanie a čistenie administratívnej budovy
|
|
---|---|
Funkcia |
pravidelný výkon upratovacích služieb, ktorými sú bežné upratovacie služby kancelárií, chodieb, sociálnych zariadení, pojednávacích miestností, archívov, chodieb a schodísk, podatelne, eskortnej miestnosti a serverovne |
Pravidelné dodávanie hygienického materiálu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
prízemie - hlavný vstup, vstupný foyer, zádverie - zadný vstup, podlaha granitogress | m2 | 139,30 | ||
prízemie - exteriérové schodisko, podlaha betónová dlažba | m2 | 18,00 | ||
prízemie - chodby, podlaha granitogress | m2 | 217,20 | ||
prízemie - schodisko, podlaha granitogress | m2 | 51,40 | ||
prízemie - átrium, podlaha granitogress | m2 | 148,60 | ||
presklená časť výťahov, plocha skiel | m2 | 140,00 | ||
prízemie - justičná stráž, podlaha granitogress | m2 | 16,50 | ||
pult justičnej stráže - plocha skiel | m2 | 12 | ||
prízemie - eskortná miestnosť, podlaha PVC | m2 | 18,10 | ||
prízemie - 7x WC a prislúchajúce priestory, upratovačka, umyváreň justičná stráž, šatňa justičná stráž, podlaha gresová dlažba | m2 | 53,65 | ||
prízemie - kancelárie, podlaha PVC | m2 | 208,3 | ||
prízemie - kuchynka, podlaha gresová dlažba | m2 | 11,50 | ||
prízemie - utajený svedok | m2 | 15,90 | ||
prízemie - pojednávacie miestnosti v počte 7, podlaha PVC | m2 | 323,90 | ||
1.poschodie - chodby, podlaha granitogress | m2 | 286,10 | ||
1.poschodie - zasadačka/študovňa, podlaha parkety | m2 | 157,20 | ||
1. poschodie - 5x WC a prislúchajúce priestory, upratovačka, kúpeľňa, podlaha gresová dlažba | m2 | 28,90 | ||
1. poschodie - oddychová zóna, podlaha oceľ, sklo; bočné steny sklo | m2 | 40,- | ||
1. poschodie - chránený priestor, podlaha PVC | m2 | 22,00 | ||
1. poschodie - serverovňa, podlaha PVC antistatické | m2 | 15,50 | ||
1. poschodie - 3x kuchynka, podlaha gresová dlažba | m2 | 33,60 | ||
1. poschodie - kancelárie, laminátová plávajúca podlaha | m2 | 461,30 | ||
1. poschodie - apartmán | m2 | 28,10 | ||
2. poschodie - schodisko, podlaha oceľ, drevo | m2 | 21,40 | ||
2. poschodie - chodba, podlaha granitogress | m2 | 225,00 | ||
2. poschodie - kuchynka, podlaha gresová dlažba | m2 | 24,70 | ||
2. poschodie - 4x WC a prislúchajúce priestory, upratovačka, podlaha gresová dlažba | m2 | 29,95 | ||
2. poschodie - 2x kopírovacia miestnosť, 3x spisovňa, sklad, podlaha PVC | m2 | 253,80 | ||
2. poschodie - 2x strojovňa, podlaha gresová dlažba | m2 | 80,60 | ||
2. poschodie - kancelárie, podlaha koberec | m2 | 471,80 | ||
celková plocha okien | m2 | 270,00 | ||
počet záchodových mís | ks | 17 | ||
počet umývadiel | ks | 17 | ||
počet pisoárov | ks | 7 | ||
sprchy | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Harmonogram upratovania: | |
vyprázdniť všetky odpadkové koše v kanceláriách, pojednávacích miestnostiach, kuchynkách, sociálnych zariadeniach a na chodbách, vrátane ich vyčistenia a výmeny sáčkov v nich | denne (5x týždenne - v pracovných dňoch) |
vytrieť vlhkou handrou podlahy vrátane soklov, povysávať koberce a drevené prahy, ak je potrebné odstrániť škvrny na kobercoch | denne (5x týždenne - v pracovných dňoch) |
poutierať prach na voľne dostupných plochách pracovných stolov, vedľajších stolíkov, odkladacích plochách a ostatný nábytok s povrchom z prírodného dreva | denne (5x týždenne - v pracovných dňoch) |
z dverí a presklených častí vrátane pultu justičnej stráže odstrániť stopy po prstoch a vykonať dezinfekciu kľučiek na dverách | denne (5x týždenne - v pracovných dňoch) |
pozametať pred jednotlivými vchodmi a východmi do budovy | denne (5x týždenne - v pracovných dňoch) |
umytie a dezinfekcia sociálnych zariadení ( záchodových mís, pisoárov, umývadiel, zrkadiel, batérií a spŕch) | denne (5x týždenne - v pracovných dňoch) |
upratať kuchynky vrátane dresov a skriniek, kuchynský nábytok utrieť vlhkou handrou na voľne dostupných plochách | denne (5x týždenne - v pracovných dňoch) |
doplnenie toaletného papiera a tekutého mydla | denne (5x týždenne - v pracovných dňoch) |
upratanie, umytie a očistenie sklenených a nerezových častí výťahu | denne (5x týždenne - v pracovných dňoch) |
upratanie, umytie a očistenie sklenených častí oddychovej zóny vrátane bočných sklenených stien | denne (5x týždenne - v pracovných dňoch) |
upratať miestnosť chráneného priestoru, utajeného svedka, eskorty, cely a priľahlých priestorov za prítomnosti zodpovedného pracovníka objednávateľa | 1 x týždenne |
mierne vlhkou handrou zotrieť podlahu v zasadačke, poutierať stoly a stoličky, ošetriť vhodnou politúrou | 1 x týždenne |
utrieť prach na výpočtovej technike - tlačiarne s monitormi utierať opatrne, pričom tieto nevypínať pokiaľ by boli zapnuté, to isté platí pri rozmnožovacích strojoch, telefónoch, klávesnice neutierať ! | 1 x týždenne |
parapety utrieť vlhkou handrou; pracovné stoly a odkladacie plochy pretrieť vhodnou politúrou | 1 x týždenne |
povysávať kobercové povrchy kancelárií | 1 x týždenne |
umyť vchodové dvere a ošetriť ich vhodnou politúrou, zadné dvere vrátane sklenenej výplne | 1 x týždenne |
umyť dvere na chodbách vrátane sklenených výplní a ošetriť vhodnou politúrou | 1 x týždenne |
ošetriť laminátové podlahy vhodnou politúrou | 1 x týždenne |
očistiť zábradlia na schodiskách, pri zadnom vchode a ošetriť ich vhodnou politúrou | 1x týždenne |
odstrániť prach zo stoličiek a kresiel - povysávať textilné poťahy na kreslách, stoličkách a sedacích súpravách | 1 x týždenne |
upratať serverovňu a strojovne za prítomnosti zodpovedného pracovníka objednávateľa | 1 x mesačne |
utrieť prach rôznych rámov, vývesných tabúľ, hasiacich prístrojov, hydrantov, rozvádzačov, atď. | 1 x mesačne |
vymiesť a odstrániť pavučiny, kompletne vyčistiť všetky dvere a zárubne, kľučky a kovania | 1 x mesačne |
poutierať vlhkou handrou, alebo utrieť od prachu a pretrieť vhodnou politúrou bočné steny stolov, skríň a všetkého ostatného nábytku | 1 x mesačne |
podlahy archívov a spisovne utrieť vlhkou handrou | 1 x mesačne |
odstrániť prípadný vodný kameň z armatúr, umývadiel, dlažieb a obkladačiek, pisoárov, toaletných mís, spŕch | 1x mesačne |
kompletne upratať apartmán- zotrieť podlahu a ošetriť je vhodnou politúrou, poutierať prach a odstrániť pavučiny, umyť a vydezinfikovať toaletu, sprchu a umývadlo | 1 x mesačne |
obojstranné umytie okien v kanceláriách , pojednávacích miestnostiach, vo vnútornom vestibule, rozsah 270 m2, okenných rámov vrátane obojstranného vyčistenia okenných žalúzií, vonkajšie a vnútorné parapety | 1 x štvrťročne |
umytie presklenených častí výťahov v rozsahu 140 m2 | 1 x štvrťročne |
očistiť vypínače svietidiel, elektrické zásuvky, stropné svietidlá a núdzové osvetlenia | 1 x štvrťročne |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo ceciach plnenia zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť si na vlastné náklady dopravu na miesto výkonu služby, čistiace a dezinfekčné prostriedky, strojové vybavenie a náradie potrebné pre plnenie predmetu zmluvy a vykonávať práce v dohodnutom rozsahu, čase a kvalite, zodpovedajúcej bežnému štandardu upratovacích úkonov. |
Objednávateľ požaduje upratovaciu službu vykonávať výlučne v pracovných dňoch od 15:30 hod do 19:30 hod. Poskytovateľ musí zabezpečiť na výkon upratovacej služby 5 zamestnancov. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby dovolenka, PN, alebo neprítomnosť zamestnancov z iných dôvodov neovplyvnili práce a služby dodávateľa a boli realizované v súlade s prevádzkovými potrebami obstarávateľa a nespôsobovali poruchy v jeho činnosti. |
Poskytovateľ je zodpovedný za včasné a riadne plnenie povinností svojich zamestnancov, za škody spôsobené na majetku obstarávateľa počas výkonu služby, zabezpečuje predmetnú službu v plnom rozsahu svojimi zamestnancami bez tretích osôb. |
Objednávateľ zabezpečí poskytovateľovi vstup do priestorov v dohodnutom čase, oboznámi jeho zamestnancov s požiarnym štatútom, evakuačnými plánmi v predpísanom rozsahu. |
Objednávateľ bezplatne poskytne vodu a elektrickú energiu pre výkon služby, vrátane uzamykateľného priestoru na odkladanie osobných vecí zamestnancov, pracovných pomôcok a zásob nevyhnutných čistiacich a dezinfekčných materiálov pre výkon prác. |
Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s poskytnutou vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami ktoré mu objednávateľ poskytne pre výkon služby. |
Poskytovateľ zodpovedá za využitie pridelených kľúčov len na účely výkonu upratovacej činnosti a režim odomykania a zamykania miestností. |
Pracovníci poskytovateľa zodpovedajú za zatvorenie okien a uzamknutie priestorov, v ktorých vykonávajú svoju činnosť. |
Poskytovateľ je najmenej tri dni pred začiatkom výkonu upratovacích služieb, alebo pri obmene zamestnancov povinný nahlásiť objednávateľovi zoznam svojich zamestnancov. |
Vzhľadom na špecifickú činnosť objednávateľa, najmä s prihliadnutím na ochranu súdnych spisov, osobných a identifikačných údajov osôb a zamestnancov súdu, je poskytovateľ služby povinný predložiť výpis z registra trestov osôb, ktoré budú predmetnú službu vykonávať v priestoroch objednávateľa. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby dohodnuté služby vykonávali jeho bezúhonní, spoľahliví a zdravotne spoľahliví zamestnanci, ktorí budú preškolení, poučení a vedení v schválenom zozname pracovníkov zabezpečujúcich predmet zakázky. |
Objednávateľ zabezpečí vydanie elektronickej karty vstupu zamestnancom poskytovateľa pri nástupe na výkon služby. Elektronickú kartu pri nástupe na výkon služby vydá pracovníkom poskytovateľa zamestnanec justičnej stráže. Pracovníci poskytovateľa po dennom ukončení služby sú povinní elektronickú kartu odovzdať zamestnancovi objednávateľa. (domovníkovi) |
Poskytovateľ a jeho zamestnanci sa zaväzujú zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach a osobných údajoch ktoré sa dozvedia pri vykonávaní činností pri plnení tejto zmluvy. Povinnosť mlčanlivosti platí aj po ukončení tejto zmluvy. |
Pracovníci poskytovateľa vykonávajúci upratovacie a čistiace služby majú zakázané nahliadať do písomných dokladov objednávateľa a využívať technické prostriedky objednávateľa. Porušenie tejto činnosti je dôvodom pre zmenu pracovníka. |
Poskytovateľ zodpovedá za škody spôsobené objednávateľovi svojimi zamestnancami v plnom rozsahu. Poskytovateľ je povinný mať počas trvania zmluvy uzavretú zmluvu o poistení zodpovednosti za škody spôsobené zamestnancami pri vykonávaní prác v priestoroch objednávateľa, ktorá zabezpečí krytie škôd spôsobených objednávateľovi pri výkone upratovacích a čistiacich služieb. |
V prípade vzniku akejkoľvek škody na majetku objednávateľa je poskytovateľ povinný túto skutočnosť bez odkladu oznámiť objednávateľovi a zároveň o vzniku škody vyhotoviť písomný záznam. |
Poskytovateľ je povinný kontrolovať, či jeho zamestnanci nie sú v pracovnom čase pod vplyvom alkoholu, omamných alebo psychotropných látok, či dodržiavajú zákaz fajčenia v priestoroch objednávateľa, riadne používanie osobných ochranných prostriedkov, ochranných zariadení a ochranných opatrení. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby zamestnanci, ktorí budú vykonávať upratovacie a čistiace služby, boli odborne zaškolení, firemne označení a ich správanie bolo na požadovanej úrovni. |
Objednávateľ zabezpečí pre zamestnancov poskytovateľa školenie BOZP. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť nahlásenie každého pracovného úrazu, alebo iného ako pracovného úrazu, ktorý vznikne niektorému z jeho zamestnancov na spoločnom pracovisku |
Poskytovateľ sa zaväzuje používať len výrobky a zariadenia, ktoré spĺňajúpožiadavky STN a ktoré vylučujú poškodenie upratovaných priestorov a zdravia zamestnancov, prípadne tretích osôb nachádzajúcich sa v priestoroch objednávateľa. |
Poskytovateľ sa zaväzuje používať len zdravotne a ekologicky nezávadné materiály, čistiace, dezinfekčné a hygienické prostriedky, zoznam ktorých predloží objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy. V prípade, ak počas trvania zmluvy poskytovateľ zmení niektorý z prostriedkov uvedených v zozname je povinný o tom objednávateľa bezodkladne informovať. |
Objednávateľ požaduje raz za týždeň vykonať kontrolu kvality realizovania poskytovania služby. |
Poskytovateľ je povinný viesť evidenciu svojich zamestnancov na jednotlivých pracoviskách a "Knihu závad", ktoré budú uložené u zamestnanca justičnej stráže. Objednávateľ má právo do knihy závad zapisovať závady, pripomienky a požiadavky k poskytovanej službe, ktoré objednávateľ nahlási písomne alebo telefonicky, v primeranom čase. |
V prípade, ak objednávateľ zistí nedostatky vykonanej služby, má právo na jej reklamáciu a bezplatné odstránenie. |
Poskytovateľ je povinný vyjadriť sa k vzniknutým závadám a pripomienkam objednávateľa. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť odstránenie zistených nedostatkov(reklamáciu ) ihneď, najneskôr do 24 hodín od ich zistenie objednávateľom a objednávateľa o ich odstránení informovať. |
Ak závady nie je možné odstrániť v lehote uvedenej vyššie alebo nebudú v uvedenej lehote odstránené má objednávateľ právo na zľavu vo výške 10% zo zmluvnej ceny. |
Poskytovateľ je povinný odovzdať všetky veci nájdené na mieste výkonu služby určenému zástupcovi objednávateľa. |
Objednávateľ má právo požiadať o výmenu zamestnanca poskytovateľa bez udania dôvodu, alebo akéhohoľvek iného dôvodu. |
Objednávateľ požaduje aby odmeňovanie zamestnancov poskytovateľa bolo v súlade so zákonom č. 663/2007 Z.z. o minimálnej mzde v znení neskorších predpisov a planými nariadeniami vlády Slovenskej republiky, ktorými sa ustanovuje suma o minimálnej mzde. |
Objednávateľ požaduje aby poskytovateľ predložil do 7 dní od uzavretia zmluvy podrobnú kalkuláciu ceny za jeden mesiac poskytovanej služby. Takto predložená mesačná kalkulácia bude podkladom pre poskytovateľa na základe ktorej, sa budú vystavovať mesačné faktúry za poskytnuté služby. |
Za závažné porušenie zmluvy sa považuje opakované (3 x) neposkytnutie prác v rozsahu podľa tejto zmluvy alebo neodstránenie nedostatkov v dohodnutom čase v priebehu 2 mesiacov. |
Vypovedať zmluvu je možné aj bez udania dôvodu. Výpovedná doba je 3 mesiace. Výpovedná lehota plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností poskytovateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Nám. Mihálya Tompu 1, Rimavská Sobota, Rimavská Sobota, Banskobystrický, Slovenská republika
01.01.2017 00:01 — 31.12.2017 23:59
12,00 mesiac
18 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.11.2016 08:05
02.12.2016 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.11.2016 10:08 - Vstupná ponuka | 17 999,00 | € | Cena s DPH |
02.12.2016 10:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 350,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: