• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2016 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2016 14:12
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2016 14:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2016 15:05

Detail zákazky Z201643601

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2016 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2016 14:12
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2016 14:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2016 15:05

Základné údaje

Z201643601

OF-113597

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2711039

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

36473685

IMUNA PHARM, a.s.

Jarková 269/17, Šarišské Michaľany, 08222, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lieky ATC skupiny č. J06BA02

normálny ľudský imunoglobulín, J06BA02

  • 33651520-9 - Imunoglobulíny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lieky ATC skupiny č. J06BA02
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ATC skupina J06BA02 - Normálne ľudské imunoglobulíny na intravenózne použitie
Názov účinnej látky imunoglobulín G ľudský
Cesta podania i.v. (intravenózne imunoglobulíny)
Aplikačná forma SOL INF - Infúzny roztok
Množstvo účinnej látky v mernej jednotke 50 mg/1ml
Požadované veľkosti balenia a ich predpokladané množstvo na obdobie 12 mesiacov:
Všetky lieky musia byť registrované v ŠUKL a musia mať pridelený ŠUKL kód.
1. sol inf 1 x 10 ml/0,5 g (liek. skl.) - infúzny roztok 23 ks (liek. skl.)
2. sol inf 1 x 100 ml/5 g (liek. skl.) - infúzny roztok 20 ks (liek. skl.)
3. sol inf 1 x 200 ml/10 g (liek. skl.) - infúzny roztok 17 ks (liek. skl.)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Vrátane služieb spojených s manipuláciou, naložením a vyložením tovaru v mieste plnenia
3. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
4. Zmluvné strany sa dohodli a súhlasia, že jednotková cena tovaru musí byť:
- v súlade s aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva,
- v súlade so zákonom č. 362/2011 Z. z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
- nižšia ako úradne určená cena podľa Zoznamu liekov s úradne určenou cenou platnou v čase dodania tovaru,
- nižšia alebo rovnaká ako maximálna úhrada zdravotnou poisťovňou stanovená v Zozname kategorizovaných liekov platných v čase dodania tovaru. Uvedené neplatí pre lieky kategorizované so spôsobom úhrady "S",
- nižšia alebo rovnaká ako cena rovnakých alebo porovnateľných liekov, ktoré Dodávateľ predáva tretím osobám.
5. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar objednávateľovi tovar s dobu exspirácie nie kratšou ako 12 mesiacov odo dňa dodania tovaru.
6. Objednávateľ požaduje sa dodanie tovaru:
- do zmluvnej lekárne zdravotníckeho zariadenia, zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy),
- v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky),
- v čase od 7:30 hod do 14:00 hod.,
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH,
7. Platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa na základe faktúry doručenej dodávateľom za ucelenú časť plnenia, ktorej prílohou musí byť aj fotokópia objednávky
8. Faktúra musí obsahovať odvolávku na číslo zmluvy z EKS. Faktúra bude vystavená na objednávateľa, s ktorým bude uzatvorená zmluva (nie na zmluvnú lekáreň).
9. Porušenie ktorejkoľvek povinnosti predávajúceho uvedenej v tomto bode, považujú zmluvné strany za podstatné porušenie povinnosti predávajúceho, ktoré zakladá právo kupujúceho na odstúpenie od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12.12.2016 14:12

1,00 podľa rozpisu položiek

10 973,48

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.11.2016 14:08

01.12.2016 14:12

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2016 14:27

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 289
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2016 09:32 - Vstupná ponuka 10 973,48 € Cena s DPH
01.12.2016 14:07 - Najvýhodnejšia ponuka 10 973,38 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS