00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
35777885
Hauerland spol. s r.o.
Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK
Reklamné predmety
reklamné predmety
Tovar, Služba
1. Reklamné predmety
|
|
---|---|
Funkcia |
Reklamné predmety- kovové a plastové guľôčkové perá s logom a popisom verejného obstarávateľa, reflexný plastový pásik |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Modré kovové otáčacie guľôčkové pero s modrou tuhou s logom a popisom verejného obstarávateľa. Logo aj popis jednofarebné, v čiernej farbe. | ks | 200 | ||
Modré plastové guľôčkové pero s modrou tuhou s logom a popisom verejného obstarávateľa. Logo aj popis jednofarebné, v čiernej farbe. | ks | 400 | ||
Reflexný plastový pásik žltý v minimálnom rozmere 3x32 cm s logom a popisom verejného obstarávateľa. Logo aj popis jednofarebne, v čiernej farbe. | ks | 1500 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Úspešný uchádzač spracuje kalkuláciu ceny (jednotkové ceny,tovar, tlač, doprava) podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a Vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrená v eurách a predloží verejnému obstarávateľovi do 24 hodín od doručenia informácie o uzavretí zmluvného vzťahu z EKS, bez vyzvania, na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie plnohodnotnej vzorky Plnenia predmetu zákazky, resp. uvedených reklamných predmetov do 24 hodín od doručenia informácie o uzavretí zmluvného vzťahu z EKS, bez vyzvania, na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. Ak lehota bude v deň pracovného pokoja alebo v štátny sviatok predkladá sa na nasledujúci pracovný deň po takomto dni. |
Na predloženej vzorke verejný obstarávateľ odkontroluje všetky požiadavky na predmet zákazky, vrátane požadovanej funkčnosti, vzorka sa stane súčasťou zmluvného plnenia v prípade, že bude verejným obstarávateľom prijatá na základe vyhodnotenia požiadaviek na predmet zákazky vrátane funkčnosti a zostane u verejného obstarávateľa na základe preberacieho protokolu. Podľa takejto prijatej vzorky bude verejný obstarávateľ posudzovať splnenie požiadaviek na predmet zákazky v rámci dodania celého zmluvného plnenia. |
Predložená prijatá vzorka bude započítaná do celkového zmluvného plnenia. |
Hodnota rámcovej dohody je identická s výškou predpokladanej hodnoty zákazky, čím je daný jej rozsah. Verejný obstarávateľ bude na základe vysúťažených jednotkových cien od úspešného uchádzača objednávať položky zákazky do výšky predpokladanej hodnoty zákazky. Verejný obstarávateľ uviedol pravdepodobné predpokladané množstvo tovarov na základe odhadu potrieb. |
Plnenie rámcovej dohody bude na základe čiastkových objednávok od verejného obstarávateľa. |
Pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, nedodanie tovaru podľa popisu, špecifikácií a v termínoch dodania uvedených v objednávkovom formulári je 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet verejného obstarávateľa uvedený v kúpnej zmluve do 10 pracovných dní. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Dodanie predmetu zákazky do 14 dní od prevzatia objednávky. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec kupujúceho, ktorý vykoná kontrolu tovaru v súlade so zmluvou. |
Predávajúci súčasne s dodávkou tovaru zašle kupujúcemu preberací protokol a kupujúci sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť. |
Kupujúci je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, kupujúci neprevezme tovar a predávajúci je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom kupujúcim. |
V prípade porušenia povinnosti dodať náhradný tovar, má sa za to, že predávajúci neplní včas a riadne a je v omeškaní s riadnym dodaním predmetu zmluvy. |
Dĺžka splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celý predmet zákazky
975,23
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.11.2016 14:00
01.12.2016 15:15
01.12.2016 15:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.11.2016 11:19 - Vstupná ponuka | 975,22 | € | Cena s DPH |
01.12.2016 15:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 850,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: