• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2016 13:27
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2016 13:08
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2016 14:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2016 14:25

Detail zákazky Z201643568

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2016 13:27
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2016 13:08
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2016 14:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2016 14:25

Základné údaje

Z201643568

OF-113128

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2713006

Objednávateľ

00603317

Mestská časť Bratislava - Nové Mesto

Junácka 1, Bratislava, 83291, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Počítačové komponenty - ekvivalent /alebo lepší/

základná doska, procesor, pevný disk, zdroj, laserová myš, počítačová skrinka, ventilátor, klávesnica, mechanika

  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30237200-1 - Príslušenstvo počítačov
  • 72500000-0 - Služby súvisiace s počítačmi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítačové komponenty - ekvivalent /alebo lepší/
Funkcia
Komponenty na zloženie počítačov určených na kancelársku prácu, výpočtové operácie
Spracovanie dát a ich archivácia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Základná doska Gigabyte H110M-S2PV DDR3 /6x USB,2x VGA výstup-DVI+VGA konektor, int.USB3/ ks 10
2. Procesor Intel Pentium G4400 3,3GHz, 3MB cace, LGA 1151, 14nm, /54W/, VGA ks 10
3. DDR3 4GB s chladičom 1600MHz pre hore uvedenú dosku ks 20
4. Pevný disk WD 1000GB 7200RPM, sata III 64MB cache ks 20
5. SSD disk INTEL 540s sata III 2,5“ /náhodné čítanie min 74000 IOPS, náhodný zápis min 85000 IOPS, čítanie 560MB/s zápis 480 MB/S Serial ATA III ks 10
6. Zdroj SEASONIC SS-40ET 80+ T3, ATX 2,3, účinnosť viac ako 85%, aktívne PFC, tepelná regulácia otáčok ks 10
7. PC myš, káblová, čierna, laserová ks 10
8. Skrinka EVOLVEO R05 čierna bez zdroja, s ventilátormi /zapínanie a konektory v predu, USB3, min 2x12cm chladenie /vpredu a vzadu/ ks 10
9. Klávesnica SK, USB, biela nízko-profilová ks 10
10. Windows 10, 64bit SK OEM ks 10
11. Mechanika DVD+/-RW, SuperMultiDualLayer ks 10
Na položky č.1 - 10 /okrem položky č.5/ záruka mesiace 24
Na položku č.5 záruka mesiace 60
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nové nepoužívané komponenty do PC
Všetky počítačové komponenty na zloženie počítačov musia byť dodané naraz v jednej dodávke
Tovar musí byť originálny, nový, nie repasovaný, nepoužívaný, nevystavovaný, v originál neporušenom balení.
S dodávkou komponentov požadujeme dodací list s výrobnými číslami a u komponentov, ktoré ich majú je nutné ich uviesť
Výsledná cena zahŕňa balenie, naloženie, dovoz
V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nedodržanie určených osobitých požiadaviek na plnenie bude objednáv. považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy
Od 1.11.2015 je účinný zákon č.252/2015 Z.z., ktorým sa zavádza zákaz uzatvorenia zmluvy s úspešným uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateteľov výhod
Dodávateľ je povinný postupovať v zmysle zákona a registrovať sa v RKUV. Plnenie zmluvy subjektom, ktorý nie je registrovaný v RKUV je nezákonné a objednávateľ má možnosť uplatniť odstúpenie od zmluvy podľa Čl. XVIII ods. 2 písm. a) VZP

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Junácka č.1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

08.12.2016 13:14 — 09.12.2016 13:15

140,00 ks

7 329,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.11.2016 13:27

02.12.2016 13:08

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2016 13:23

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 773
 30
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2016 12:28 - Vstupná ponuka 7 329,00 € Cena s DPH
02.12.2016 13:07 - Najvýhodnejšia ponuka 6 959,10 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS