Z201643419
OF-113192
zrušená
37847783
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Bulharská 39, Trnava, 91853, SVK
Drevené protisnehové zábrany - zapožičanie, montáž, údržba a demontáž
drevené snehové zábrany, snehové zábrany
Služba
1. Drevené protisnehové zábrany - zapožičanie, montáž, údržba a demontáž
|
|
---|---|
Funkcia |
Drevené protisnehové zábrany obmedzujúce navievanie snehu na cestu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
celková dĺžka umiestnenia protisnehových zábran | bm | 9560 | ||
- celková dĺžka 1 zábrany | mm | 1850 | ||
- celková výška 1 zábrany | mm | 1650 | ||
- výška ukotvovacieho tŕnu zábrany | mm | 150 | ||
- počet priečnych pásov na zábrane | ks | 6 | ||
- výška priečneho pásu zábrany | mm | 90 | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál, z ktorého je snehová zábrana zhotovená | drevo |
Miesto osadenia snehových zábran | popri cestách II. a III. triedy v oblasti Trnava a Senica |
Osadenie (montáž) vykonať do: | 15.12.2016 |
Zber (demontáž) vykonať: | do 31.3.2017, prípadne skôr (na vyzvanie objednávateľa do 24 hodín od vyzvania) |
Údržbu protisnehových zábran vykonávať: | počas celej doby umiestnenia |
Názov |
Vrátane dopravy (dovoz aj odvoz) na miesta plnenia. Snehové zábrany budú osadené popri cestách II. a III. triedy v oblasti Senica a Trnava. |
Vrátane montáže, údržby a demontáže na mieste plnenia podľa špecifikácie objednávateľa. |
Dodávateľ zhotoví protisnehové zábrany vo vlastnej réžií, objednávateľ protisnehové zábrany neposkytuje. |
Požaduje sa predložiť aktuálny rozpočet do 2 pracovných dní po zazmluvnení e-mailom kontaktnej osobe. |
Objednávateľ predloží dodávateľovi do 2 pracovných dní presný rozpis umiestnenia protisnehových zábran. |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
Fakturáciu osadenia (montáže), zberu (demontáže) a údržby vykonať po 31.3.2017. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry. |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie Čl. XIII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET. |
Ak v momente uzavretia zmluvy, nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy , objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Trnavský, Slovenská republika
05.12.2016 10:36 — 31.03.2017 11:00
1,00 celok v zmysle technickej špecifikácie
24 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.11.2016 10:47
01.12.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: